Sam ja ze had gisteren wel 2 x ontlasting. Voor haar doen is dat veel. En moest haar een paar x uit haar slaap halen, moest naar het cb. Misschien een combinatie geweest
Denk ook dat het de combinatie is geweest CD. Hoop dat het vandaag beter gaat. Met mij gaat het verder goed. Vanochtend mijn urine laten nakijken en het is weer schoon Voel mij echt prima en mag niet klagen.
Buddynieuws van Laetitia Lig in het zkh op de open verloskamer. Hoop straks te kunnen zeggen dat we de kleine uk in de auto onderweg naar huis hebben!
@Laetitia, zet 'm op, succes, spannend! @Dithje, fijn dat het weer goed met je gaat, nu weer lekker genieten! @hier, sinds deze week officieel thuisblijfmama! Geen gezeur meer van werkgever die mij als speelbal gebruikt, heerlijk bij mijn mannen!
Baby nieuws van Laetitia Na een langzame start zorgde een kleine dosis dope voor een geweldige eindsprint. Domenic is vanochtend geboren om 11.05 als een echte Mestreechteneer.
Lae, gefeliciteerd met de geboorte van Domenic! Geniet er van met je gezinnetje! @ dithje, super dat ukje zelf gedraaid is!! @ j2j, lekker thuisblijf mama.. Zou ik ook t liefste willen! Ik heb morgen gesprek op t werk over mn contract. Dus ben benieuwd!
Goldy suc6 Hey meiden, Zo ik heb 3 dagen vrij of ja morgen ff kleine cursus. Tjee die diensten draaien hakken er wel ff in na mijn burn out. Ik vind het super op het werk maar ben toch nog heel snel moe, ik moet echt ff wennen.
@Laetitia, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!! Geniet ervan!! @Dithje, fijn dat de kleine uit zichzelf is gedraaid, kan me voorstellen dat dat een opluchting is. @Goldy, succes morgen! @Kikkert, rustig aan!