@ kikkert, hopelijk ben je voor die tijd zwanger. Mocht dat niet zo zijn wel fijn dat jullie verder geholpen worden. Ik duim voor je!
Hè meiden, Ben gisteren met M.aud bij de osteopaat geweest. Haar schoudertjes zaten vast en er zit een blokkade in haar rechter onder buik en rug. Rug komt van het SI-gewricht en haar buikje waarschijnlijk van de antibiotica die ik tijdens de zwangerschap heb geslikt voor de blaasontsteking. Hierdoor is de darmflora van M.aud verstoort en heeft ze extra last van krampen. Volgende week nog een keer terug komen. Oh zie nu dat mijn banner blijft hangen...
Omdat ik haar graag helemaal wilde laten "nakijken" Huisarts is zeker nog een optie als het niet beter gaat.
Het gaat aanzienlijk beter. Ze is een stuk rustiger weer. Merk wel dat ze veel last heeft van lucht. Ze laat veel scheetjes en heeft vaak een boertje vast zitten
Hier vanochtend weer HA gebeld. nog steeds ontlasting probleem en HA heeft nu lactulose voorgeachreven. hij heeft er exht veel last van, hopelijk helpt de lactulose wel na alle andere mogelijkheden al geprobeerd te hebben.
Jakkes Goldy, jij ook sterkte daar en hopelijk werkt het! Hier werd ons meisje net schreeuwend wakker, lag overdwars in bes met hoofd tegen de spijlen???
Ik heb goede ervaringen met lactulose Goldy. Hoop dat het gaat helpen. Zo sneu.... Ha kleine woelmuis Samb
Ben vanochtend met M naar de hap geweest na de zoveelste krijsbui waar we haar niet uit kregen. Vermoeden is toch reflux dus Zantac gekregen