Ik ga hier ook neit met mijn vingers Mark zijn mond in... Ik doe het anders: ik leg hem met zijn rug op mijn bovenbenen en ga een liedje zingen, bijvoorbeeld "in de maneschijn", bij sommige stukjes ga ik hem dan kriebelen dan gaat zijn mond vanzelf wel open van het lachen
Haha ja dat zijn leuke truucjes .. Hier nog geen last van dat hij mn vingers eraf bijt met z'n 2,5 tand !
nou dat heb ik al geprobeerd maar mevr draak weet precies wat ik wil en ze lacht dan niet enz alleen maar kaken stijf op elkaar ook met tandepoetsen is het een ramp haha...
@ Angel: Ow dat is jammer dat je dat niet voor elkaar krijgt! een andere manier zou ik ook niet weten.... @ Sam: Ja idd jij even mazzel Hier 8 tanden en de 2e kies op komst.......
Jildou had met 17 mnd ook al compleet gebit !! Ach er staat vanalles klaar bij RInze, nu nog doorkomen !
probeer het elke dag ff overnieuw zal vast een dag tussen zitten dat het lukt als ik niet meer online ben dit weekend wil ik jullie allemaal vast een heel fijn en goed weekend toe wensen .. ga ff tv kijken en op de jongens wachten en dan lekker na bedje toe heb het een beetje gehad voor vandaag ... heb holland gt erop staan zit toch alleen dan kan het ..maar jehhhhhhhh wat is dat meiske van 11 goed hey pffffffff zit met kippevel te luisteren ...
sam komt vanzelf hier is cait ook vrij laat met de tanden als ik vergelijk met de jongens .. truste einneh..
Haha, ik ben sowieso trots op d'r hoor Ze is gewoon zo ontzettend leuk Ze danst en zingt altijd (dansen heeft ze niet van dr moeder ). Heb haar een kort liedje geleerd, wat we op gaan nemen, waarin ze vertelt dat er in mei een broertje of zusje komt !! Kijken of ze wat mee wil werken, is natuurlijk ook nog de vraag !
hey meiden, Schoonvader is gister geopereerd en de operatie is uitermate goed gegaan! Boven de verwachtingen van de chirurg! Het lek was heel groot en ze hebben hem helaas niet helemaal kunnen dichten maar grotendeels wel! En het kan ook nog door littekenweefsel enz alsnog helemaal dicht gaan.Rond 15.15 was hij terug van de operatie en rond 19.30 was hij bij gekomen en was natuurlijk nog heel suf. Gisteravond en vanmorgen ging het al heel goed met hem (voor zijn toestand). Vanmiddag ging het wel wat minder maar vanavond ging het gelukkig weer wat beter. Hij ligt nog op de intensive care en krijgt morfine voor de pijn dus hij zakt tussendoor wel steeds even weg. Maar hij kon al goed praten en was al grapjes aant maken en heeft ook al wat yoghurt gegeten vandaag. Ik heb afgelopen nacht in het ziekenhuis geslapen samen met mn schoonmoeder. Ze wou graag in de buurt zijn en ik weet dat ze liever niet alleen is dus had aangeboden om samen met haar te blijven. Zien we natuurlijk weer een muis over de gang van de logeerkamers rennen.. haha hebben wij weer.. schoonmoeder is doodsbang voor muizen. Maarja we hebben redelijk geslapen zonder muizen Wat ik nog even kwijt wil is dat ik het echt erg vind om dan savonds buiten bij de nachtingang in de kou een hoogzwangere vrouw te zien met infuus enz, die in haar badjas een paar sigaretten achter elkaar weg paft! Ja iedereen moet natuurlijk zelf weten of ze door blijven roken maar tja om dat zo dan te zien vind ik echt jammer! Zelf ben ik bij beide zwangerschappen meteen gestopt toen ik het wist. Snap dat dat niet voor iedereen lukt maar toch.. Schoonmoeder heeft zelf ook gerookt bij haar zwangerschappen (wel maar 4 op een dag). Maar ze zei zelf tegen mij toen we dat zagen nou meid ik heb zelf gerookt met de zwangerschap maar ik ben toch heel blij dat jij dat niet doet!
Goldy yes wat goed!!!! Fijn om te horen meis!!! Ja daar kan ik ook niet tegen! Goed van je dat je zelf bij beiden gestopt bent.. Ik zou als ik jou was ook maar niet meer beginnen joh !!
en sorry dat ik verder niet reageer maar ben echt op dus ik ga nu ook snel slapen want ik moet morgen weer de hele dag werken. Heb wel even door gelezen en mooie foto`s voorbij zien komen!!
@ sam, haha jaa daar heb je idd gelijk in! Het begon daarna weer op feestjes enz en dan ga je toch weer steeds vaker roken. Al rookte ik niet meer zoveel als voor de eerste zwangerschap.. Hier toen ook meteen afgeschaft dat hier binnen gerookt werd enzo.
ohh en ik vergeet.. Jeej sam 6 weken .. spannend nog ff en dan de eindelijk de echo! Ik vandaag 9 weken en heb dinsdag echo.. heb er zin in!
Time flies Ik zag het net ja, 9 weken jij Superrrr !! Pffff moet mn broek gewoon al los.. zit de hele dag al te knellen.... damn...