Leuke foto's kikkert! Ja ik zit ook op faceboek maar doe er niet zoveel mee eerlijk gezegd... @ Angel: kan me voorstellen dat je het jammer vind dat het knuffelmoment weg is......
Angel... toch wel (enigzins) positief dat je maandag mag bellen.. nu hopen dat het niet alleen maar woorden waren Ik zal aan je denken maandag! En idd jammer dat dat knuffelmomentje dan weg is he... Kikkert... ja, ik zit op facebook. Zal je mijn profiel wel pb-en, dan kun je me toevoegen... Hier: ik heb zo'n vermoeden dat ik vandaag of morgen ongi ga worden... Begin nu last van rugpijn en buikpijn te krijgen en moet steeds naar de wc.... (weet niet of ik blij moet zijn of niet ...) Manlief is net thuis.. ga ff koken... tot laterz!
Angel, eigenwijze man! Hopelijk krijg je hem maandag zover!!! Hier voel ik me wel aardig, mag nog niet erg klagen !! Nog 11 daagjes !! Kikkert je hebt me toegevoegd op hyves .. Heb ook facebook maar heb ik niet zoveel mee eigenlijk! Hier van 8 tot 6 op school gezeten.. lange dag, met als toppunt dat een leerling over mn handen plaste !! Fijnfijn !
die bbq hebben we doen voor het eerst gebruikt (wat wil je ook met zo'n mooie zomer ) en hij doet het prima! Mark had op die foto eigenlijk al op bed moeten liggen maar hij zal wel gedacht hebben: jullie gezellig doen: ik niet slapen
Schattige foto's Kikkert en Einneh! Is Mark nog steeds koorts vrij Einneh? Jeeh wat een fijne verrassing Sam Hoe is het nu met Noamin Es? Is de operatie van je schoonvader goed gegaan Goldy? Ai Lae waarschijnlijk ongi. Niet fijn! Hier ook helaas Snap er helemaal niets van. Cyclus kennelijk van slag. Ben namelijk 10 dagen geleden nog ongi geweest en nu alweer Terwijl mijn cyclus juist langer is geworden, gemiddeld 34 dagen. Oftewel
@ Dithje: Nee had vanavond weer 39.2, maar goed hij heeft alleen vanmorgen maar een zetpil gehad. He bale dat je nu alweer ongi bent......
Nee toch Einneh, Mark weer koorts Hopelijk wel een goede nacht. Inderdaad ??? Sam Even afwachten hoe en wat..,
Whaha Sam dat had ik door Heb het nog niet eerder gehad, vandaar mijn verbazing. Feit blijft dat het met spiraal zo onregelmatig als de pest kan zijn. Alhoewel het totnu toe vrij regelmatig was 35, 33, 30.
sam spannend hoor !!! vind super voor jullie dithje he bahh ongi idd wel vreemd ook al heb je spiraal ..wil je niet bang maken maar zuslief is met spiraal zwanger geraakt ..maar dat wil bij niks zeggen maar ja het kan altijd ... einneh ahh toch weer koort de arme knull ..en wat een leuke foto zeg..echt stoer die klompen hihi...