Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Even een buddy-update.
    Dithje ligt in het zkh met blaasontsteking. Ze had sinds gisteravond al rommelige buik en vanmiddag heeft ze vk gebeld. Omdat haar bmm al was aan het verweken en ze al lichte ontsluiting had (0,5cm) moest ze even naar het zkh voor controle. Daar blijkt ze blaasontsteking te hebben en nu moet ze een nachtje daar blijven. De ctg van afgelopen uur was erg onrustig dus over een uur krijgt ze nog een inwendig onderzoek en als de ontsluiting meer is moet ze aan de weeënremmers....

2. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Sterkte dithje hopelijk zet t niet door.
    wat betreft uwv beslissing wordtper post verzonden.... kan zelfs tot 6wkn duren

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zag het net op fb, hopelijk zet het niet door!!!

4. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    oeii das geen leuk buddynieuws! Hopelijk zet het niet door! Sterkte dithje!!

@ es, fijn dat alles goed gaat met jullie!

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Hè hè dithje sterkte en knuffie

@es fijn dat alles goed gaat

6. Laetitia

update van Dithje: (25 min geleden) Hoi meiden, wat zijn jullie toch lief en meegaand :) Heb een slechte nacht gehad. Weinig geslapen en veel krampen. Heb nu 3 keer antibiotica gehad. Afwachten wat ze vandaag gaan/willen doen. Moppie is wel lekker druk dus dat is fijn.

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Dithje: hoop dat de kleine nog even blijft zitten! succes vandaag!

8. Laetitia

Buddy-update:
    Net een whatsappje gekregen.
    Krijg om 12u nog ab via infuus en mag dan waarschijnlijk vanmiddag naar huis mits mijn buik rustig blijft

9. Laetitia

Dithje heeft een halfuur geleden het infuus eruit gekregen en is alst goed is al (onderweg naar) (t)huis...

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hi meiden,

Lig inmiddels thuis in bed, heerlijk home sweet home.
    Heb nog een kuur voor 5 dagen meegekregen en moeten beloven dat ik mij rustig houd. Heb ook weinig keus want bij de minste inspanning wordt mijn buik kei hard. Hopelijk gaat het beter als de blaasontsteking helemaal over is.

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Wat fijn dat je thuis bent! Doe maar rustig aan, knuffie

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Goeie morgen trouwens,

Heb vandaag een vrije dag weekend weer werken. Het nieuwe werk bevalt goed. Os wel even afwachten want ik blijf nu daar 5 weken en dan worden de teams opgesplitst en ga ik over naar kleine teams (ivm ander gebouw, nieuwbouw wat dan open gaat). Verder alles goed hier, ook met ds kids. D die heeft nog 1 week vakantie en start dan weer met school en c gaat ook vanaf volgende week naar de psz (ben benieuwd vind het toch stiekem beetje eng, dan zijn beide kids van huis :( )

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dithje dat was schrikken zeg, rustig aan meis, gelukkig weer thuis. Heb je een beetje hulp thuis?

Kikkert spannend volgende week naar psz. Is het geen vakantietijd dan? Kim gaat 14 sept

Gister met mijn 2 meiden naar de kinderboerderij geweest, was leuk. Wel een gedoe voordat je de deur uit bent hahaha.
    Eva is zon lief kind, jeetje.

Ze huilt miss maar een uurtje per dag. Jullie weten nog wel hoe het met Kim was toen, ik was ten einde raad.
    Dit is echt genieten.

xxx

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marj van harte gefeliciteerd!!

Kikkert gaat snel hè! Maar ook wel eens ff lekker denk ik. Rinze gaat nog niet naar Psz. Over half jaar ofzo kan dat ook nog wel.

Dithje maar rustig aan meis! Lekker weer thuis!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lekker hè Cd! Silke is ook een schatje! Maar is vaak de dag na een uitje wel helemaal van slag (zoals gister)! Maar goed ik klaag niet!

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik bedoelde dat c. ook start in de 2de week van augustus dus D & C starten beide op dezelfde dag, we hebben bewust gekozen om zo vroeg met de psz te starten omdat ik merk dat ze zich vaker verveeld als D naar school is want dan is ze natuurlijk alleen thuis. en daarbij hebben we d. ook laten gaan toen die 2 was, al ging hij wel maar 1x per week en C zal 2 dagdelen gaan (dit omdat d. veel moeite had met wennen omdat hij maar 1x ging de eerste maanden)

@sam daar heb je gelijk ik achter 6 maanden kan dat idd ook nog, is denk ik ook kind afhankelijk en situatie afhankelijk. ik vind het heerlijk als ze thuis zijn, maar als ik zie dat ze het goed hebben op de psz en ze er veel van leren waarom niet he hihihi....

en het scheelt natuurlijk ook dat hier de kids niet naar een kdv of voor/na schoolse opvang hoeven anders deed ik het ook niet

@cd heerlijk :D

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @marj gefeliciteerd

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bedoelde er ook niets verkeerds mee hoor:)! Rinze vermaakt zich prima zelf als Jildou er niet is, zelfs wel eens wat beter dan als ze er wel is;)! Daarbij gaan ze in sept weer naar de gastouder met ook andere kindjes! Al Is hij meestal wel enige in z'n leeftijdsklasse. Maar goed, peuters spelen toch nog niet echt 'samen' maar meer naast elkaar. Nog tijd genoeg:)!

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    nee sam dat snapte ik dat je dat niet verkeerd bedoelde hahaha....
    maar klopt idd als hij zich zo vermaakt en de kids nog met andere kids bij de gastouder zijn dan is het ook een ander verhaal. hier past mijn moeder op en zijn onze kids de enige. wij zijn sowieso de enige in de familie met jonge kindjes.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dat is hier helaas ook! Nu heeft m'n zwager wel een vriendin met 3 kids waarvan de jongste 3 is maar verder zijn ze hier van beide kanten de enige kleinkinderen!

Deel Deze Pagina