buddy-update: Dithje is weer naar het ziekenhuis aangezien ze bloedverlies had. Houd jullie op de hoogte!
update Dithje: Lig alweer boven in een bedje *jankt* Echo ed was goed, maar toch minimaal 24 opname om bloedverlies in de gaten te houden. Mede omdat gyn bij inwendig onderzoek iets bloed aan de handschoen had. Baby is nu 2 kg dus dat is wel fijn. O ja, tussen neus en lippen door pakt ze baby ook nog even bij kop en kont in een poging het te draaien! Niet grappig en ben best pissig dat ze dat deed zonder te overleggen!
Dithje wat naar zeg, ik duim dat je kleine blijft zitten Kim gaat ook 14 sept naar de psz, ze verveelt zich hier ook merk ik.
@ ojee dithje, hoop echt dat je meisje nog even wil blijven zitten! Wat naar dat ze dat doen zonder te overleggen! Psz; hier mogen ze er pas vanaf 2,5 jr naar toe. Als het eerder kon had ik het ook gedaan want Jayden vind andere kindjes helemaal geweldig en helaas ook niet in onze vrienden/fam kring kindjes van die leeftijd.
Met Dithje is alles goed tot nu toe. Op een heel klein beetje rozeverlies gisteravond is er verder niks raars gevonden. De ctg's waren ook allemaal goed. Om 10u doet de gyn de ronde en dan hoort ze meer!
Jeeh! Net controle en liggingsecho gehad en ben zo blij. Moppie is zelf gedraaid en ligt dus niet meer in stuit Pfff wat een opluchting!
Dithje wat fijn. Gaat het verder? Goldy mooi mannetje Hier gister een drama dag. van 7.15 tot 22.15 savonds had ze maar 2,5 uur geslapen. Steeds huilen. Vanmorgen wilde ze weer niet, en heb ik de puckababy tevoorschijn getovert. Nu slaapt ze al 2,5 uur gelukkig. Lijken toch weer erge krampen. Haar poep stinkt ook naar rotte eieren sinds een paar dagen. Is dat wel normaal?
Cd hier ook een kleine stinkerd en slaapt soms ook maar 3 uur overdag. Silke heeft vaak zo'n dag als ze (veel) ontlasting krijgt... En ze huilt dan ook veel. Vaak is het zo als scheten stinken, ze verstopt zitten...maar goed Silke is sowieso een stinkerd Hihi