Leuke/mooie foto's!!!! Fijn dat het goed is gegaan Sam! Nou Dithje, van mij mag je meisje komen.. Inderdaad maar wat op papier zetten ja. Ons dametje slaapt ook nog 2 a 3 uur 's middags, anders wordt ze erg vervelend
Kikkert ja dat is wel erg vroeg idd!! Grr erger!!! Hier slaapt rinze ook nog zo'n 1,5 uur smiddags hoor, en heeft hij ook echt nog wel nodig!!! Thnx voor de complimenten. Ze lijken idd wel op elkaar hoor !! M'n mooie schatjes ! Oh ben zo blij, kids zijn superlief geweest bij de gastouder. Echt top! Silke heeft ook goed de fles gedronken! Dus mijn dagje is helemaal goed !
@ dithje, fijn weer goed gekeurd! Hmm dat klinkt niet zo fijn nee, idd goed om het dan op papier te zetten. Knap mannetje die Luca! @ Kikkert, ohh wat irritant zeg, kan me voorstellen dat je er beetje gek van word. @ cd, fijn dat eva zo lekker door slaapt. Hier heeft Jayden ook nog exht N middag dutje nodig. Hij gaat meestal rond 14.00 naar bed en dan slaapt hij 1 tot 2 uurtjes. Vrijdag had hij zn middagslaapje overgeslagen en toen was hij gister echt heel lastig en oververmoeid. Dus dat doe ik niet meer voorlopig hihi.
@ sam, mooie kindjes, ze lijken idd op elkaar. Fijn dat het goed gaat met Jildou! Heeft er iemand ervaringen met een draagdoek of draagzak? Wil er eentje aanschaffen maar heb wel een slechte rug dus weet niet welke dan geschikt is?
Ik heb 2 draagdoeken. Een zelfgemaakte slendang (lijkt op een ringsling) en een babybundler. De babybundler vind ik het fijnste en werkt ook het prettigste voor mijn rug maar hij is erg warm, dus tijdens warme dagen gebruik ik de ringsling. Een groot nadeel van de ringsling is dat hij maar op 1 schouder rust en hij dus niet goed is voor je rug.. iig tot aan het moment dat je de kleine op je heup kan dragen met de ringsling want dan verdeel je het gewicht over beide kanten van je lichaam... (ligt er ook aan of je last hebt van je bovenrug of onderrug)
Haha, leuk! Met die gedachte ging ik hier spieken! Proficiat Dithje met jullie dochtertje en zusje!! Hoop dat alles goed gegaan is en goed gaat met jullie. Heerlijk genieten.....
Dank jullie wel meiden! Vanochtend om 9.56 uur is onze dochter Maud Elise geboren. Ze weegt 2995 gram en is 48 cm. Kom binnenkort mijn verhaal even doen en natuurlijk een foto spammen
Grappig detail: riep al vrij vroeg in de zwangerschap dat ze op 12/09/2012 geboren zou worden en tadaaaa!
Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Maud! Wat leuk dat je die datum goed had hihi. Geniet ervan met je gezinnetje!
Dithje wat grappig haha. En wat een licht poppetje! Kim slaapt sinds een paar dagen weer smiddags, ze redde het niet. Viel overal in slaap, in de buggy, auto etc. Morgenochtend gaat Kim voor het eerst naar de psz. Ben benieuwd. xx
ff spammen Vandaag ging het super op peuterspeelzaal, ik kon gewoon weggaan. Wel veel jongetjes zeg, 12, en 4 meisjes.