Goedemorgen dames, beetje bijgelezen... tanden en kiezen: Collin heeft er nu 6... 4 boven en 2 onder.. nog geen kiezen op komst... Kijken in de tanden doe ik ook altijd door hem op z'n rug te leggen en dmv (kietel)spelletjes te kijken.. (papa kietelt en dan kan ik kijken ) Tanden poetsen is hier geen probleem.. hij vind het super... Gaat ook regelmatig de badkamer in om zijn tandenborstel te pakken (en de andere tandenborstels op de grond te gooien ) Angel: fijn dat je mannetje nu zelf inziet dat hij maandag naar de dokter moet gaan! 's Nachts drinken: Hier hebben we een tijdje gehad (bij Joshua en Thessa) dat we een aventflesje pakten en daar dan van die hengsels aan hadden.. die hingen we aan het bedje en als ze wakker werden en dorst hadden konden ze dan gewoon drinken. Collin drinkt niet uit aventflesjes dus daar hebben we het nooit kunnen doen maar hij is ook nog nooit wakker geworden omdat hij dorst/honger heeft 's nachts... Hier: Vandaag grote opruimdag... papa en de kids gaan de huiskamer helemaal opruimen zodat de hele nieuwe Little People collectie naar onder kan gaan... dan gaat papa een hele Little People-wereld voor de kids bouwen... En mama kan dan intussen badkamer, keuken, gang en wc poetsen en de wassen wegwerken enzo... Ohja, en dan hebben we vanavond nog een feestje... tante van mannetje is in augustus 50 geworden en viert dit vanavond... Collin gaat bij opa en oma slapen (die bij de buren een "50 jaar" feestje hebben) en Thessa en Joshua willen graag mee... zij hebben namelijk nog met het bruidspaar van afgelopen zomer afgesproken dat ze nog samen zouden dansen .... Maar vanmiddag gaan ze eerst nog een uur het bed in want het feest begint pas om 8u... Dus drukke dag vandaag... misschien dat ik nog ff online kom en anders heel veel plezier met wat jullie vandaag ook gaan doen!!!
btw... ik ben trouwens in de afgelopen 5 dagen 0,7 kg afgevallen.... (soms heeft je niet lekker voelen dan toch zin... nu maar hopen dat het eraf blijft... )
@ Goldy: fijn dat de operatie goed is gegaan! @ Laetitia: Druk dagje! veel plezier! @ hier: Mark was vanmorgen koortsvrij nu maar hopen dat het zo blijft. Net ff snel boodschappen gedaan met Mark en nu slaapt hij. Manlief is met een vriend naar l'arden (opendagen van de luchtmacht), ik zal zo ff wat gaan schoonmaken in huis
goedemorgen dames goldy wat fijn dat de operatie is goed gegaan ..en wat knap dat je gestopt bent ..kan ik niet zeggen hoor rookte dan wel niet veel maar 5 pd maar toch is niet gelukt .. einneh hopen en hard duimen dat het zo blijft ..hier vandaag ook aan de slag met de was blehhh... sam niet fijn misselijk ..had je bij de andere niet zo toch? lea kijk dat is nog eens leuk ..nu er nog aflaten haha..veel plezier vandaag... hier nog lekker aan het bijkomen cait was pas om half 10 wakker vandaag doet ze meestal op zondag alsof ze het weet haha... gaf haar vandaag boterham worst op brood nou dat vind ze toch echt niks het spetterde de hele kamer door haha...en die kop erbij verder geen plannen geen klanten vandaag heerlijk ...
Lekker angel! Pfff hier waren ze beiden om 6 uur al wakker! Ik was bij Rinze 's nachts erg misselijk, bij Jildou vooral 's avonds wat maar was niet erg.
Half 10? jeetje hoe doe je dat? Sinds Mark ziek is (geweest) is het weer 7 uur, daarvoor meestal rond 8 uur....
Fijn dat de operatie geslaagd is Goldy! Nu duimen voor een spoedig herstel. Druk dagje voor jullie Laetitia. Veel plezier op het feestje. Jeeh Einneh Mark koortsvrij. Nu hopen dat het zo blijft. Balen Sam dat je zo misselijk bent Luca zijn 13e tandje is vandaag doorgekomen. Hoektand linksonder en linksboven staat ook op doorkomen. Mijn ongi is alweer over... Lijf dus echt van slag
einneh geen idee ... ze slaapt altijd uit in het weekend (zondag)is nog niet anders geweest haha..ik snap het ook niet hoor want ze gaat echt standart om 7u na bed... slaapt doordeweeks gemiddeld tot 8 u kan iets eerder zijn 7u maar kan ook half 9 zijn .. dithje zo 13 al super joh..hmm cyclus idd van slag lijkt het wel
heeft er iemand van jullie een tip of oplossing tegen een fruitvlieg plaag??? echt het stikt ervan hier en niet alleen bij ons ook bij de buren en wijk ..zelfs ook andere wijken hebben er last van...jullie ook toevallig?? heb al vanalles geprobeerd ..gloor azijn kruitnagel alles van het aanrecht gehaald sop elkedag de keuken kasten enz maar niks mag baten ..ze zitten zelf op ramen deuren enz..gek wordt ik ervan :x
hallo meiden, ben ik ook weer eens. heb wel meegelezen maar is eigenlijk niet veel blijven hangen. doe mn best. @ goldy fijn dat de operatie is geslaagd! @roken. hier ook gestopt voordat ik zwanger was van djesslyn en niet meer begonnen. vind het heerlijk nu, geen stink kleren meer geen stinkgordijnen enz. john rookte niet dus dat ws ook makkelijker voor mij. en ze zeggen dat de mensen die gestopt zijn de ergste zijn, nou is waar or. ik vind roken nu stinken en als ik bij iemand thuis ben geweest die rookt vind ik mezelf stinken joh! vroeger rook ik dat nooit. haha. @ sam, balen dat jeje misselijk voelt. hopelijk gaat t snel over. @ angel. fijn dat sam maandag naar de dokter gaat! @ tanden djesslyn heeft er ook nog maar 4. 2boven en 2 onder. @ verder hier problemen met mn broertje thuis (drugs. uit huis gelopen en ontslag genomen lomp ventje!!) ik ben er een beetje klaar mee or. heb m al eens uit de strond gehaald en nu is die lompert weer begonnen!! ging net zo goed! mijn ouders worden gek van hem. tijd dat hij op zichzelf gaat was het al poosje maar hij vond het wel goed thuis. maar nu zit tie bij een vriendje(drugs) op de bank slapen sukkel! vind het vooral klote voor mijn ouders.
@ angel daar wordt je gek van ja. zou alleen geen tip weten. heb ze ook wel s gehad maar toen was dr dus was fruit aant rotten... dus nee sorry zou het niet weten.
bubs ..wat een gedoe bahh drugs maakt zoveel kapot herken het maar al te goed (zus) sterkte met alles
@ Dithje: jeetje al 13 tanden/kiezen! Ik dacht dat Mark al veel had @ Angel: wel lekker zo'n ritme! Nee geen idee hoe je dat op kunt lossen..... ik heb ze hier alleen als ik de gft-emmer niet op tijd leeg Zijn er mensen in de wijk met een composthoop? daar kan het wel eens vandaan komen! @ Bubsie: he bah, stomme drugs ook! kan me wel voorstellen dat je er klaar mee bent... Sterkte ermee en ook voor je ouders! @ hier: zo, wc schoon, stof opgezogen (weet niet of het nou gestofzuigd of gestofzogen of stof gezogen of nog wat anders is ) en gedweild, was aangezet en voor de helft klaar met de vaatwasser. Nu nog strijken, friteuze schoonmaken en de badkamer
Einneh als je alleen stof hebt gezogen is het stofgezogen, anders is het gestofzuigd !! Dithje, zo dat gaat vlot .. hmm idd lijf van slag. Bah! Angel er zijn fruitvliegje'vallen' te koop maar hoe en wat weet ik niet Zo hier is alles ook weer aan kant, met dank aan mijn man vooral, ik heb alleen afgestoft Als de kinderen straks wakker zijn, even naar H'veen toe. Ik kom ook net van bedje af, hihi ! Ik dacht maar even een saai hoofdstuk over ethiek pakken (kindercoach-studie) en na 5 pagina's was het gebeurd hoor !! Bubsie, sterkte met je broer..gatverdarrie !
Ooh ja.... er staan bij rinze 6 tanden boven klaar.. Zie 6 witte streepjes zitten.. En tandje 4 is nu ook door !!
Volgens mij krijg ik hier toch gelijk: we hebben Mark daarnet door het bad gehaald en bij het uitkleden zagen we dat zijn rug, buik, nek en liezen onder de rode kleine vlekjes zitten. Denk dus toch dat het de 6e ziekte is geweest
Kijk! Dan is het idd dat geweest!! Nou is hij daar ook weer vanaf !! Zoooo hier geslaagd, 2 winkels geweest, Rinze nieuwe schoentjes, haha bij de prenatal hoor, van die slofschoentjes zeg maar en Jildou nieuwe hippe laarzen ! Helemaal leuk ! En nog ff bij dixons geweest, Ipad gekeken.. wow.. wil zoo graag zo'n ding !