Thessa was ook een "ongelukje" en ze is altijd meer dan welkom geweest... dus als dat met nummer 4(7) ook zo gaat zijn is dat geen probleem
Ach, ik heb me er al bij neergelegd dat het misschien bij 3 kids gaat blijven. Een 4e kind is een mooi cadeautje maar ik zal niet teleurgesteld ofzo zijn als er geen 4e kindje meer komt.
Laetitia, inderdaad niet makkelijk maar fijn dat jullie er op deze manier uit zijn gekomen... Gelukkig viel het mee met je moeder. Leuk, vervangend werk en fijn dat het met de kids zo goed gaat! Ook al zo'n klimmerd dus. Heb toevalliig straks Anissa getimed en die is dus ook binnen een minuut op zolder! Es, hoe is het nu met julie? Veel beterschap! Klinkt gezellig Marj! Haha, preuts dametje.. Spannend Sam! Zal vast goed gaan komen met dat examen! En rinze die staat..het moet niet gekker worden Goooo Luca, wat knap Dithje!! Was het bij hem ook zo plotseling? Hier alles goed. Anissa zit weer wat beter in haar vel gelukkig. Ze kan zichzelf goed vermaken maar ik moet er wel bij zitten. Als ik naar de keuken loop (open keuken) of ergens anders heen dan komt ze me wel meteen achterna. Is dat bij jullie ook? Lopen gaat echt heel goed nu! leuk om die ontwikkeling te zien. Haha, wel schattig want op het moment dat ze me even niet meer gezien heeft kruipt ze in razend tempo naar me toe want lopen gaat nog te langzaam Avondeten gaat nog steeds super slecht helaas... Knuffel voor iedereen! O ja, dit liedje vindt Anissa trouwens geweldig! Wel in het engels maar ik zing vaak gewoon de nederlandse geluiden erbij, haha http://www.youtube.com/watch?v=t99ULJjCsaM
MoederK hier geen volger gelukkig !! Ze kunnen zich beiden prima vermaken.. Haha Rinze staat alleen als ik hem neerzet hoor.. Hij trekt zich op tot de knietjes !! Die dochter van mij doet ook maar wild... Ze is aan het rijmen.....?
Collin is niet echt een volger.. hij is meer een leider (en dat maakt papa en mama lijder ).. hij kruipt zelf de keuken, badkamer, gang, wc in (en trap op)... en altijd om stoute dingen uit te halen dus we zijn zo'n beetje de hele dag bezig om hem overal vandaan te halen... (wc gaatie met z'n handen in en dan maaktie het wcblokje los en daar gaat hij mee in de wc zitten poeren.... in de badkamer gaat hij in de douche zitten en probeert hij de flacons met shampoo enzo open te maken, in de keuken gaat hij in de koelkast, vaatwasser of wasmachine zitten zooien... of hij probeert de elektrische ontsteker van het fornuis (gelukkig kan hij nog niet aan de knoppen draaien), dus er is overal wel iets waar hij stout kan zijn)
Lekker hoor Sam nog een weekje vakantie! Fijn dat alles goed gaat bij jullie Laetitia. Wat een klein boefje jullie Collin Het avondeten gaat hier sinds 2 weken ook slecht hoor MoederK. Luca wil alles zelluf doen Goed hoor van Anissa dat ze zo rond stapt. Luca heeft het bij die ene avond gelaten met lopen. Kennelijk is het hem nog niet goed bevallen Het volgen is herkenbaar. Luca hangt het liefst de hele dag aan ons been. Zal wel een fase zijn, althans daar houd ik mij maar aan vast Heeft iemand nog contact met Elea? Al een tijd niets van gehoord.
dus hier zitten jullie!!! deel 4 alweer! dinsdag bij de vk geweest en ons nu al kleine draakje liet me weer ff in spanning. konden het hartje weer niet gelijk vinden was weer ff zoeken. en toen we hem hadden was het floep ik ben weer weg! lekker beweeglijk dus. zelf voel ik me vandaag niet zo happy. dizzy en misselijk. en nu ik op de laptop zit helemaal merk ik. Djesslyn heeft hier gister trouwens voort eerst in bad gepoept. ze had al heel de dag niet gepoept maar s avonds in bad ging het ineens wel haha. dus lekker alles grondig schoon kunnen maken. maar ze was er wel vanaf gelukkig haha.
hier vandaag een hele leuke verassing gehad!! Ik ben ZWANGER!!! Ik had ovutesten besteld en die had ik pas op dag 15 van mn cyclus binnen. Dus toen maar begonnen met testen en ze zijn vanaf die dag al steeds knalpositief. Vond het maar een beetje raar dus had ze hier op het forum geplaatst.. en op aandringen van de meiden toch maar een zwangerschapstestje gewaagd.. ik ging er vanuit dat hij negatief zou zijn omdat het ook nog te vroeg was om te testen maar niets was minder waar.. KNALPOSITIEF.. haha ik stond helemaal te trillen en kon het niet geloven en was zoo super blij! Heb daarna nog een cb met indicator gedaan en die gaf 3 + aan dus ben nu al over de 5 weken.. precies weet ik het niet omdat ik wel gewoon ongesteld ben geweest.. Dus op het moment dat we besloten om voor een tweede kindje te gaan was ik al gewoon zwanger hahah.. is dat wat zeg! Ik had een slabber met de tekst grote broer (shirtjes hadden ze helaas niet meer) gehaald en toen man thuis kwam hem dat kadootje gegeven en ik zei ik heb iets leuks gekocht voor Jayden, pak jij het maar even uit. Hij pakt het uit en zegt, ben je al zwanger?? Ik zeg jaaa zegt hij zo snel?? Helemaal blij en kreeg een dikke knuffel en kus.. zegt ie ik heb gewoon super zaad ... hahah mannen! Hahah toen dus even uitgelegd dat ik waarschijnlijk al zwanger was toen we het besloten.. Vind het echt spannend en heb er de hele dag aan gedacht. Jayden krijgt een broertje of zusje wat een geweldige gedachte
Wow bubsie schrikken zeg!!! Maar gelukkig is alles goed!! Maar rustig aan meis!! Goldy wow gefeliciteerd!!!! Maar wat vaag zeg!!! Was je echt ongi dan?? Hier waren net 2 kids wakker! Allebei zo weer stil hoor maar nu ik weer slapen!!!
Haha gezellig !! Heb niet weet geslapen en inmiddels liggen we met z'n 4en in bed dus zal wel niets meer worden ook! Maar inmiddels wel een leuk idee rijker om ooit als ik zwanger ben van de derde t de ouders te vertellen!! Je moet toch wat hè??
Hier was het vanmorgen half 6 maar mevrouw wilde dus absoluut niet meer slapen!! klaarwakker! Nu zit ik met luciferstokjes tussen me ogen op de bank naar Sesamstraat te kijken En Naomi is voor de tv aan het spelen op de grond met haar loopauto waar ze 10x op en af stapt en ik denk; ''Waar haal je in godsnaam de energie vandaan????'' Hopelijk wordt ze snel moe en kunnen we nog ff slapen Goldy; Gefeliciteerd meid!!!
Heb een leuke tip dames. Mamadealvandedag.nl Elke dag een andere leuke aanbieding op het gebied van kinderen. Kan speelgoed zijn, kinderwagens, nachtlampjes, beddengoed en no veel meer. De aanbiedingen zijn echt scherp!
ook hier nog eens gefeliciteerd Goldy!!! Maak maar een mooie banner aan! dan ben je nu al een week of 6,7 misschien?
Lieve Goldy, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat is nog eens mooi, willen beginnen en al zwanger zijn. Geniet ze! X