Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier inmiddels 46 euro, 2 dagdelen in de week! Vandaar dat ik er onder anderen niet om sta te springen op deze leeftijd etc nog;)!! Vind het puur geldklopperij als ik zie wat er gedaan/geboden wordt!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lucky prachtige kids!

3. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @sam
    ja dat weerhoud mij er ook van om haar naar de psz te brengen. Ze heeft genoeg nichtjes en neefjes om mee te spelen

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Het is idd veel geld, al moet ik zeggen dat ze bij ons in het dorp echt leuke dingen doen en Ook veel geleerd krijgen. Maar daar zitten ook vrijwilligers

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Jullie zullen wel in steden wonen denk ik hè dames? Of in grotere dorpen? Dat het een stuk duurder is.

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Ik heb ff pauze op het werk, er loopt me toch een irritante vrouw rond (familie van client) tjee wat een kreng, zo bot als ik weet niet wat, zeur om alles, zij is de best pffff. En nieuwelingen moet ze niet dus nu ben ik de gebeten hond, net wat voor mij. Ik doe lekker bot terug ik laat me echt niet de wet voorschrijven (als ik nu nog wat fout deed). Sorry mOest ff klagen

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kikkert wij wonen in vrij groot dorp. Maar het was altijd zon 25 euro, ong 2 jaar geleden, maar de prijs was al jaren niet omhoog gegaan en ineens is het dus veel duurder geworden! Veel steigerende ouders dus;)!!! Sterkte daar!!

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    luckey mooie kindjes

46 euro voor 2 dagdelen? Wat een koopje. Hier 98 euro voor 2 dagdelen.

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Damn!!!! Dat is een duur grapje!!!!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kun je dan niet beter 1 dag in de week kdv doen ofzo??? Krijg je tenminste nog gedeelte terug!!

11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    ja dacht ik ook al aan haha, erg he

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou als ik eerlijk ben zou ik dat doen! En ik denk zelfs dat er kdv-groepen zijn die meer met de kinderen doen dan sommige psz.

13. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    hey meiden

Hier bezig met Kaelyn zindelijk te maken
    gister heeft ze een keer netjes op potje geplast en vandaag keer gepoept op het potje
    natuurlijk ook nog veel ongelukjes, maar vroeg me af zijn jullie er al mee bezig en zo ja

hoe pakken jullie het aan?

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lucky: Hier ook zo nu en dan doet hij wat op het potje/ wc. Maar uit ervaring met Jildou heb ik wel gezien dat het geen nut heeft om er echt mee bezig te gaan als ze er zelf geen interesse in hebben. Jildou wilde eerst wel op het potje en dan kwam er ook wel eens wat, maar het kwartje viel maar niet, na 100 plasjes in de kamer en natte onderbroeken verder ;) .. Zijn we er even mee 'gestopt'.. Wel gewoon nog op potje als ze dat wilde/ aangaf... Totdat ze 2jaar en 3 maanden was en steeds uit bed kwam met droge luier en naar de wc/ potje ging en ze moedwillig ging zitten plassen in de luier. Kon ik gewoon aan haar zien en dat zei ze dan ook gewoon dat ze moest plassen.. Toen was het gebeurd met de luier en ging het ook meteen top eigenlijk! Dus hier was ze al vroeg zindelijk en dan eigenlijk vooral uit zichzelf!

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wij zijn ook begonnen Lucky.
    Luca geeft zelf heel goed aan dat hij een plasje heeft gedaan. Nu dus stimuleren om het voor het plassen (en poepen)
    te zeggen zodat hij op het potje kan. Al aantal goede resultaten :)

16. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @sam en dithje
    ik doe het ook omdat kaelyn er interesse in heeft. iedere keer wilt ze op de wc, maar doet dan nog niks, maar heeft dan vaak of net of net erna een plasje gedaan. poepen geeft ze ook aan, dan gaat ze zich verstopen en zegt ze mama poepen. telkens wilde ze niet op potje, maar vandaag liep ze zonder luier omdat ze in een badje was en zei toen mama poepen dus heb der snel op potje gezet en ben weg gelopen want ze wil geen pottenkijkers haha.
    en ik weet idd dat elk kind een eigen tempo heeft en je ze zeker niet moet dwingen dus ik houd het lekker speels

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha geweldig he? Rinze gaat nu ook steeds vaker door de knieën en dan zegt hij poep, maar dan is hij dus aan het plassen :p !! Dus er is een begin! :D

18. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Hier nog niet echt bezig met potjestraining. Collin geeft wel aan als zijn luier vol is dus hij begint het wel echt vies te vinden maar op voorhand aangeven doet hij nog niet. Daarnaast zijn we op dit moment ook meer bezig met zijn spraak dan met zijn zindelijkheid.. hihi. Hij zit wel eens op het potje maar dan met zijn kleren aan. Alvast oefenen (meestal als papa of mama op de wc zit).. ;)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Eerst maar lekker van de kleine genieten en an komt de rest wel;)!!!

20. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Idd :-D

Nu we het toch over de kleine hebben ga ik gelijk even spammen ;)

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina