Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Heel veel sterkte

2. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Hey meiden hoe gaat t met jullie? Ik heb ff tijd om opt forum te komen. Linsey slaapt ff in de box.
    Moet ook ff klagen.... heb t nog tegen niemand gezegd maar het valt me erg zwaar 2 kinderen en eenlichaam wat nog steeds niet meewerkt.
    linsey slaapt nog niet door das opzich nog niet zo erg maar ze komt zo nog 3 x op een nacht en dat breekt toch echt op.
    gister dr bedje andersom opgemaakt in de hoop dat dat zou werken maar vannacht kwam ze nog meer en duurde het weer uur voordat ze sliep. Hopelijk gaat t vannacht beter. Draag heel de dag al knuffel bij me onder mn shirt hopelijk werkt dat ook geur van mij.....

Iedereen knuffel!

En meiden gefeli iteerd mer jullie kindje. Nog maar 2 nu toch? Tenzij er meer zwanger worden natuurlijk. Xxx

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Bubsie hè meis toch wat shit, ik herken jou verhaal heel erg en het is zeer zwaar. En niet doorslapende kids is killing (D. Pas na 1 jaar en C. Pas sinds februari dit jaar). Ik hoop dat ze snel door gaat slapen en dat jou lijf weer mee gaat werken. Hele dikke knuffel.

Ik hoop snel te melden dat er een 3de wondertje in mijn buik groeit :D hahahana

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie.. Gister heb ik op borstvoeding.com (app dan, maar staat ook wel op site) een heel verhaal gelezen over het zogenaamde doorslapen en tips van iemand, die weer compleet onderuit gehaald werden ;) ! Vond het eigenlijk wel een heel mooi verhaal! Kun je haar s nachts niet liggend voeden en dan weer in slaap vallen samen? Is maar een idee hoor, wil alleen ff meedenken. Weet hoe zwaar het kan zijn en helemaal als je eigen lichaam ook nog eens niet meewerkt! Knuffel meis!!

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @kikkert thanks meid. Ow leuk bezig voor een 3 e baby!

@ sam ow echt zal s kijken. Ik voed wel in bed maar wil haar aarna in dr eigenbedje hebben aangezien ze ook niet meer daar wil slapen als ze wakker is. Ze valt in slaap aan de borst dan leg ikdr weg en dan komt ze 2 uur later vaak alweer. Gister uiteindelijk bij ons in bed genomen zo moe was ikja en toen sliep zeweer verder bij ons.

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
  7. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Hahaha had t al gevonden moest er wel om lachen ;) ga nu naar bed ze slaapt nog in de box nu. Zal je net zien als ze niet op bed ligt slaapt ze....

8. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ marj, wat erg zeg!! Heel veel sterkte!

@ bubsie, kan me voorstellen dat het zo erg zwaar is voor je!! Sterkte, hoop dat het snel wat beter gaat!

Hier in Helmond ook een heftig verhaal over meisje van 7 jaar, misschien hebben jullie het voorbij zien komen op facebook, Jewell. In januari kregen ze te horen dat het meisje een hersentumor had met 0% overlevingskans, een prachtig meisje wat door al die medicijnen helemaal was opgezet en 17 aug is overleden. Ik ken ze niet hoor maar als je dat leest/ziet, echt hartverscheurend!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goldy ja gelezen idd! Verschrikkelijk!

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Jeetje goldy als je zoiets leest poeh hejjj echt verschrikkelijk. Het is geen leeftijd veel te jong.

11. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    pff hier ist echt drama met Jayden! Hij is de laatste anderhalve a 2 weken al moeilijk met slapen gaan, slechter aant eten en hier en daar wat driftbuitjes
    Maar t word steeds erger en vandaag was echt het toppunt! Ik hoop dat het anel weer minder word want zo herken ik mn mannetje niet meer! Nog meer last van? En zijn dit dan de terrible two's.. pff mag van mij snel over zijn!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Heavy goldy! Hier ook een echte boef met duidelijk z'n grenzen aan het opzoeken maar verder nog niet onhandelbaar gelukkig!! Vast een fase maar wel vermoeiend!!!

13. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Onze dame is ook erg grenzen aan het zoeken. Verder ook 2 kiezen erdoor...

Het afscheidsfeest gisteren was zo mooi... Zeer emotioneel, maar ook een feest. Hij lag alsof hij sliep op zijn eigen feestje. Knuffels erbij speen (die hij altijd nog had als troost tegen de jeuk) in zijn mond. Niets stijf, gewoon een been krom liggend. Veel kleuren, spekjes, knakworst met curry, ranja, chips. Allemaal eten waar hij dol op was.
    Geen formeel gebeuren, maar gaan en staan waar je wilt, ouders kwamen wel bij je. Moeder had zo'n mooie, emotionele toespraak cq afscheidsbrief, iedereen was zo aan het huilen (nu ik dit typ alweer tranen). Daarna leidster van Kdv (en ook beste vriendin), met maar 1 vraag: voor wie mag ik nu nagellak kopen voor zijn verjaardag? Want Mischa was dol op verkleden, roze en paars, mooie kleren en nagellak. Iedere dag tegen zijn mama zeggend "wat ben je mooi". Moeder had een mooie knalgele swingjurk aan. Ooit gekocht voor een feestje en toen ze hem aantrok zei Mischa 'mam, ga je trouwen? Je bent zo mooi!"
    Kortom, het was geweldig maar was wel helemaal kapot.

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gatver, moet er zelf ook van huilen! Bijzonder! Dikke knuffel!

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Marj. Wat emotioneel en mooi zelfs bij het lezen en typen rollen er bij mij ook tranen over mn wangen sterkte!

16. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marj, moet er van huilen, zo mooi als je het schrijft, knuffel!

@Goldy, heeeel herkenbaar! Hier idem dito, pffff dat vreet energie. Strijd bij bijna alles, heavy stuff! Wat mij betreft hoop ik ook een heeeeeel korte fase.

17. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Dank jullie

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Marj, tranen in mijn ogen. Knuffel

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Hier ook een peuterpuber met zeer heftig eigewilletje gaat om alles gillen en huilen, ze is echt aan het uit testen. Ze wilt alles zelf doen ook dingen die gewoon niet gaan tot grote frustratie ect.... Ik vind dit toch wel ff een pittige periode (Dylan had het ook heel erg, en dat heeft geduurd tot hij naar de basisschool ging) ik hoop dat het nu niet zo lang duurd want dan word ik gek denk ik.

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ik wil, ik wil, ik wil :p

Deel Deze Pagina