Kanjers hoge laars - Meisjeslaarzen - Meisjesschoenen - Kinderen - Ziengs Schoenen Deze, alleen dan in het zwart/grijs !
Oooooh en smeltsmelt.... Net bij de prenatal.. en als je die meisjeskleertjes ziet... dan zou je toch spontaan een meisje willen !!
Fijn dat je geslaagd bent! leuke laarsjes!! Heb je ook nog ergens leuke winterjassen gezien? moet nog 1 voor Mark hebben maar kan tot nog toe nix leuks vinden
Zo leuk, deze waren tenminste nog wat betaalbaar. Had laatst ook al erg leuke laarsjes gezien en ze heeft er heel wat gepast, maar 105 euro vond ik echt te gek ! Vind 70 wel genoeg !
Ja ik heb gister 1 gehaald. Ik heb altijd het probleem dat ik op deze leeftijd een capuchon wil die eraf kan, en daar zijn niet zoveel van. Ik ben gister bij de Takko geslaagd voor 20 euro!!! Had hem deze week ook gezien, maar toen was 86 er alleen nog en die paste wel, maar met een trui eronder en een groeispurtje verder niet meer denk ik ! Zal ff kijken of ik hem kan vinden !
Hey allemaal, we zijn nu bij mijn ouders (ben aan het w88 tot mijn zusje het eten klaar heeft) dus ben ff aan de laptop gekropen... Hier vandaag op shoppingspree geweest (wel online dan ) Heb heel wat gevonden... voor Thessa nieuwe regenlaarsjes en gewone laarzen (Scapino.nl - MEISJES LAARZEN).. ohja en ook nog 2 paar nieuwe sloffen... voor Joshua nieuwe regenlaarsjes en winterschoenen (Scapino.nl - SPORTIEVE BOOTS) vond ze niet supermooi maar erg veel was er niet in zijn maat... en voor mij nieuwe sloffen en winterschoenen (Scapino.nl - DAMES LAARZEN).. Had kortingsbonnen van de "lever je oude schoen in"-actie en heb 3 kaartjes voor Plopsaland voor 10 euro p.st. erbij kunnen kopen (iedere 15 kun je een kaartje voor 10 krijgen) dus heb de kaartjes voor plopsa gratis want had 30 euro korting van de bonnen... Ook net Thessa haar haren gedaan.. maar heb natuurlijk geen telefoon bij me om foto te maken... .. zal kijken of ik straks nog een foto kan maken en die vandaag of morgen uploaden... oh, het eten is klaar... tot later!
Heey Sam, Ik lees regelmatig mee maar heb gewoon niet veel tijd om te reageren. Het gaat soms zo snel hier dat ik het lullig vind dat ik zo weinig reageer. Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Vervelend dat je er zo regelmatig beroerd van bent. Maar hier gaat het allemaal goed. Isa is op het moment wat ziekjes van de prikjes. Hoge koorts en lekker jengelig. Verder loopt ze al een hele tijd. 1 week na haar verjaardag om precies te zijn. Verder heeft ze nu 8 tandjes en 3 kiezen, haha. Het gaat allemaal zo hard. Al een hele dame en een lekkere eigen wil, hihi. Met mij gaat het verder ook goed. Heb inmiddels een hersteloperatie gehad door de keizersnede. Mijn baarmoeder zat verkleefd aan mijn buikwand wat voor behoorlijk wat pijn zorgde. Verder ben ik aan het lijnen geslagen en inmiddels al 14 kg kwijt. Als jullie het goed vinden wil ik wel weer een poging doen om mee te babbelen. Al zal ik niet zo actief zijn als sommige dames hier.
Gezellig Marsim! Goed bezig zeg ! Och de schat, rotprikken ook! Rinze moet dinsdag! En wat een snelle meid !! Wat betreft de misselijkheid, ach het is voor een goed doel, zolang ik nog niet constant boven de pot hang klaag ik maar niet !
@ Laetitia: ook al helemaal geslaagd dus! eet smakelijk! @ Marsim: fijn dat alles zo goed gaat! Beterschap voor de kleine! @ hier: ik had het over 1 kies door en 1 zit eraan te komen toch? ff herstellen: ik deed zonet van die zalf op zijn kaakjes: linksboven, rechtsonder en linksonder komen er kiezen door (rechtsboven is al door)
dat schiet lekker op met die tanden... @Sam: leuke schoenen (zag nu net pas dat je ook schoenen had gekocht).... Hey Marsim, wat fijn dat alles goed gaat.. ach ja.. spuitjes... gelukkig heeft Collin er redelijk doorheen gefietst.. is wat verkouden geweest en wat verhoging maar verder gelukkig niets! Hier.. nog ff verder eten (ben tijdens het eten aan het lezen ) en dan ff kijken welke kids wel en welke niet mee naar het feest willen... tot morgen!!!
Net nog bij Mark geweest, lag vanaf 7 uur al op bed maar sliep nog niet... Zijn 3 knuffels (waaronder zijn koes) lagen op de grond en meneer maar jengelen.... tja dan moet je ze ook niet uit bed gooien
Haha! Boefje !! Dat kan Rinze ook goed Vooral z'n speen Of dan gaat hij met z'n speentje langs de spijlen van z'n ledikant.. ook erg leuk effect EN een lol dat hij dan heeft..
Zolang hij dat niet 'snachts doet Sam Mark ligt heeft vaak met zijn voeten tegen het hoofd of voetschot aan te trappen ook erg fijn.....
Snap wat je bedoelt Angel, ik word ook helemaal gek van de fruitvliegjes. Het enige wat ik eraan doe is elke dag ff de vliegjes met de stofzuiger verwijderen. Jeetje wat een verhaal Bubsie. Moet heel moeilijk voor jullie zijn om je broertje zo te zien Sterkte! Leuke schoenen / laarzen Sam en Laetitia Wow Einneh dat gaat snel met de kiezen. Wat leuk dat Isa al loopt Marsim. Gezellig dat je weer mee komt kletsen! Wat vervelend dat je geopereerd moest worden. Voel je je weer goed? Vanmiddag naar H&M geweest. Was 20% korting op kinderkleding. Goed ingeslagen voor Luca Hij heeft nog steeds mast 74, maar heb wel maat 80 gekocht. Heb vanavond zijn winterjas van vorig jaar gepast en hij past nog Verder voel ik mij niet top. Ben erg moe, weeïg gevoel in mijn buik, beetje hoofdpijn en af en toe een drukkend gevoel down there