Bij sommigen kan het 1 dag duren en bij sommige wel een week. Heel verschillend dus. Ik heb er in het begin nooit last van gehad ivm overproductie. Pas toen ik ging werken kreeg ik regeldagen. Blokvoeden word meestal geprobeerd bij overproductie dacht ik?
Hij heeft vandaag gepoept, gelukkig!! Ik had nog bv innde diepvreis staan en had hem daar dinsdagavond een flesje van gegeven.. Weet niet of het daar aaj ligt.. Misschien in combinatie met de kindicol druppels.. Ik ben iig blij dat het er uit is!
Hoe voed je Dithje? Eerst ene borst leeg en toetje andere? Je zou eens kunnen proberen als je dat niet doet om eerst 1 te geven, even pauze.. kwartiertje... en dan de andere. Maar ja soms ben je net een melkmachine hoor Herkenbaar !!
Woehoe Goldy wat kan je dan blij zijn met poep! Heb ik ook al geprobeerd Sam. Ze wil echt maar een borst.... Heel af en toe eens twee. Ben nu aan het blokvoeden. Kijken of dat helpt. Op die manier krijgt ze volgens mij net iets meer achtermelk binnen.
Ja kun je ook proberen idd.. Ja is moeilijk. Silke drinkt meestal ook 1 kant.'s avonds dan weer vaak 2... Maar ja, dat is logisch ook.. Heb dan ook vaak wat minder !
Maar vergeet niet..... de eerste 6 weken is bv keihard werken hoor.. En daarna ook niet altijd makkelijk!
Keihard werken ja. Vind het ook zo lastig om daarnaast tijd "vrij" te maken voor andere dingen en wil L niet te kort doen
Zo mevrouw had er zin in vanavond. 20 min rechts en daarna nog paar min links 2 keer d'r broek vol en nu hopelijk lekker slapen
Weet niet of ik dat a) vol ga houden en b) vol wil houden. Zit er echt even doorheen. Weer een prut nacht achter de rug De tranen zitten hoog... Maud is zo onrustig 's nachts met voeden en tussen de voedingen door.
Knuffel meis! Dat zeg ik, is keihard werken! En denk dat het 'nadeel' is dat je geen ervaring ermee hebt met de eerste want dan was je er in gegroeid zeg maar! Doen wat je het liefste wilt!!!
Cb is geweest vanochtend en Maud is onzettend goed gegroeid. Ze weegt nu 3300 gram. Op de laatste dag dat de kraam er was woog ze 3040 gram. Dit geeft wel een energie boost en een goed gevoel mbt de bv. We moeten gaan uitzoeken waar de onrust 's avonds en 's nachts vandaag komt. Overdag gaat het nl. prima. Madam slaapt dan rustig uren achter elkaar. Vanochtend om 7.45 uur gevoed en ze kwam pas om 12.00 uur pas weer. Sowieso afgesproken dat manlief vannacht een flesje kv gaat geven zodat ik een nacht door kan slapen. Kijken of dit "zinvol" is of dat de onrust dan nog niet weg is. Wellicht ligt het helemaal niet aan voedingen en komt het elders weg .... Jullie mss nog ideeën of tips?
Zooo goed bezig! Ja persoonlijk zou ik geen kv geven om nachtje door te kunnen slapen. Dan zou ik eerder wat afkolven. Ook dat heb ik noiot gedaan voor de nacht. Want wat heb je als je nacht door wilt slapen, zere vorsten en een nat bed en ben je dus alsnog wakker. ! Geef je haar ook speen?
Knuffel dithje, borstvoeding is zwaar en de nachten zeker (hier heeft het geklooi 1 1/2 jaar geduurd dus ik voel met j e mee! Ik zou persoonlijk ook kolven ipv kunstvoeding. En als je het nog niet doet een speentje geven. Sterkte meis
De nacht is heel goed gegaan. Manlief heeft Maud om 2.30 uur een flesje gegeven en we hebben haar in de puckababy gelegd. Ze heeft tot 7.30 uur geslapen!