Marj nog gefeliciteerd met jullie meisje Lea ook gefeliciteerd pfff meiden ik word gek, het weekend ging weer helemaal niet. Gisteren halve dag gehuild, en 12 keer diarree. Ik ben bang dat ze net als Kim niet tegen koemelk kan. Haar gezichtje is ook droog en met uitslag. Ik vind het zo rot, dat we weer een baby hebben die toch vrij veel huilt. Had zo gehoopt dat het nu anders zou zijn. Ik ga straks naar mijn huisarts, en denk dat ze op de pepti overgaat. Ze kan eigenlijk ook nooit rustig op schoot zitten, of ze slaapt, of ze drinkt, of ze huilt.
Klinkt idd als KMA cd! Weet hoe je je voelt qua huilen! Maar meid het komt goed! Leuk is anders! Rustig aan en dikke knuffel!
Bij ha geweest, veel lucht in darmen. Ha zag darmen bewegen ook, zon kramp. Heeft voeding voor kma voorgeschreven de pepti xx
@Marj, gefeliciteerd nog met de verjaardag van jullie meisje! @Goldy, jeetje, toch wat je al beetje aan voelde komen op je werk @CD, och errum, hoop dat het snel beter gaat met deze voeding.
Cd ach meis toch, ik begrijp wel een beetje hoe je je voelt (dylan had flinke reflux en huilde ook enorm veel) sterkte en een dikke knuffel!
Zo hier zijn de scholen weer begonnen, D had het moeilijk en moest huilen. c had een oefen uurtje op de Psz en ze vond het fantastisch en wild zelfs niet mee naar huis
Kikkert wat goed dat ze het zo leuk vond Hier net de 1 e fles pepti gegeven. Daarna een grote lach, ze heeft nog nooit zo gelachen. Zo van het is goed mama. Hoop echt dat het helpt, omdat het met Kim ook zo erg was als baby
@all Ja klopt een kleintje erbij. Gaat allemaal goed hier, alleen een vervelende start gehad. Na een snelle bevalling (werd wakker om half 7 met rugpijn. Getwijfeld om mijn vriend naar huis te laten komen, die moet een uur rijden van zijn werk. Vk zei wacht maar want met rugweeen krijg je geen ontsluiting. Schoonzus gebeld die zei nou zou hem wel laten komen hoor. Vk had ook gezegt een keer bij de controle haal alles in huis want misschien red je het ziekenhuis niet omdat de ontsluiting snel bij jou gaat. Dus mijn vriend toch naar huis gekomen. Kaelyn werd gelukkig later wakker dan normaal want onderhand waren de weeën best vervelend geworden en toen stapte mijn vriend binnen. Kaelyn begreep maar niet wat mama aan het doen was. Hij Kaelyn aangekleed ik onder de douche, maar werd alleen maar erger van. Op de grond hangend op bed gaan hangen toen. Schoonmoeder kwam Kaelyn ophalen. Voelde het hoofde al iedere keer komen dus hoopte dat de vk snel zou komen, want die hadden we best laat gebeld, omdat vriendlief lekker zat te timen. Dus ben boos geworden dat hij nu toch echt moest bellen. Gelukkig was Kaelyn net een halve minuut weg stapte de vk binnen. Op moment dat ze de slaapkamer binnenloopt breken mijn vliezen, hele vloer zat onder. Ze hebben me op bed gesmeten op 1 of andere manier en na 3 keer persen was ons mannetje er. Om 8.55 is Jordan Anthony Lloyd geboren met een gewicht van 4000gr en 51 cm lang.) Helaas moesten we de volgende dag snel naar het ziekenhuis omdat meneer erg geel was en zijn waardes gevaarlijk hoog waren. Hij moest in de couveuse onder de blauwe lampen. Ik mocht gelukkig ook een paar dagen in het ziekenhuis blijven. Alleen toen ik hem daar moest achterlaten was dat wel erg moeilijk. Op zijn 5de levensdag heeft hij een bloedtransfusie gekregen en toen ging het snel wat beter. Gelukkig mocht hij na 8 dagen naar huis. Hij bleek anti Diego te hebben. Is een beetje het rhesusverhaal. We hebben allemaal bloedgroep o in het gezin, maar daar heb je dus ook weer onderliggende groepen van. En die van mij en Jordan zijn verschillend dus ging hij zijn eigen bloed afbreken. Nu komt die anti Diego maar bij 1% van de europese bevolking voor. Het stamt namelijk af van de Amerikaanse indianen waar het 35% voorkomt. Nu zijn allebei de opas van mijn vriend indianen ene half andere kwart, dus het was wel te herleiden waar het vandaan kwam. Jordan is nu dan ook het kleine indiaantje in de familie. Ik moet nu een bloedkaartje bij me dragen als ik ooit een transfusie nodig heb, maar met Jordan gaat alles goed. Wel nog bijna elke week naar het ziekenhuis voor bloedprikken en controles. Hij moest ook misschoen nog een bloedtransfusie, maar na afgelopen keer bleek uit zijn bloed dat hij nu zelf weer bloed aanmaakt dus die kans is nog klein. Hoe is het met jullie? @Marj Gefeliciteerd met de kleine En wat een leuk nieuws! @Carpe Diem Hoop dat de Pepti snel helpt, want is idd niks als ze zo huilen
@lucky jeetje wat een mega snelle heftige bevalling en moeilijke start zeg. Knuffel Hier gaat alles goed, druk (ben net begonnen op mijn nieuwe werkplek), d. Gaat naar school en c 2x p/w naar de Psz. En verder gaan we zodra ik mijn vaste contract heb voor een 3de.
Luckey dat is zeker snel en hectisch geweest zeg. vandaag gaat tot nu toe goed. Eva heeft maar 1 x gepoept nog. Kon haar in de box leggen een tijdje en in wipper. Dat is al een groot wonder. Ze lachte ook veel. Kan me van Kim nog herinneren hoe snel die opknapte van deze voeding. Hoop echt dat het zo doorzet. Even een foto spammen van mijn andere lieverd
@kikkert ik zit ook te kijken om Kaelyn naar psz te brengen, mag ik vragen hoeveel jij hier voor betaald?? Hier komt geen 3e, brengt veel cpmplicaties dan. @cd fijn dat je meisje nu lekker kan lachen! en mooie foto! @all zal ook even mijn kids showen
Mooie kids lucky, wij betalen hier eerste jaar 28 euro (tenminste dat was het bedrag dat ingehouden was) maar een vriendin die in een ander dorp woont betaalt het dubbele. Ligt dus echt aan dorp of stad en stichting.
@Lucky, mooie kindjes heb je! Jeetje je verhaal over bevalling en tijd daarna, fijn dat kleine man het nu goed doet! @CD, mooie foto! Fijn dat de voeding zijn eerste vruchten afwerpt, houden zo!