en ik heb Saskia* en Quinn* ook toegevoegd als vogeltjes maar dat is op de foto helaas niet goed te zien...
@ bubsie, super dat alles goed is!! Ben benieuwd naar de foto @ lae, wat goed dat Collin loopt.. @ einneh, hopelijk is Mark snel weer helemaal fit! Jayden is ook weer de oude gelukkig. Schoonvader heeft vandaag bericht gekregen dat hij woensdag naar t zkh in Nieuwegein mag. Dus zal dan ook niet meer lang duren voordat hij geopereerd word. Hij ligt nu nog hier in het zkh en word per ambulance naar Nieuwegein gebracht. We zijn blij dat er nu wat vaart achter is gezet want dit ging ook niet lang meer goed zo.
Wat spannend Goldy!! He ik las op een forum van toen je nog zwanger was van Jayden over de angelsound.. Heb je hem nu ook alweer geprobeerd?
Wat fijn dat je schoonvader eindelijk naar Nieuwegein kan gaan! Dan zijn jullie in ieder geval weer een stapje verder... en thx
@ Laetitia: creatief! vind het knap ik kan het niet! @ Goldy: ik heb geloof ik wat gemist, wat is er met je schoonvader? @ hier: kom net thuis van korps, blijkt dan Mark nog maar net 20 minuten op bed ligt wilde niet slapen ..... Heeft iemand van jullie kidz al eens de 6e ziekte gehad? dat gaat toch gepaard met eerst (hoge) koorts en dan vlekjes? zou dat het zijn? omdat Mark er verder niet echt ziek van is.....
Lae, crea hoor! Erg leuk! Bubsie, super! Gelukkig dat alles goed was! Hier maar weinig nieuws. Morgen naar KNO voor Madelief. Wil vragen of ze nader kunnen uit gaan zoeken waar die oorontstekingen alsmaar vandaan komen. Ben het wel een beetje beu, zo'n 12x binnen een jaar. En ze zit nu alweer alsmaar met haar vingertje in haar oor... Verder gaat ze ineens supersnel. Met haar verjaardag nog tijgeren, nu kruipen, staan, langs lopen, aan 2 handen lopen en soms al een beetje aan 1 hand. En dat allemaal binnen een maand, pffffffff.
@ sam, nee heb hem nog niet gebruikt. Dacht er toevallig gister aan wanneer ik het voor de eerste keer kon horen bij Jayden. Maar wist het niet meer.. Heb je de link van dat topic toevallig?? @ bubsie, wauww mooi echo meid!! Lekker genieten.. @ einneh, ja het is een heel lang verhaal, maar hier een kortere versie.. November vorig jaar een operatie gehad aan zn schouder, daarbij een bacterie opgelopen die zijn hele lichaam ontzettend ziek heeft gemaakt en voorname zijn hart. (7 jaar geleden een kunsthartklep gekregen) Door de bacterie doodziek geworden en met spoed opnieuw hartoperatie gehad. Paar maanden later weer hartoperatie gehad en nu moet hij er weer een. En in tussen tijd is het steeds ziekenhuis in, ziekenhuis uit geweest. Hier nog geen 6e ziekte gehad dus zou het niet weten meis.. @ lae, truste! slaap lekker. @ marj, succes morgen! Knap dat ze dat in zo`n korte tijd allemaal doet zeg!
Marj: thx voor het compliment. Veel succes bij de KNO en hopen dat ze iets kunnen vinden! Leuk he, als je ineens die vorderingen heel snel ziet komen.. (maar idd soms wel een beetje te snel ) Bubsie: mooie echo! Goedemorgen, of ja, goed... voel me vandaag ontzettend beroerd... werd vanochtend wakker (1,5 uur later dan normaal) en had hoofdpijn, duizelig, misselijk... echt irritant... Maar heb gelukkig geen koorts dus dat scheelt wel... Joshua is met papa mee naar opa toe.. papa gaat vandaag daar de dakgoten verven en tussendoor ook nog gewoon werken Thessa is op school en Collin heb ik in zijn bedje gestopt. Dat bedje heb ik in mijn kamer gezet zodat hij wat tv kan kijken en wat kan spelen zonder dat ik de hele tijd achter hem aan moet rennen... En ik lig nog ff op bed (pc staat naast het bed en ik heb hem zo gezet dat ik vanuit bed kan internetten )
Beterschap Laetitia. Marj zoo die dame gaat snel! Succes bij de KNO zoveel oorontstekingen zeg.. Echt sneu! Goldy nee ik heb de link niet meer, moet je ff zoeken !! Maar toen zei je met 8w,5dagen !! Je kunt het wel proberen nu hoor! Met 2e hoor je het vaak sneller dan met de 1e omdat je baarmoeder sneller groeit en je bent ook slank, dat scheelt ook weer! Hier MOEEEE...
Einneh ja met 6e ziekte is het idd zoals je beschrijft. Google maar eens op de vlekjes. Hoe is het nu met hem?
hey lady's ik heb bijgelezen, leuke foto's gezien en een hele mooie echo foto. verder weinig puf om te reageren op iedereen apart. gisteren heb ik mijn laatste werkdag gehad op mijn oude werk....nu een paar daagjes vrij en vanaf komende maandag begin ik op mijn nieuwe werk. ik heb er veel zin in maar tis ook erg spannend nieuwe clienten nieuwe werkgever enz... kids zijn nu tv aan het kijken en chayenna is flink de heupen aan ut schudden hihi. momenteel ben ik me weer aan het ergeren ik/wij willen zo graag ons appartement verkocht hebben we zijn nu al 4 jaar bezig met verkopen en ik weet dat ergeren geen zin heeft maar ik wil zograag een tuintje en wat meer ruimte. we zijn nu in totaal al 14.000 gezakt in de prijs maar zelfs dat lijkt niet te helpen. ik ben er weer vandoor ga de hond ff uitlaten en dan spullen klaar leggen voor te sporten. doei doei
Kikkert kan het me voorstellen zeg!! Wat goed trouwens dat je klaar bent met de opleiding! Heerlijk gevoel denk ik!!! Geniet even van de vrije dagen en succes met je nieuwe baan en natuurlijk met de verkoop van jullie appartement!
@ Marj: hoe was het bij de KNO? @ Goldy: jeetje wat een verhaal, sterkte! @ Laetitia: besterschap! @ Sam: Mark heeft de hele dag rond de 39 graden koorts gehad (na zetpil zakt het wel), verder verkouden. Hij eet en drinkt nog steeds goed, speel ook en is vrolijk ("danst" bij het horen van liedjes ) maar wil bijna niet slapen @ Kikkert: alvast veel succes op je nieuwe werk! Ik hoop dat jullie appartement snel verkocht wordt! @ Hier: geloof dat Mark mij aangestoken heeft, heb het gevoel dat mijn neus wegloopt , kvoel met niet koortsig maar mijn spieren voel ik we .... ik zal me zo ff laten verwennen met een bakje thee met honing door mijn mannetje (en lekker op de bank met de laptop op schoot!)