Hi meiden, Met mij gaat het goed hoor. Lief dat je ernaar vraagt Goldy! Vandaag een serieuze aanval van nesteldrang Heb echt ontelbare klusjes gedaan en ervoor gezorgd dat manlief eindelijk de box heeft opgezet Ben nu alleen nog op zoek naar een muziek mobiel... Verder vanochtend controle bij vk gehad. Ben weer goed gekeurd. Bloeddruk weer mooi laag, 100/52 en baby ligt ingedaald. Vooral dat laatste is super. Was zelf nog wel bangig dat ze weer terug zou draaien, maar gelukkig kan dat niet meer. De vk denk dat het een kleine baby is/wordt. In ieder geval niet zwaarder dan Luca was en hij was maar 3210 gram. Ben benieuwd...
Fijn dat Het goed gaat! Lekker z'n kleintje lijkt me heerlijk een echte baby (die 2 vsn mij waren over de 4kg)
Dithje fijn dat alles goed gaat, en lekekr de box al in elkaar. Hadden wij ook met 36 weken ofzo Goldy je hebt het toch lang volgehouden, ik heb het niet eens geprobeerd En wat een licht mannetje nog zeg. Denk dat Eva nu ook al tegen de 5 kilo aanzit Eva sliep vannacht van 21.30 tot 06.10, goed he. Vrijdag zat en zon sliep ze ook door. Verder slaat de voeding aan, het huilen is weg. Tis een heel ander kindje. Ben zo blij. Vandaag de kinderfysio bellen, ze heeft ook voorkeurshouding, zelfde kant als Kim. Hoofdje iets plat. heb haar overdag al in de zijslaper. Hoe is het mogenlijk he, alles hetzelfde xx
hey meiden erg druk geweest dus niet echt de tijd gehad om te kletsen. Jordan is laastste dagen ook erg pieperig en huilen dus mijn energie is beetje op. Kaelyn luistert ook erg slecht, hoop dat die fase weer snel voorbij is. Morgen weer met Jordan naar het ziekenhuis voor controle.
@ dithje, fijn dat het nu zo goed gaat, en een opluchting dat ze nu is ingedaald en dus niet meer terug kan haha die nesteldrang, ik had dat ook heel erg @ cd, super dat het nu een stuk beter gaat en ook die nachtjes klinken goed haha bij jou 2 meiden alles hetzelfde, bij mijn 2 jongens alles verschillend! @ lucky, hopelijk gaat het bij jullie ook weer snel beter.
Suc6 lucky Cd gelukkig meid! Hier..... Ik ben gesloopt beetje slaap te kort volgens mij, ik moet nog 1 avond werken en dan 4 vrij kan ik ff bij tanken. C. Is flink verkouden en wat grieperig. C is vanochtend flink gevallen, mevr. Was zeer eigenwijs en wilde perse niet van de wc af, ik draai me om om iets te pakken op de gang hoor ik een klap, dus ik draai me is ze dus van de wc af gevallen. Duveen bult op haar voorhoofd, en had een bloed lip. Ze is echt stronteigenwijs en wilt nergens hulp mee met alle gevolgen van die. Gelukkig viel het mee maar ja je schrik toch. Met d gaat alles prima, hij is momenteel volgens mij een beetje THE men bij bepaalde kids hahaha.... Iedereen roept hem en vraagt naar hem. En hij gaat eindelijk met plezier naar school
Pffff... en weer K*t nieuws gehad. Mijn vriendin belde vanavond met het trieste bericht dat het zoontje van 1 van de leidsters van kdv/bso is overleden... Hij heeft altijd bij Robbe in de groep gezeten (schelen half jaar) en zijn broertje bij Marjolein. Zeer confronterend dit nieuws, is wel even dichtbij. Hij had astma en zeer veel eczeem (al vanaf heel jong) en vele (voedsel)allergieën. De allergie is hem gisteren/vandaag fataal geworden. Even met papa een ijsje gegeten bij een zaak waar ze al veel vaker waren geweest. Toen ze thuiskwamen viel hij weg, traumaheli en 2 ambulances erbij. Hij is gereanimeerd en vervolgens naar het ziekenhuis in Groningen gebracht, lag in coma. Vanmiddag is hij daar overleden. Het houdt mij de hele avond al bezig, zo jong getsie! Mijn vriendin zei nog wel 'nu heeft hij rust'. Hij had altijd jeuk, hele nachten wakker. Zijn moeder zei afgelopen jaar al eens tegen mij dat ze zo moedeloos ervan werd. Ze hadden het advies zelfs gekregen om met hem richting Zwitserland te gaan wonen, voor zijn eczeem en astma... Maar ja, dat doe je ook niet zomaar met 3 kinderen etc. Onvoorstelbaar nieuws dit...
dithje dank je ja heel goed. Eva slaapt ook steeds door eigenlijk, en is heel vrolijk. kwam toch echt door de voeding. Hoe is het met jou?
Goed om te horen CD Moet een hele opluchting zijn. Met mij gaat het goed. Heb nu alleen echt serieus last van nesteldrang Had vanochtend om half 9 de hele beneden verdieping al schoon.
Hihihi dithje leuk hè die nesteldrang, ik had dat ook zo erg als er al een kruimel op de grond lag werd ik gek.nmaar denk je ook aan jezelf (hoe moeilijk het dan ook is)
Morgen afscheid van het kindje. We kregen de uitnodiging via de mail. Het wordt een "kinderfeestje", zo stond het in de uitnodiging. Hij was namelijk in april jarig, maar was aldoor erg ziek. Te ziek om zijn feestje te geven. Papa, mama en hij hadden afgesproken dat ze na de vakantie het feestje gaven en daar had hij zich erg op verheugd. Vandaar morgen bij het afscheid chips en ranja, kleurplaten en feest. De leiding van het kdv en BSO organiseren en regelen dit allemaal voor hun collega, zo goed! Zij begeleiden ook de kinderactiviteiten morgen. Houdt wel in dat er morgenmiddag allemaal vervanging is op de locatie, maar daar heb ik alle begrip voor. Had mij kunnen voorstellen dat ze gingen sluiten. Het "feestje"duurt van 2-6 uur, lang dus! Zie er als een berg tegenop, zal wel helemaal af zijn morgenavond...
@Marj, verschrikkelijk!! Heel veel sterkte morgen, zal idd niet meevallen, allemachtig het moest niet mogen zo'n klein prulleke.