Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    C is al 2 maanden ong zindelijk. Wij hebben haar een steeds de elk half uur op de wc gezet. Ze loopt nu wel meestal nog met een luierbroekje omdat hetgeen soms nog mis gaat als ze aan het spelen is.

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Mooie foto Lea.

Even terug komen op de Psz kosten, het industrie toch geen 28 euro maar 56 euro voor 2 dagdelen

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat een popje Laetitia!

Kosten psz gaan binnen kort cq in toekomst toch op dezelfde manier als kosten kdv? Tenminste dat dacht ik...
    Hoe dan ook je bent met psz nog altijd goedkoper af als kdv hoor. Wij betalen veel meer voor 1 dag in de week. Zitten al snel op € 130 netto per maand.

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Vanochtend met d. Weer een groot drama, huilen, huilen en nog een huilen. Hij vind het leuk op school maar met het afscheid nemen is het iedere keer weer drama. Ik heb hem vanochtend aan de juf gegeven en ben niet mee gelopen naar binnen (dit Wilt hij nl als hij verdriet heeft). Ik ben uiteraard wel gaan zwaaien op hem hihihi

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kikkert, vervelend zeg!! Idd niet te lang blijven hangen.. Maar kinderen zijn daar erg wisselend in... Ooooh, helaas geen koopje dus;)!

Dithje zoals ik het heb berekend ben ik straks met 3 kids bij gastouder (Jil alleen vrijdagmiddag) 144 euro per maand kwijt voor 1 dag in de week...

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Dat is goedkoop Sam.
    Ik betaal die € 130,- alleen voor L. De baby komt daar straks bij en daar komt nog eens bij dat manlief meer gaat verdienen dus dat de toeslag waarschijnlijk ook weer minder wordt ;)

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja maar mijn man verdient nu stuk minder dan voorheen. Denk 80% van toen maximaal, net iets meer dan z'n uitkering....dus ja, dat is een reden denk ik;)!

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Hij ging net vrolijk mee dus hopelijk houd hij dit vol. En idd geen koopje ik dacht al hè ze zijn goedkoper geworden (helaas niet dus) haha hoe kon ik dat ook denken

Stx gaat d. voor het eerst naar voetbal training kijken en mss mee doen.

9. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    meiden heeft 1 van jullie toevalling een tandembuggy
    ik zit te kijken om er 1 aan te schaffen en zoek ervaringen

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Lucky wij hebben de phil&teds en heb er echt geen spijt van gezien je hem apart maar ook voor 2kids kunt gebruiken. En als we echt veel of ver moeten lopen neem ik het extra zitje mee zodat onze grootse (baby hihi) ook nog erin kan

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier een plankje achter de kinderwagen en een twee=kids-kidcar (fietskar) ;) ! Rinze vindt het prima op het plankje, maar mag ook graag even een stuk lopen als dat kan.

12. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ lucky, mooie kindjes heb je!! Heftig verhaal!

@ cd, gaat t nu beter met die nieuwe voeding?

@ lae, mooie foto van jullie mannetje!

Hier word het aan de hand van je inkomen berekend wat je moet betalen voor de psz. Weet zo niet uit me hoofd, zal morgen ofzo eens op dat formulier kijken.
    Morgen weer cb met Rylan. Krijgt prikjes.. Hopelijk krijgt hij geen last vooral met dat warme weer. Ik ben trouwens de bv af aant bouwen. Zit nu op 2 flesjes kv en 3 borstvoedingen.
    Verder alles goed met de kids.. Wat hou ik ongeloofelijk veel van die 2 zeg.. Ik geniet er echt van!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Waarom aan het afbouwen meis? En lekker blijven genieten!!! Heerlijk hè!!

Hier blij!! Silke pakte sinds vorige week de fles niet meer en met drie weken op de klok voordat ik moest werken, werd ik daar niet blij van! Maar gisteravond pakte ze hem met een bigsmile de tuthola! Hopelijk zet ze dit nu door!!n ons kleine meisje brabbelt ineens heel veel en rolt ook al van buik naar rug!!slik!!! Waar is m'n kleine meisje??

14. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @kikkert
    oowja die kar ken ik, maar vind ik te duur het is hier echt alleen maar voor als ik ff snel met de kids boodschappen wil doen

@sam
    plankje zat ik ook aan te twijfelen, maar heb het nu veel gezien dat mensen dan zowat naast de kinderwagen lopen omdat ze er anders tegen schoppen.
    Gelukkig kan Kaelyn ook goeie stukken lopen, maar soms is het fijn als ze gewoon even snel in de buggy kan
    en wat gaat dat snel met de kleine zeg, hier is Jordan mijn laatste baby om medische redenen is een derde niet verstandig, dus probeer er extra van te genieten.

@goldy
    hier heb je verschillende psz en sommige gaan inderdaad naar inkomen, die moet ik nog even berekenen

@all
    wat vinden jullie van kindjes met nagellak enzo. een nichtje van 2.5 en een nichtje van 4 hebben regelmatig gelakte teentjes. Wat vinden jullie hiervan?

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Lucky ik vind dat kunnen hier heeft c ook vaker nagellak op, lekker fris kleurtje. Geweldig vind ze dat. En idd de wagen is vrij prijzig

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Ow trouwens heb je niet eens voor een goedkope tweeling buggy gekeken? Waar het zit gedeelte helemaal plat van kan??

17. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @kikkert
    ja ik was er eerst dus beetje tegen om het bij Kaelyn te doen, maar soms ziet ze mama het doen en dan vind ze dat ook erg leuk en denk dan ben ik zo'n muts

en ik zit te kijken voor de tandembuggy van topmark

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Ik dacht ook eerst hetzelfde erover als jou maar toen dacht och ze vind het leuk en c is ook echt een meisje,meisje dus past echt bij haar. En daarbij na 1-2 dagen is het meestal weer weg hihihi

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lucky hier is een vierde ook niet zeker ivm bevallingen... Maar we zien het wel. Nagellak, ja Hihi hier hetzelfde, was er ook nooit zo voor maar ach nagellak vind ik nog wel kunnen, nu;)!!
    Her plankje van lascal buggy board maxi. Ik loop er gewoon achter! Maar weet niet of hij achter je kinderwagen past!

20. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

hier draagt thessa ook wel eens nagellak hoor. Maar ik let er wel op dat het niet te opzichtig is. Dus de felle kleurtjes mag ze alleen in de vakantie dragen. Mijn zusje is helemaal into nailart enzo dus ze loopt hier iedere vakantie met weet ik wat voor creaties van tante rond ;)

Deel Deze Pagina