Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Zozo, wat een langslapers hebben jullie!! Amin slaapt nog niet langer als 4 uur achter elkaar. Hij valt te snel in slaap met drinken 's nachts en helaas val ik ook half in slaap dus kan hem ook niet wakker houden :). Daardoor heeft hij weer sneller honger......denk ik.

Wat een lieve foto CD!

Met mij gaat het goed. Wonderbaarlijk hoe snel mijn bekken weer hersteld is. Ben er natuurlijk nog niet helemaal maar ik ben weer helemaal mobiel, heerlijk!!
    Dadelijk weer wekelijks fysio en dan heb ik goede hoop dat het snel helemaal goed gaat komen! :)

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat super MoederK!!!!

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat goed MoederK.
    Fijn je ding weer kunnen doen en mobiel zijn.

4. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Hier inmiddels ook een 2-jarige. Wat worden ze toch groot onze 'juli' babies. Tuurlijk ook even een foto van ons lekkere meisje.

Voor andere jarige beebs. Gefeliciteerd!

Wat een schattige foto's zag ik weer voorbij komen.

Na regen hier weer zonneschijn. Ik hoop dat het snel opknapt zodat we weer naar buiten kunnen. Daarna het huis aan kant maken want morgen bezichtiging van ons huis. Zelf gaan we over een paar maanden verhuizen. We hebben er veel zin in. Grotere tuin wat heerlijk is met de kleintjes want onze tuin nu staat helemaal vol door de trampoline (ideaal cadeau als jullie nog wat zoeken), kinderpicknicktafel en speelhuisje.

Tot later.

Gaby

Bijgevoegde bestanden:

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend koekkie! En gefeliciteerd! Mooi meisje!!

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat een popje Koekie :)
    Nog gefeliciteerd!

7. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Koekie,ook jij nog gefeliciteerd!

Ben nu de enige met een 1-jarige boef?! En met het minste haar geloof ik. Het speldje wordt m dus nog niet met haar verjaardag! Zal binnenkort eens foto posten van mijn schat, maar het lukt mij niet om dit te doen via mijn iPhone of iPad... (iemand tips?!)

Marjolein is voor controle geweest, het lijkt er god uit te zien en dat de operatie goed gelukt is. Het uiteindelijke resultaat is pas over 2-3 maanden te zien!

Nog weekje vakantie en dan gaan wij op vakanties. Mmmmm, zin in! Ben alleen zelf nog niet fit. Last van mijn rug, moe en wat koortsig 's avonds...

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Ff zwaaien! Allemaal mooie kindjes voorbij zien komen.
    Hopelijk gaat t met iedereen goed. Hier zegt djesslyn nog steeds baby op pinsie tegen linsey en nieuw is babytje haha. Morgen heb ik hier een hoorzitting tegen t uwv benieuwd wat t brengt.
    Verder slaapt linsry helaas noh steeds niet door waardoor ik nogal twijfel aan mn voeding misschien is het ook wel minder door alle stress. Ze komt meerdere keren per nacht. Vannacht weer 3 x..

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heel veel succes morgen Bubsie!

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Dank je dithje! Jij weet toch hoe t gaat?? Wat kan ik verwachten.

11. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ dithje, goed zeg! Je kunt ook bv info avonden volgen, is wel een aanrader. 10 aug krijg ik te horen op t werk, dus nog even voor die tijd langs de rechtsbijstand zodat ik weet hoe en wat.

@ moederk en cd, mooie foto`s van jullie moppies!

@ moederk. fijn dat het herstel zo spoedig verloopt!

@ koekie, leuke foto en gefeliciteerd nog!

@ marj, fijn dat het er naar uit ziet dat de operatie goed gelukt is. Fijne vakantie alvast!

@ bubsie, succes morgen! Hier zegt Jayden tegen Rylan; Lion (op zn engels uitgesproken)

Wij zijn terug van het weekendje weg. Jayden heeft zich zeer goed vermaakt! Wel fijn om weer thuis te zijn, ik slaap toch het beste in mn eigen bedje, heerlijk! Verder heeft Rylan 2 nachten doorgeslapen dus kreeg al hoop maar helaas nu al weer 2 nachten niet haha.
    Mijn vakantie zit er bijna op, woensdag weer werken. Manlief heeft nog 2 weken. Gelukkig hoef ik maar 2 dagen per week dus dan hebben we nog dagjes genoeg om leuke dingen te gaan doen:D

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Sorry Bubsie ik kan je geen info geven. Heb geen ervaring met een hoorzitting tegen het UWV.
    Wij (ik voor mijn moeder) hebben het destijds gewonnen met bezwaarschriften dus nooit tot hoorzitting gekomen.

Heb al gekeken naar een info avond Goldy, maar omdat het vakantie is wordt er niets meer aangeboden. De eerst volgende zijn in september en zitten al vol...

13. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Ow ok. Ja als ik bezwaar tekende kon het alleen door middel van een hoorzitting dus wacht t wel af..

14. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
  15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Pff bubsie pittig zeg dat je nog zo vaak er uit moet snachts.
    Ben het nu al zat hahaha. Succes vandaag!

Koekkie mooie foto van jullie meisje, nog gefeliciteerd

Marj fijn dat de operatie geslaagd lijkt. Waar gaan jullie naartoe op vakantie?
    Hoop dat je snel opknapt

Goldy jammer dat je vakantie er alweer opzit. Fijn dat Jayden zich goed heeft vermaakt.
    jammer dat ie toch weer kwam snachts

Eva komt ook weer vaker snachts sinds een paar dagen.
    Eerst was het vaak rond 04.00/04.30 en dan pas rond 07.45 weer.

Nu komt ze al om 02.00 en dan om 05.00 weer.

Sinds een paar dagen krijgt ze 6 x 120 plus 4.
    Ze is denk ik rond de 4/4,5 kilo nu.
    Ze lijkt echt honger te hebben.

xx

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wellicht dat die procedures anders zijn omdat jouw zaak gaat over ziek na zwangerschap danwel ziektewet en de zaak van mijn moeder over WIA Bubsie.
    In ieder geval heel veel succes!

Ook al gekeken Goldy en ook daar staat niets gepland.
    Ik houd het even in de gaten en hopelijk komt er nog ergens een datum beschikbaar.

Je zou kunnen proberen om de flesjes op te hogen CD.
    Welke voeding heb je?

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ze krijgt de omneo tegen krampjes. Die is ook licht verteerbaar. weet niet of ze daardoor eerder honger hebben?

Het bureau zei 1,5 week terug dat ik maar 6 x 100 moet geven.
    Ze zit nu 6 x op 135 al. Weet niet of ik er nog 1 op kan hogen voor de nacht eigenlijk. Dit is al net opgehoogd

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Omneo is idd licht verteerbaar. Dat probleem hebben wij toen bij Luca ook gehad. Uiteindelijk overgestapt naar Forte en dat ging goed. Niet meer om de 2 uur een huilend jongetje dat honger had.
    Anders bel je het cb toch even?

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Haai meiden, ik heb een paar pagina's terug gelezen! Leuk hoor al zoveel kleine Ukkies erbij! :)
    hier komt er (voorlopig) geen 2e. Zeker de eerst komende 3 jaar niet! Ons huis is sinds gisteren uit de verkoop gehaald na 3 jaar! Hopeloos was het dus hebben nu besloten te gaan verbouwen en uitbouwen! Dan maar wat minder tuin, je moet wat!

Naomi is een peueterpuber en hebben we ons handen vol aan maar ze is ook wel erg lief hoor ;)
    Maar gewoon een echte dondersteen met streken en driftbuien! Ik herken echt mezelf in haar en mijn ouders zeggen hetzelfde. Ze is net der moeder haha! Ik krijg dus alles terug wat ik bij mijn ouders gedaan heb, nou dan krijg ik nog wel veel meer te stellen ben ik bang :D

ze kletst de oren van je hoofd en maakt nu echt goede kleine zinnetjes. Zo leuk om te horen!

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hoe is het gegaan Bubsie?

Deel Deze Pagina