Mooie meiden CD !! En flink hoor!!! Rinze zou van de week z'n jas al uit doen op school, toen we Jildou brachten om te proefdraaien HAHA
eindelijk een groepsfoto van de kids kunnen maken... het is niet geweldig maar altijd beter dan helemaal niks Ohja, Thessa kreeg van school ook een logé mee dit weekend, dus is Flip de Beer ook maar mee op vakantie gegaan
@ cd, mooie meiden! Fijn dat ze het leuk vond bij de psz. @ lae, mooie kindjes! @ dithje, hoe gaat het daar? Alles goed met de kleine meid? En hoe vind Luca het? En ben wel benieuwd naar een fototje Hier gaat alles goed, Rylan heeft vandaag zijn eerste fruithapje op. Verse peertjes, alles op! Hij vond het lekker hihi.
Leuke foto van je kids Lae! Aaaah wat een droppie Goldy! Hier gaat alles goed. Maud doet het heel goed. Ben echt heel trots op haar. De bv loopt ook goed. Ze is sinds 2 dagen alweer op/boven geboortegewicht Luca is heel lief voor zijn zusje. Hij gaat regelmatig kusjes geven of de baby aaien Morgen de kraamverzorgster alweer voor het laatst. Pfff wat vliegt de tijd zeg. Hierbij mijn moppie:
Zo die doet het goed ! Wat een beauty !! Geniet er lekker van!!! Hier goed nieuws vandaag. Silke moest vandaag voor echo van de heupjes en het zag er goed uit. De uitslag gaat naar de huisarts, maar ik verwacht er nu niets van. Bij Jildou en Rinze moest er of nog een foto gemaakt worden en kregen ze dezelfde middag nog spreidbroekje en de eerste keer met Rinze moest hij over 2 maanden weer komen... Dussss.... Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat het nu een keer niet hoeft!! Goh wat een wonderbaby is dit !!
Lea leuke foto van de kids Dithje ahh wat een popje zeg! Fijn dat de bv goed gaat. Sam dat zou geweldig zijn he geen spreidbroekje. Goldy leuk fruithapje, is ook lekker peer hahah. Kim was voor de 2 e dag naar psz, ging weer super. Wel een gedoe vind ik met Eva meeslepen. xx
CD, nou wen er maar aan !! Je wilt niet weten wat ik afsleep op een dag... En dit is nog maar een begin. Nog 2 weken en dan gaat Jildou dagelijks naar school! Dan blijf ik aan het heen en weer vliegen.... Zucht.. Wat dat betreft zou ik mn kids beter in het dorp waar ik werk naar school kunnen doen !! Daar hebben ze nu continurooster!
@ dithje, wat een mooi meisje! Fijn dat het alllemaal goed gaat en de bv goed loopt! En wat lief dat Luca zo'n trotsr grote broer is. @ sam, super! Lijkt me idd dan een heel gesjouw met 3 kids. Dan zou continurooster wel handiger zijn ja. @ cd, is de psz ver van je vandaan? Hier in Januari pas.. Ben benieuwd! @ kikkert, jij hopelijk heel snel een positest! De peertjes gingen er vandaag weer goed in! Morgen nog eeens en daarna eens wat anders proberen.
Goedemorgen dames! Sorry, sorry, sorry.... Heb zo weinig tijd met een peuter welke het 3 letterwoord -nee- helemaal geweldig vind , vorige week waren 5 rollen behang erg welkom. Ma en di weer gewerkt.... Wel lekker maar ook wel zwaar.... D.aniel doet het prima. 2 weken (toen 13 weken oud) geleden 6066 gram en 63 cm. Hij slaapt snachts heerlijk door dus wij klagen net. Alleen de fles is een drama dus ook onder werktijd geef ik live de voedingen . @ Dithje: gefeliciteerd! Mooie foto's dames!
@Dithje, mooi meisje!! @CD, mooie foto's van de meiden, fijn dat het zo goed gaat op de psz. @Goldy, mooie foto's van jouw mannen! @Sam, jouw kids lijken echt veel op elkaar, mooi! @Laetitia, leuke foto van de kids!! @Einneh, fijn he als ze het woord nee zo vaak gebruiken, ook hier een fanatieke nee-zegger
Hi meiden, Een stuk terug gegaan en leuke foto's voorbij zien komen. Aangezien ik nu vele op FB heb zitten ben ik redelijk op de hoogte geloof ik haha. Met ons prima. De kleine meid was gisteren bij het CB gemeten en gewogen, 91 cm en 12.5 kg. Ze vonden het maar heel wat dat ze totaal zindelijk was terwijl ik hier lees dat er vele zijn. Hmm ach ik vond het wel leuk te horen. Ze is onzettend bijdehand. Een echt meisje en wilt alles zelluf doen. Klets de oren van je kop en trekt te raarste gezichten. We lachen ons rot maar soms ook heel vervelend want ik moet haar natuurlijk wel corrigeren maar van binnen lach je. Dat gaat nog wat worden in de echte pubertijd. Nou geniet allemaal van jullie kids. Ik ga weer verder met de voorbereidingen voor ons nieuwe huis. Veel inkopen doen..... leuk!
Klinkt goed Koekkie! Dithje, wat een prachtig meisje! Fijn dat alles zo goed gaat! CD, ook al zo'n mooie dames!! Lae, het is je gelukt om een foto te maken met zn viertjes! Haha, leuke foto van je mooie kids. Vond die losse foto's ook geweldig. Dikke knuffel voor iedereen!! Vandaag met Amin naar het cb geweest en hij weegt al 7370 en is al 66cm groot! (haha, anissa was met 6 maanden pas 66cm) Met de prikjes maar heel even gehuild. Anissa gaf hem een kusje en hij was meteen stil. Verder alles zn gangetje hier.
@ einneh, fijn dat je mannetje goed groeit. Hopelijk word mark binnekort weer wat rustiger @ koekkie, fijn dat alles goed gaat! Ook al zo'n knappe meid, goed hoor! @ moederk, nou die gaat goed zeg! Hij heeft Rylan al ruimschoots ingehaald! Die weegt 6300 en 64 cm.
hier nog een foto van de kids.. Verder nog erg druk want het gaat niet zo super met de kleine... (zal zo ff copy-pasten vanuit fb)