hallo allemaal, ik kom jullie even een update geven. hier gaat alles goed (op een flinke verkoudheid na), wel erg druk (gehad) met werk. vanaf volgende week word het wat rustiger. de kids zijn ook beide met name C. (flink) ziekjes. verder ik ben vanochtend bij gyn geweest, ik heb een inwendig onderzoek gehad, uitstrijkje en echo. a.s vrijdag krijg ik een uitgansecho ivm eisprong. verder krijgen we vrijdag nog een gesprek met fertiliteitsverpleegkundige en dan horen we meer. ook moet manlief zijn kwakkie inleveren maar wel pas nadat ik mijn ei gehad heb omdat hij 2 dagen zijn kwakje moet sparen. mocht ik deze maand weer niet zwanger zijn moet ik mijn volgende cyclus op dag 3 bloed prikken om mijn waardes ect... te laten bepalen. ook moeten we dan een keer op commando sex hebben zodat ze kunnen kijken of het zaad wel zijn werk kan doen in mijn bm-slijm. dus vanaf vandaag gaan we officeel de mmm in.
MoederK, wij zaten ook in Side! Met mijn ouders (we zijn nl komende maand 12,5 jaar getrouwd)! Welk hotel zaten jullie?
haha toevallig. Wij zijn de 16e gevlogen (vanui Eindhoven) en 23e terug gekomen. We zaten in Otium Eco club Mijn ouders zijn 40 jaar getrouwd
Samenlevingstest stelde niks voor. Eitje was weer gegroeid, helaas alleen geen positieve uitslag van de samenlevingstest dit kan div redenen hebben het kan omdat het eitje nog niet gesprongen Is of het kan ook dat er teveel uren tussen het klussen en de test zaten. Dus morgen moeten we weer opnieuw, vanaaf/vannacht dus wederom op commando klussen. Hopelijk morgen wel een positieve uitslag
@ moederk, fijn dat het goed gaat met de kids! Balen dat je nog steeds zo`n last heb van je rug en bekken. @ marj, mooi meisje! Fijn dat jullie zo`n leuke vakantie hebben gehad. @ kikkert, hoe was de uitslag nu? @ dithje, ik had je toegevoegd op fb want zag je in mn nieuwsoverzicht staan! Hoe gaat het nou met jullie meisje, weten ze al iets meer? Wij morgen naar de kinderarts met Rylan, ben blij pff!
Jeetje kikkert! Hopelijk snel zwanger meis! Marj, maar schattig is ze wel!! Goldy succes morgen! Hier alles wel oké! Drukke week gehad! Dinsdag weer voor echo van Silke d'r heupjes! Spannend! Verder slaapt madam overdag amper! 1,5 uur in totaal meestal! S nachts gaat het wel goed! Toch raar!! Maar ze boert ook veel op, ruikt zuur etc... Twijfel om met d'r naar ha te gaan. Aangezien ze snachts wel slaapt!
Naar de ha gaan Sam! Maud slaapt 's avond en 's nachts ook goed. Ze is dan zo uitgeput van de dag.... Ik kom morgen een update geven over Maud. Ze ligt morgen alweer een week in het zkh Is beetje lang verhaal om met foon te doen.
Knuffel Dithje! Hoop dat ze gauw nr huis mag! Ze heeft nu 2 n88 super geslapen! En gister overdag ook wel aardig al is het niet meer uren achter elkaar... Dubio!
Vorige week dinsdag ben ik naar de huisarts gegaan met Maud omdat ze zo ontzettend veel huilt/krijst en ik voelde dat er iets niet goed zit. De huisarts nam mij alleen niet serieus. Ze wilde mij afschepen met darmkrampen. Uiteraard pikte ik dit niet. Op mijn aangeven dat het een paar dagen goed ging met de Zantac zij ze letterlijk: "dan heeft ze vast geen reflux". Ik moest Maud maar eens uitbesteden en wat leuks voor mijzelf gaan doen. Een van haar kinderen had ook wel eens een dag gehuild. WTF! Maar om mij gerust te stellen wilde ze wel een verwijzing naar de kinderarts geven. Thuis gekomen heb ik meteen het ziekenhuis gebeld. Ik kon pas maandag terecht. De assistent vroeg vervolgens om mijn verhaal en nadat ik haar alles verteld had, ging ze overleggen met de kinderarts. Ze belde 's middags terug dat ik meteen mocht komen! Die dinsdag is Maud meteen opgenomen. De opname was volgens het ziekenhuis om de vicieuze cirkel te doorbreken en om te observeren. Maud heeft 2 dagen heel goed geslapen: van pure uitputting. Donderdag durfde ik het dan ook wel weer aan om haar mee naar huis te nemen. We waren nog niet thuis of ze begon weer te krijsen. De avond en nacht ging redelijk, maar vrijdag was het weer bal. Ze krijste alles bij elkaar. Ik heb het ziekenhuis weer gebeld en we mochten meteen weer komen. Gelukkig liet Maud toen ook in het ziekenhuis "haar ware aard" zien. Op een gegeven moment krijste ze zo hard en zijn ze met 2 verpleegsters bezig geweest om haar stil te krijgen. De kinderarts heeft haar vervolgens op de voeding Enfamil AR gezet en de Zantac stop gezet. De voeding is dun in de fles, maar dikt in de maag 12x in. Ideaal dus voor reflux kinderen. Zaterdag nog geen gewenst effect. De pedagogisch medewerker vond het toen nodig om "echt" inbakeren" te proberen omdat Maud nog steeds zoveel huilde/krijste en onrustig was. Het inbakeren was ook geen succes. Maud bleef zo onrustig. Op mijn vraag waar zij dacht dat Maud wakker van werd: "het opkomen van voeding". Tssssk waarom pakken jullie de oorzaak dat niet aan, maar het gevolg? Zaterdagavond was ik het zat! Maud had weer de hele dag gekrijst/gehuild en de voeding kwam zelfs haar neus uit. Ben overstuur naar huis gegaan en manlief en ik heb een aantal zaken op een rijtje gezet. Zondagochtend zijn we samen naar het ziekenhuis gegaan om actie en een gesprek met de kinderarts te eisen. Toen wij kwamen hebben we de pedagogisch medewerkster aangesproken en zij begon uit haarzelf al dat er nu iets moest gebeuren. Eindelijk! Eindelijk stapten ze van het inzicht af dat Maud een huilbaby is. Eindelijk werden we serieus genomen dat ze iets mankeert! Gesprek met de kinderarts heeft nieuw plan van aanpak opgeleverd. De Enfamil wordt stopgezet en vervangen door Pepti voor een eventuele koemelkallergie. Dit wordt ingedikt met rijstebloem en daarnaast krijgt ze een maagzuurremmer (Nexium). Ze heeft gisteren een goede dag gehad. Ze heeft 2 "blokken" goed geslapen. Wat een verschil! We gaan afwachten hoe ons kleine meisje het vandaag doet, niet te vroeg juichen maar we hebben goede hoop.
Zoo herkenbaar dat eerste stuk! Ik heb het geweigerd om Rinze om die reden op te laten nemen! Dikke onzin vond ik dat! Hoop dat t snel beter gaat meis!!! Inbakeren helpt bij kiss kindjes ook niet! Tegendeel!! Ff ter info
dithje knuffel!!! sam super! hier, de samenlevingstest van afgelopen zonder was positief en de gyn meende dat hij zaterdag ook positief had moeten zijn (wss niet goed gekeken door andere gyn) dus das een geruststelling de zaadjes kunnen dus wel overleven in mijn bmslijm. nu is het deze maand ff afwachten of het raak is en anders verder de mmm in.
@dithje, jeetje wat een verhaal! Ik hoop dat het nu goed blijft gaan! Dikke knuffel! @ sam, super, wat een goed nieuws! @ kikkert, spannend hoor! Rylan heeft andere meds gekregen voor het poepen en reflux meds zijn verhoogd. Dinsdag kwam eerst alle harde ontlasting er uit,en gister had hij 3 flinke poepluiers waarvan de laatste echte goeie babypoep wat moet dat een opluchting voor hem zijn, merk ook al meteen dat hij wat meer op kan zonder extra last te krijgen van het omhoog komen. Hoe blij kun je zijn met poep haha
@ dithje wat een verhaal meis, had het al beetje gevolgd op fb maar zo lees ik eens alles. jeetje sterkte meid! hopelijk blijft het nu goed gaan met jullie meisje! @ angel. knuffel hopelijk snel zwanger "duim duim". @ goldy fijn eindelijk goede poep! ja hoe blij kun je zijn. kan het geloven! @ hier. Linsey heeft oorontsteking paar dagen gekrijst en steeds huilen koorts, en ontzettend hoesten dus wist niet dat dr oor pijn deed. nu kuur en paracetamol vandaag gaat het iets beter gelukkig. djesslyn sinds vandaag ook ontzettend aant hoesten weer. en koortsig. dus ik ben weer zustertje aant spelen.... zelf 2 ochtenden gewerkt in ieder geval 2 uurtjes per dag maandag en woensdag op kantoor careyn hier in de buurt. soort van vrijwilligerswerk voor te reintergreren zeg maar. maar ik wil wel maar mijn lichaam niet. klote zooi, veel rug en bekkenpijn..... 20 nov afspraak met arts voor wia. ben benieuwd....
Hé meiden wat is het rustig hier... Ben zelf ook even niet geweest. Het loopt hier nog niet heel lekker. Maud huilt nog veel en slaapt overdag erg slecht. In combinatie met een peuter puber vergt dat veeeeel energie Ik heb vorige week woensdag telefonisch contact gehad met de kinderarts en hij gaat contact opnemen met een kinder gastro entroloog voor Maud. Hij weet zelf namelijk niet meer wat hij kan doen om Maud haar klachten te verminderen. Om het mijzelf makkelijk te maken aangezien manlief veel weg is 's avonds, heb ik een bykay draagdoek gekocht. Heb hem nu 1 keer gebruikt en ik moet zeggen dat ik het erg handig vind. Maud viel na 5 minuten heerlijk in slaap Hoe gaat het bij jullie?
Dithje ja die zijn handig met onrustige baby's! Heb hem met Rinze ook veel gebruikt! Vervelend dat ze nog niet rustig is en niet happy is dus! Knuffel!!! Hier gaat het goed! Silke zit sinds week aan bijvoeding en ze vindt alles heerlijk tot nu toe! Rinze zit niet helemaal lekker in z'n vel! Slaapt minder, huilt en schreeuwt veel! Ook verkouden dus zal er ook wel wat mee te maken hebben. Jildou is ook moeier dan anders maar dat is ook logisch!
@ bubsie. beterschap voor je meiden! En voor jou niet te doen zo met werken zeg, sterkte! @ dithje. vervelend dat het nog steeds niet goed gaat met jullie meisje. Kan me voorstellen dat het veel energie kost. Hopelijk kan de andere arts wat meer voor jullie doen @ sam, ook weer leuk, de hapjes! Fijn dat ze het zo lekker vind. Beterschap voor Rinze, hopelijk is hij weer snel de oude! Hier gaat het wel oke.. Rylan had ook beginnend ooronsteking, druppeltjes voor gekregen. Het poepen gaat nog steeds goed met de forlax, gelukkig! De nachten zijn nog wisselend maar wel een stuk beter dan eerst. Jayden is de laatste dagen weer flink aant uitproberen hoe ver hij kan gaan maar dat herkennen jullie vast wel Verder binnenkort ook maar eens snachts zijn luier uitlaten want hij komt voortaan elke ochtend droog uit zn bed
Hoe is het meiden? Wij wachten op een oproep van de kinder gastro enteroloog in Zwolle voor Maud. Ondanks de Nexium (maagzuurremmer) spuugt ze dagelijks nog straaltjes zuur Verder erg trots op Luca. Sinds maandag geen luier meer om en maar 3 ongelukjes gehad. Vandaag zelfs naar de kapper en AH geweest zonder luier!!