Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Even snel, wel bijgelezen maar kom morgen ff reageren..

Naomi op bed gelegd met 39,4 koorts :( de hele dag wil ze alleen maar knuffelen en bij me liggen op de bank en zo valt ze dan ook vaak in slaap.
    Heb dr in bed gelegd met een zetpil! Nu dag 2 met koorts, dus hoop dat ze er morgen wel vanaf is..

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Beterschap voor de Zieke kindjes!!

Dithje doe gek, doe mij na joh;)!!

Hier gaat manlief ondanks dat hij niet fit is gelukkig met de honden uit! Heb
    echt verschrikkelijke droomnacht gehad! Met als toppunt dat Spike aangereden was;)! Nu nog misselijk ook, maar dat ben ik eerst meestal, dat zakt straks wel weer neem ik aan!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nog 10 dagen:d

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje zou wel leuk zijn hihi..
    wel leuk al die zwangere hier;)..

sam je kan er nu al niet meer van slapen zo vroeg ben je der bij haha..

es beterschap..

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha nee kor ging er half 6 uit en ik iets voor 6;)!en aangezien ik wakker werd van kor z'n wekker is t niet fijn om verder te slapen voor paar minuutjes;)

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dat is het zeker niet ...hier elke ochtend ook half 6 wekkertje pff ..als ik wil kan ik nog wel blijven liggen maar sta liever samen met sam op ff een bakkie doen en alles klaar zetten voor de jongens ..die gooi ik er om 7u uit haha...

7. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Goedemorgen... bijgelezen maar niet veel blijven hangen...

Las ergens over spiraaltje en onregelmatige cycli... Mijn schoonmoeder had ook het spiraaltje nadat haar oudste zoon geboren was (ze mocht 2 jaar lang niet zwanger raken van de gyn... waarvoor weet ik ook niet meer) en zij werd helemaal niet ongesteld... Toen ze na een halfjaar nog niet ongesteld was geworden is de gyn maar eens gaan kijken en bleek ze al 5 maanden zwanger van mijn man... :D Hij scheelt 1 jaar en 3 dagen met zijn broer....

Ac wordt in ons huis verder niet gebruikt... Heb vroeger (voordat ik een relatie had) wel de pil gehad ivm ongi-klachten maar ben daar vrij snel mee opgehouden want ik liep met een bijna constante hoofdpijn rond... Verder doe ik wel tempen enzo.. dus ook niet zo veel ervaring met ac...

Hier: vannacht ongi geworden. Maar ik moet zeggen dat ik toch wel blij ben want ik voel me gelijk niet meer zo ziek, dus dat scheelt wel...
    Nja, volgende maand maar opnieuw proberen :D

Ga nu verder... moet zo naar psych en moet onder nog heel wat gedaan hebben :D tot laterz.....

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    #488 Kikkert, 16 sep 2011
    Laatst bewerkt: 16 sep 2011
    @einneh wat een grote knul is het al he en die klompen geweldig :D
    @dithje balen meid van je cyclus die van slag is...zou het geen doorbraakbloeding kunnen zijn? o ik lees net dat je een spiraal hebt ja daar kan dat van komen (ik vind het ondingen bij mij komt er geen meer heb er nare ervaringen mee)
    @sam knuffel...bijna je echo he meid, kunnen jullie je wondertje bewonderen
    @angel ook al zo vroeg op, ik heb d'r een hekel aan ik ben meer een avond mens ;)

hier een redelijke nacht gehad maar chayenna werd wel weer rond 4uur vanacht wakker, ze wilt dan altijd drinken (fles) omdat ze echt dorst heeft.
    ik wil zo graag daarvan af want ik trek dat echt niet meer lang die nachten zo gezien dit al bijna 1 jaar zo gaat. ze is dan wel van 3x per nacht naar 1x gegaan maar dan nog dat breekt je op. och ja het zal wel overgaan
    dylan heeft ook heel lang s'nachts gespookt en die slaapt nu gelukkig op een enkele keer na door.

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @lea balen meid dat je ongi bent maar wel fijn dat je je weer beter voelt

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    kikkert ik moet wel helaas heb er wel eens moeite mee en zeker nu het weer zo koud is als je uit bed komt brrrr hahahah...

lea he balen ongi ..wel fijn dat je je weer beter voelt...

hier net de ha gebeld ..gewoon vragen gesteld wat die bult betrefd ..iniedergeval geen aambei dat dacht ik al wel maar toch je weet het niet... verder kon ze me weinig vertellen alleen dat ze voor woensdag al een afspraak heeft gemaakt duurt wel lang maar is niet anders tenzij maandag bij iemand anders ...maandag als ik bel doet ze ook net alsof ik al voor de 1e x bel hihi...denk dat ik maandag eerst de darmspecalist bel en hopen dat hij gelijk kan komen ...

verder is ons moppie vandaag lekker drakig ...ze wil helemaal niks vandaag geen brood fruit of wat dan ook ...alles wat niet lukt gooit ze door de kamer heen ..net ging ze ook nog ff stampvoeten omdat ik nee zei nou nou leuk dagje vandaag haha... zal er storm komen ofzo???

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @angel ja ik moet ook vaak om 5uur eruit gezien ik in de zorg werk en dus in diensten. tjee das idd nog lang wachten zeg, ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben. hihi caitlin een klein draakje. chayenna
    begint ook steeds meer en meer d'r eigen willetje te tonen en idd als het niet lukt gaat ze ook gooien met spullen of slaan. o ze komt net aangelopen met mijn pumps hihi kan niet vroeg genoeg beginnen toch :p, ze wilt ze zelf aandoen

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    haha die chayenna dames hebben echt veel meer pit hoor pfff ...wordt nog wat met die dames hihi... hier ook mijn lazen en pumps zit er echt al in gebakken heb wel liever dit meisje meisje dan wat anders ..weet ik zeker dat ik een dochter heb die me steunt met al die mannen in huis haha...

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ja chayenna heeft idd echt meiden pit, dylan is ook heel pittig qua gedrag maar op een andere manier. chayenna is veel kattiger *van wie zou ze dat hebben :p hahaha*. ja bij jou is dat idd super fijn een dame in huis tussen al die mannen ;)

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Kom op dames shout it out: Weeeeekend!

15. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

:D

Sorry dames, vandaag een beetje duf... Zometeen kliekjes opwarmen voor het avondeten... Echt geen zin om te koken...
    Zal denk ik aan het weer liggen... Joshua is ook om half 3 naar bed toe gegaan.. hij had straf en moest 5 minuten op z'n kamer blijven... dus ik na 5 minuten hem gaan halen, vroeg hij of het nachtlampje aan mocht en of hij mocht slapen... En ligt nog steeds te slapen!

Heb het trouwens de hele tijd al ontzettend koud....

brrrrrr....

ga ff kijken wie nu wat wil eten...

16. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Dithje: niet fijn dat je cyclus zo van slag is.....

@ Sam: spannend, nog een paar dagen en dan de echo!

@ AC: euhmm ik ben van dec 2010 tot juni 2011 weer aan de pil geweest, eigenlijk eerst om te kijken of mijn cyclus vanzelf weer op gang zou komen en dan van die heerlijk romantische langwerpige zakjes gaan gebruiken ;).....
    nou dat hebben we 1x gedaan geloof ik, we zien het wel :D

@ Laetitia: he bale van je ongi!

@ Kikkert: en als je een flesje water bij haar neerzet? pakt ze die dan zelf niet?
    Wij moeten 's nachts trouwens ook regelmatig naar Mark omdat hij dan om de 1 of andere reden wakker wordt, alleen de tijd verschilt heel erg (ene keer om 12 uur, andere keer om 3 uur, dan weer 5 uur enz.)

@ Angel: ja woensdag duurt idd nog wel lang maar de afspraak staat maar alvast!
    Heerlijk toch zo'n klein monstertje in huis? Gebeurt hier nou nooit :p

@ Hier: Mark is nog niet koortsvrij, gisteren toch wat te vroeg gejuigd. Vandaag de hele dag rond de 38,2 gehad (zonder zetpillen dus het valt mee) en vanavond 38,7. Voor de nacht nog maar wel een zetpil gegeven. Verder is hij nog heeeeeeeel erg moe.
    Ik ben blij dat ik zit (op de bank en niet op de bureaustoel ;)), vandaag aan het werk geweest, zie nog allemaal cijfertjes en lettertjes voor mijn ogen van het invoeren bah.....

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    lea hij was zeker erg moe hahah..miss toch een griepje beterschap..

kikkert hier ook geen idee van wie ze het heeft hahaha...

einneh he mark nog steeds niet vrij bahh..hoop dat het gauw over gaat ..miss met de tanden bezig??? cait wel en had vanavond ook 38.4 dus ff een pil voor de nacht gedaan..

nou dames hier was weer raak vanavond sam weer spugen ..ik zeg tegen hem je gaat hoe dan ook maandag ...hij zei zomaar doe ik ook maandag ga ik echt mee:$.. heel blij mee dus maandag bel ik en dan maar bij iemand anders maar maandag gaat hij hoe dan ook zorg ik wel voor... ben blij dat hij het nu inziet miss omdat robin hier kwam eten(is deze wk bij moeder) maar hij en dion lopen als toezichthouder ..hij zegt pap ben je moe of wat is er ?? je ziet er moe en niet lekker uit:( ging wel aan mijn hart miss bij sam ook ??

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat fijn dat hij iig meegaat!! Ik duim meis!!

19. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Angel: ja Mark krijgt weer een kies (nu linksboven) het puntje is bijna door dus dat zal ook meespelen ;). Niet echt fijn dat ze daar ook zo hangerig is half van kunnen zijn.....

Wat een opluchting dat je man nu wel naar de HA wil! sterkte maandag meid.

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ja idd dat bedacht ik me ook vanavond pas hoor hahaha..toen ik haar temp nam (doe ik eingelijk standaard na de prikjes een paar dagen) volgens mij heb ze weer tand pijn ook omdat ze niet echt wou eten vandaag ..of er hier al iets van een kies zit geen idee want ik kom echt niet zover in haar mond haha ze bijt me de vingers erbij af hahaha...

Deel Deze Pagina