Hey dames, sorry dat ik een tijdje op non-actief stond maar het gaat niet helemaal geweldig met de kleine D.omenic. Ik ben donderdagochtend met hem naar de dokter gegaan omdat hij al 3 dagen niet had gepoept en hij veel spuugt. Niet alleen na de voeding, maar ook na het slapen enzo. De huisarts had lactulose voorgeschreven maar gelukkig had hij al gepoept voordat hij de lactulose had gekregen. Maandag moeten we sowieso terug op controle en als hij koorts krijgt of de symptomen erger worden moeten we dit weekend nog even bij de nightcare langs. Het is niet echt erger geworden maar het is zeker ook niet minder geworden. Hij is heel erg onrustig en is alleen stil te krijgen door hem bij je op schoot te pakken.
À gossie arm manneke, hopelijk weet je snel meer en voelt hij zich snel beter. Dikke knuffel en sterkte
@ lae, arm mannetje! Hopelijk gaat snel beter! Hier ook problemen met de ontlasting, maak me er zelfs een beetjr zorgen over, iemand van jullie hier ooit mee te maken gehad; http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/387779-spoedvraag-over-ontlasting-baby.html#post13589012
Goldy ik zou doorgaan met fruit en zo nu en dan een klein lepeltje neutrale olijf olie in de fles of door het fruit doen (deed ik bij Dylan ook, die had ook moeite met poepen). Verder zou het kunnen zijn dat hij moeiteheeft met het verteren van de voeding. Sterkte en knuffel Ps. Geen banaan geven dat stopt
Ik zou doen wat al gezegd is, eerst maar goed wennen aan se fv en idd met extra water, als hij goed gewend is rustig aan beginnen met fruit!
Hee meiden Lea hoop dat het snel beter gaat met je mannetje Obntlasting hier ook moeizaam, vaak maar 1 keer in de 4 dagen. Ik moet dan met een 6 ml spuitje in haar kontje water spuiten, en dan komt het zo eruit. Dit had ik toen met Kim ook, kan geen kwaad en werkt super. Wel vervelend. Dithje hoe gaat het met jou en de kleine? We gaan vanmiddag naar een indoorspeeltuin, ben benieuwd. Alles goed hier verder, waren alle 3 erg verkouden alleen. xx
Met mij en Maud gaat het goed CD Het is echt genieten! Maud is heel tevreden en huilt amper *klopt af* De bv loopt ook heel goed. Kost weinig tot geen geen moeite, heel fijn.
Kan ook heel goed door bv komen volgens mij! Wat super dat het zo goed gaat! Lekker genieten! Tips: niet te vaak en te lang in bad, geen zeep, ik gebruik voor R altijd zemelenbadje, kruidvat heeft dat wel!kan best zijn dat het huidje vanzelf wat minder droog wordt! Lekkere tijd om wakker te zijn! Silke was wakker maar is weer zo in slaap gevallen! Nu ik nog
O echt Sam, een droog huidje door de bv? Thnx voor de tip. Zal eens kijken voor zemelen. Heb je nog lekker geslapen?
Op dit termijn nog wel! Silke had het ook! Haha nee Silke was lekker bezig! Maar goed, niet erg verder, die schat had zon lol hihi!!
Dithje fijn dat alles goed gaat. Eva heeft ook wel een maand een hele droge huid gehad. De vellen kwam eraf. Kim vond het geweldig gister in de chimpie champ. Zal even een foto plaatsen. Met Eva gaat alles goed, slaapt nog steeds door. Echt een wonder vind ik. Wel was haar achterhoofd iets te plat, echt shit
Cd niet te druk om maken hoor!! Trekt straks wel weer bij!! Die droge huid heeft meer met hormonen en leven buiten de baarmoeder te maken dan van bv denk ik!! Hihi het was nacht hè!!
hihi sam. Dat hoofd was 101% ofzo en mag tm 104% anders een helm. Een maand terug was het 86%. Dus wel flink platter geworden.
nog 1 We waren haar daar nog kwijt zeg, wat een drama. Omgeroepen enzo, kwam ze opeens aangelopen. Ik liep jankend daar.
Pff dat is SCHRIKKEN! Bah! Leuke foto's en wat een meid al zeg!! Slaapt ze alleen op achterhoofd dan? Zijligkussen geen idee?