meiden sorry hoor ik schrijf ff alleen over mezelf Ik word gek, vanaf vanmorgen half 9 heeft ze maar 2 uur geslapen tot nu. En dat was wiebelend in de wagen. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Ze lijkt ook steeds honger te hebben, maar komt vaak al op 900 ml uit. Ze is misschien wel 13 of 14 uur wakker van de 24, is toch niet normaal
Bah cd ik weet t ook niet, behalve dat dr darmpjes misschien moeten wennen aan nieuw fv? Ennuh 6 weken sprong?? Iig rustig blijven meis. Komt goed!
Cd, ten eerste wat kl*te meis, dikke knuffel. Probeer kalm te blijven, ik weet dat het heel moeilijk is, slaap te kort is vreselijk en moe zijn is nog erger. Soms weet je het daardoor niet meer. Kan iemand je helpen? Voor een dagje en/of nachtje?zodat jij ff bij kan tanken? Ik weet dat het moeilijk is maar kijk of je hulp kunt krijgen, ik was/ben iemand die alles zelf wilde doen en dit heeft me de kop gekost. Ik wil natuurlijk niet zeggen dat jou hetzelfde als mij gebeurd meis maar kijk of iemand jullie ff kan helpen. Sterkte meis Ps heb je de ha al eens gebelt?
Ze is uiteindelijk pas om 21.30 gaan slapen, hele avond gehuild. Bij de huisarts was ik maandag al, die had die pepti voorgeschreven. Mijn moeder komt maandag helpen gelukkig.
Tis een wonder, gister ging het super. Eva sliep van vrijdagavond 21.30 tot gisterochtend 05.30. Toen fles en sliep tot 10.30. Toen van 11.30 tot 15.30 geslapen, en savonds nog een uurtje in de box. We zijn zelfs naar een meertje gegaan, daar lag ze in de schaduw op een kleedje rond te kijken, zonder huilen. Wist niet wat me overkwam. Gisteravond om 21.30 in wieg gelegd, en ze kwam om 05.30. We zijn ook met de infacol gestopt, het leek alleen maar erger daardoor. Misschien kon ze daar ook niet tegen. Ben benieuwt wat vandaag brengt. xx
Hopelijk gaat het zo door Cd! Ook even ego Anissa sinds 5 dagen ook opeens thuis alle plasjes op het potje (loopt wel zonder luier dan thuis), gisteren ook 1e keer gepoept en trots dat ze was Pas 1 ongelukje gehad. Doe haar thuis dus de luier uit en trek haar een onderbroekje aan maar laat haar haar eigen gang gaan... Zie wel hoe het loopt. Net met Amin naar het cb geweest voor 1e prikjes. Nu is het zeker, ik geef echt slagroom! Hij is nu 61,5 cm en weegt al 6500gr!! (3 kilo meer als geboortegewicht!) Moet hem nu proberen minder vaak te voeden aangezien hij nog vaak drinkt en niet doorslaapt.. Verder alles prima
Lucky, ik had een urban jungle duo, geweldige wagen voor 2! En soms ook nog zeer voordelig op marktplaats... Heb een paar keer een tandemwagen geleend (bij combi Robbe/Marjolein), ik vond het helemaal niet fijn lopen. Zwaar om op de stoep te krijgen, achterste ziet niets... Hier aan het nagenieten van een heerlijke vakantie. Madelief is vandaag voor het eerst weer naar het kdv, ze was helemaal blij om iedereen te zien daar. Zondag vieren we deel 2 van haar verjaardag (en de mijne en alvast die van Ries...), heb er zin in! Nog meer speelgoed etc, fijn! Ze heeft trouwens van opa en oma een loopfiets gekregen. Gisteren in elkaar gezet en madam kan het al bijna zonder hulp. Verder is ze in de theorie zindelijk, in de praktijk nog niet. Ben er ook niet bewust mee bezig, weet van Robbe en Marjolein dat ze het zelf ook op den duur aangeven en zij waren beiden toen meteen dag en nacht zindelijk... CD, hoe gaat het nu?
@ moederk en sam, die 2 van jullie hebben Rylan ingehaald met gewicht hihi, hij weegt nu 5865 gr en 63 cm. Tis nog echt mn kleine baby want Jayden was met 4 mnd bijna 1 kilo zwaarder en 2 cm langer. @ sam, ik ben aant afbouwen omdat ik mn productie gewoon niet stabiel krijg en dat is frustrerend voor mij en ook voor Rylan. Plus dat ik niet in het openbaar wil voeden en dus overal rekening mee moet houden en steeds met die kolf in mn hand zit thuis. Ook als er mensen bij ons zijn ga ik apart zitten en ik wil dat niet meer. Je zou zeggen stel je niet aan en probeer gewoon eens te voeden waar de mensen bij zijn maar ik merk dat ik het in bijzijn van vriedinnen al niet niet fijn vind laat staan bij mensen die ik niet ken. Komt ook mede doordat het niet zo gaat van gewoon aanleggen en drinken maar steeds los laten en weer aanhappen en dat trekt ook wel bekijks denk ik dan Ik wil wel zo lang nog lukt de ochtend en avond voeding blijven geven. Maar merk dat met de 2 flesjes het al een stuk relaxter gaat.
Ja ieder z'n ding. Als je het niets vindt en hier vrede mee hebt, mooi zo doen toch?!! Silke laat met drinken ook vaak los, en wordt steeds meer aangezien ze steeds meer reageert op dr omgeving. Dat is wel eens vervelend, maar goed ben niet anders gewend !! Je hebt het mooi 4mnd volgehouden, en helemaal omdat het geen makje was, vind ik het top!
Jaa had er ook wel moeite mee om de beslissing te maken omdat ik het liefste nog tot 6 maanden had door gegaan maar ik had er gewoon geen fijn gevoel meer bij en nu ik de keus gemaakt heb ben ik er toch wel blij mee. En idd ben al blij met de 4 maanden
Jaa dat is waar hihi Ik durf het bijna niet te zeggen maar meneer heeft nu 3 nachten achter elkaar doorgeslapen. Hopelijk heeft hij het nu door haha
Goldy je mag trots zijn elke dag is er een, zijn zijn er genoeg die het maar 1 week volhouden. Bv gaat ook niet bij iedere moeder over rozen. En qua voeden in openbaar of bij visite deed ik ook niet ben ook echt 13 maanden apart gaan zitten ik vond dat ook niet prettig. Ook jij bent een bv topper
Goldy, super hoor! Snap je gevoelens, vond het ook niet leuk om bij anderen te voeden. Heb met Madelief 6 maanden bv gedaan, met altijd bijvoeding, maar ben blij dat ik het zo heb mogen/kunnen doen! Alhoewel, zij is wel degene die het meest verkouden etc is van de 3....
Bv is ook niet altijd heilig hoor! Rinze 6 mnd alleen bv gehad en heeft eczeem en ook veel verkouden geweest! Al gaat het nu, klopt af, goed!
Hier ook ondanks 6 maand volledig bv een kindje met eczeem, vaak verkouden geweest eerste 1 1/2 jaar vaak oorontsteking ect.... Terwijl d bijna nooit wat had en die heeft altijd fv gekregen (mijn productie kwam niet op gang)