hier word dat in de sportzaal gedaan waar ik zelf fitnes (bij ons om de hoek). gisteren hebben ze tikkertje gedaan, gerend, gedanst, op de mat gekoprolt gesprongen en gehuppeld en op de balk gelopen.
Leuk Kikkert dat hij het naar zijn zin heeft gehad! Succes Goldy voor je svader vandaag!! Beterschap voor alle zieke kindjes en moeders! Knuffel voor alle zwangere dames, hopelijk gaat alles goed! Knuffel voor iedereen! Heb alleen even snel bijgelezen. Ben weer ongesteld en heb enorme buikpijn, rugpijn en hoofdpijn dus ben blij als ik de dag weer door ben gekomen... Volgens mij zag ik net dat bij Anissa 2 boventandjes aan het doorkomen zijn of ze zijn er al), aan anissa nog niets gemerkt dus dat is super!
@ Kikkert: klinkt erg leuk, iig iets om over na te denken! @ MoederK: He bah, rottige ongi-kwaaltjes ook! hoop dat het snel weer over is! @ hier: Mark is koortsvrij Na vanmorgen om 7 uur nog 39.5 (zetpil gegeven), 3 uur geslapen en nu 36.7!!!! JOEPIE
jeehhhh einneh en deze temp houden we erin !! es beterschap voor je meissi .. kikkert fijn dat dylan het leuk vond ...is ook leuk voor die kleintjes ...tja ik geloof er ook in want oma is er wel vaker maar dit nog nooit gehad ...en zoals je zegt zijn mijn gedachten maar maak dat die man van mij eens wijs pfff eigenwijs dat ie is iemand een idee hoe ik tot mijn man door kan dringen????? hier net een leuk jasje voor cait gekocht wit leer echt stoer en lief te gelijk ..ze zit nu haar brood op te smikkelen en dan lekker bedje in ..
moederk he bahh ongi niet fijn knuff hoop dat het gauw minder wordt lea ..beterschap miss toch zw?? duim voor je sam hoe voel je je nu?? dithje fijn dat het al wat beter gaat met je pa .. goldy sterkt met je svader..
einneh ...nou hij is al een tijdje heel moe(extreem) en gewoon niet lekker spontaan spuggen ..griepje zegt hij dan ..maar dat is dan maar 1x op een 3x op een dag paar dagen of wk niks en dan weer misselijk enz ...afgevallen ..sins een een wk kan iets langer zijn een bult bij de anes ( ziet er niet uit als een aambei)...hij houd zich sins dien heel groot om maar niet te laten zien dat hij zich niet lekker voelt ...kan aandringen wat ik wil hij gaat niet meer ..is al 2x geweest maar blijven de klachten moest hij terug komen nou niet dus hij wil niet want hij zegt er is niks aan de hand ..ja ja ik maak me daar echt grote zorgen om ...heb hem ook gezegt als je voelt dat er niks is kan je toch voor mij om mij gerus te stellen na de dokter gaan ..nee nee is niet nodig gewoon griepje .... iedereen zegt joh wat ben je afgevallen en wat zie je er vermoeit uit ...dan zegt hij hard werken en slecht slapen ...wordt echt knetter kan ik je zeggen...
@Angel, bale dat je mannetje niet wilt luisteren.... Echt vervelend zo'n eigenzinnige he.. (hier ook een...) Maar zou het niet helpen als je ev. raad gaat vragen bij vrienden (van hem)... dat je uitlegt dat het je niet lekker zit en vraagt of zij ook eens een opmerking willen maken van "joh, je ziet er al een tijdje niet echt lekker uit... misschien moet je toch maar eens terug naar de dr" ofzo... (hier helpt het wel als ik tegen mijn ouders zeg dat ik vind dattie naar de dokter moet... dan gaat m'n moeder op hem inpraten... maar hij is ook pas 25 en nog redelijk vatbaar voor "ouderlijk gezag" ) Zw.. wie weet... ik durf nog niet echt een test te doen (laatste keer dat ik testte (posi) werd ik 5 dagen later toch ongi... (ik teste 2 dagen voor NOD) dus blijf nog maar ff w88... zou uiterlijk dit weekend ogni moeten worden en anders ga ik volgende week wel eens testen... (is trouwens best moeilijk hoor... om niet te testen... )
hier: net collin naar bed gebracht en nu kijken hoe het onder met de andere 2 kinders is.... btw. heb vandaag de stamboom-schilderij ge-update... hand van manlief staat erbij en die van de kindjes ook (voor zover dat ging... Er missen ergens een paar vingertjes ) zal vanavond wel een update uploaden
lea ... zeker heel moeilijk om niet te testen hoop dat je het een beetje vol kunt houden tot na het weekend... nou dat hebben ze al iedereen die hem ziet zegt jehh wat zie je er slecht uit zeg en wat ben je afgevallen ..(zonder dat ik iets zeg tegen hun) maar dat mag allemaal niet baten ...hoop dat ik 1 deze dagen nog doordring dat hij echt moet gaan...
@angel klinkt niet zo goed hoor, hij zou idd eens naar een HA moeten gaan. mannen zijn/kunnen zeer eigenwijs zijn vooral als het op z'n dingen aankomt maar gezondheid is toch heel belangrijk om goed in de gaten te houden vooral als het niet goed gaat. mss dat daarom al die dingen bij jullie in huis gebeuren .
kikkert...dat denk ik dus ook ...want met de verjaardag van cait staat er ook iets op de foto naast hem... en op het werk had hij er ook al last van en dat is allemaal gebeurt het voelbare en zichtbare dingen dan ..na de bruiloft toen heeft hij ons bloemstuk na zijn oma,s graf gebracht?? echt geen idee .. zijn klachten vind ik echt niet grieperig .. en zeker niet met wat er allemaal in de fam zit (darmkanker ) bijna heel de fam heeft het al gehad dus tja kwa klachten maak ik me dus echt grote zorgen en hoop echt dat die onterecht zijn....
@angel hij moet dus echt eens naar de HA. wellicht dat hij gewoon bang is omdat hij weet wat er in de familie allemaal voorkomt en het dus daarom misschien niet wilt laten nakijken. toch vind ik (al is dat moeilijk te beoordelen vanuit hier achter de pc en ik ken jou man niet) dat hij naar de HA moet. sterkte meis ermee
dank jullie dames ...doet me goed heb manlief net nog aan de foon gehad en gezegt ga je morgen mee na de doc ...nee moet ik werken en je zou niet meer zo aandringen zei hij...nou ja jammer dan kan niet anders vind dat je moet gaan ...maar hij voelde zich prima ...ik zei al nou ik vind het niet prima als je zo afvalt en zo vermoeit bent en niet alleen ik zeg het he?iedereen zegt het .... dus na lang geklets ..heeft hij me belooft als het zo blijft maandag mag bellen ... nou toen zei ik al nou je doet wel heel hard je best om je beter voor doen dan dat je je voelt moets ie lachen ..ik zei al lach maar je moet echt gaan ...dus hoop dat ik hem maandag mee krijg !!!!
ja zeker ga ik volhouden ..hopen dat het lukt want voor een afgelopen wk mocht ik ook bellen en toen had hij in 1x geen last meer van zijn bult tuurlijk ...echt mannen he... hier ook facebook sins kort alleen snap er nog niet veel van hahaha... leuke foto,s kikker wat wordt je meid ook al groot he gaat echt veel te snel allemaal ... hier sins gister trouwens geen papfles meer s,morgens maar thee en 2 sne soms 3 brood..wel fijn hoor dat ze de pap niet meer wil maar mams vond het knuff moment ook nog wel heeeeel fijn ze lag echt in me gekropen met de papfles hhhhmmmmmmmmm
@angel ja gaat idd echt veels te snel soms denk ik waar is mijn kleine meisje, vooral omdat ze ook al los liep met 12 1/2 maand dat maakt het toch dat ze nog "ouder" lijken vind ik. hier nooit een pap fles gehad omdat ik tot 12 1/2 maand bv gegeven heb maar toen ik ging stoppen met bv miste ik vooral dat ochtend moment en dat zul jij natuurlijk nu ook wel ff hebben