hoop het niet, kan ik niet echt gebruiken met alle drukte op het werk nu...... morgen en donderdag vrij dus ga lekker rustig aan doen!
Goedemorgen... ff snel kikkert: veel succes met je nieuwe werk... en geniet van de paar vrije daagjes! Is het bij jullie ook al zo erg met het verkopen? Onze buurman heeft zijn huis hier ook al meer dan 4 jaar te koop staan (stond al te koop voordat ons huis te koop stond... en die stond 2 jaar te koop toen we hem 2 jaar geleden kochten...) en het afgelopen jaar niemand komen kijken naar het huis (behalve bij de open dag)... tis om moedeloos van te worden (zeker omdat wij over een paar jaar waarschijnlijk ook het huis willen verkopen.... :S... maar nu is er hier in de stad ook wel heel erg veel leegloop dus dat schiet ook al niet op) Einneh: misschien dat Mark op deze manier zijn ziekzijn probeert te "verdringen" ofzo (als ik maar vrolijk ben en leuk doe dan heb ik er niet zoveel last van?) Collin die blijft ook doorgaan, ondanks koorts... is soms best irritant want dan ga ik hem tempen en dan heeft hij hele hoge koorts ineens maar dan weet ik dus niet of het al de hele ochtend zo is of pas net ofzo... En beterschap met jezelf! Hier: voel me nog steeds beroerd maar niet zo erg als gister... kan ook niet want manlief is vandaag naar Houten toe dus ik zit hier met 3 kids thuis.... En Thessa voelde zich gister al niet zo lekker dus even kijken of ze vandaag naar school toe gaat of niet... moet haar zo gaan wakker maken... Ben er weer weg van (en waarschijnlijk vanavond pas weer online!) doeidoei
Goedermogen dames! Mark was half 7 al wakker en wilde niet meer slapen, heeft zijn box al leeggegooid en kruipt nu over de grond door al het speelgoed heen (en nog meer ). Hij heeft nog steeds hoge koorts (vanmorgen 39.1), zal strax de ha ff bellen. Hij krijgt al 4 dagen zetpillen en dat vind ik eigenlijk wel genoeg. @ Laetitia: Beterschap voor jou en je kids! Lijkt me wel heftig als je niet lekker bent en dan met 3 kids!
Goedemorgen meiden!! Naomi heeft al 2 dagen verhoging! Ze was eindelijk 3 dagen van haar verkoudheid af, en wat denk je.. vanmorgen kwam ze WEER snotverkouden uit bed ppfff!! Krijg je toch wat van!! Mja beter nu al straks in Portugal! Naomi was om 7u wakker.. Mooie tijd want ze lag er half 8 in! Ze is nu aan haar tafeltje aan het spelen met het huis van little people
@ Es: besterschap voor Naomi! vervelend dat ze steeds verkouden is! Ik heb net de HA gebeld: kan om 13.10 langskomen. Ben benieuwd!
@ Es: dank je! Lijkt hier wel of het bellen met de HA alleen al hept, Mark is nu net weer wakker (1,5 uur geslapen ) en heeft nu 37,5, zo'n lage temp heeft hij de afgelopen 4 dagen nog niet gehad
goeie morgen, net een vakantie geboekt...we gaan een midweek weg ff lekker een paar daagjes genieten daar ben ik na 3 jaar echt aan toe. straks gaat dylan voor de eerste keer naar gymles speciaal voor peuters/kleuters ben benieuwd wat hij ervan vind. @sam thanks meid hoe is het trouwens met jullie??? @einneh thanks. beterschap voor jullie! en ik las dat jullie voor een 2de gaan wat leuk @leatitia thans. ja tis ook echt niet normaal, jij woont net zoals mij in zuidlimburg en tis hier idd verschikkelijk (maar goed de rest van nederland natuurlijk ook). jij woont toch in H..rlen he? daar ga ik werken. beterschap voor jullie @es beterschap voor de kleine meid zo en nu ga ik mezelf maar eens nuttig maken in het huis want de kids hebben een bom laten ontploffen, overal ligt speelgoed van hun en van de hond.
dan zat ik toch in de buurt , ja dat je uit maastricht komt dat wist ik idd wel hihi...soms onthou ik toch nog eens wat.
zeg dames ik krijg baby kriebels van alles zwangere hier hihi....uiteindelijk willen wij nog graag een derde kindje maar nu nog ff niet maar kriebelen doet het soms wel hoor hahaha (als de rust hier in het gezin wedergekeerd is en we een andere woning hebben)
ja, ik ken het gevoel... moet nog ff w88 voordat ik kan testen.. maar ga er tot nu toe vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden...
Hee meiden Bubsie mooie echo meid, fijn dat alles goed was. Kikkert lekker een midweekje weg, zeker als het 3 jaar geleden is. Hoe is het met alle zwangeren? Dithje hoe gaat het met je vader thuis? Hier vandaag ongesteld geworden, op dag 28. Dacht op dacht 14 ook eisprong te hebben gevoeld, en had dat vorige cyclus ook. Toch het idee dat er toen wat is misgegaan eigenlijk. iig, mijn cyclusduur is normaal gelukkig. Straks avonddienst,en dan 2 dagen vrij Knuffel voo iedereen xxx
ik moet trouwens volgende week naar de gyn omdat ik extreme pijn heb als ik ongesteld ben, het is zelf zo erg dat het lijkt alsof ik weeen heb (daar is de pijn mee te vergelijken en dat 3 dagen achter elkaar). ik hoop dat het allemaal wel mee zal vallen want ik maak me toch wel een klein beetje zorgen omdat het zo extreem is en het iedere maand in pijn toe lijkt te nemen.
@ Kikkert: lekker een midweekje weg! wanneer gaan jullie? Veel plezier bij de gymles! Succes bij de gyn volgende week hoop ook dat het meevalt @ cd: werkse strax! Ik zal me klaarmaken voor de ha.....
hoi hoi beterschap voor alle zieke kindjes .. kikkert oh bah meis dat is zwaar kl*** hoop dat het meevalt maar weet hoeveel pijn je hebt (hier ook gehad en dat is idd geen pretje) knuff..maar wel ff lekker weekend weg geniet ervan meis.. einneh succes bij de ha ..zul je altijd zien is ie koorst vrij of nu toch wel weer koorts?? hier gister bij cb geweest ...ze doen nu alleen nog maar oogtest prikken en klaar geen meten en wegen en ff praatje nou ja vind niet erg maar had wel ff willen weten wat haar gewicht nu was ...wou het zelf wel doen maar kreeg dat ding niet aan hahha...heb haar zelf wel ff gemeten ging niet zo heel makkelijke met mevr ..maar kwam ong op de 79cm ..verder geen last gehad van haar prikjes maar ja die 2e kan pas over een wk of anderhalf opkomen zetten dus roep nog niet te hard ... verder weinig nieuws alles nog hetzelfde ..
Net bij de HA geweest: Oortjes zijn aan beide kanten wat rood, amandelen opgezet, longen zijn schoon (gelukkig). Over een dag of 3 moet de koorts over zijn. Als jij de komende dagen wel weer tegen de 40gr koorts heeft moeten we meteen bellen. Verder geen kuurtje gekregen, HA denkt dat het lichaam het zelf wel kan doen! Dus maar weer ff afwachten, hij ligt nu op bed, koorts weer gestegen naar 38.4 dus maar weer een zetpil gegeven