@ Dithje: Ook al goed geshopt dus! De winterjas van vorig jaar? had je die zo groot gekocht toen Beterschap! Mark krijgt 7 okt zijn prikken (dat is op een vrijdag toch?)
7 okt is op een vrijdag ja... Jas is maat 74. Was vorig jaar iets ruim, maar niet overdreven. Nu past het nog. Hoewel ik wel denk dat het niet de hele winter mee gaat. Daar komt bij dat ik een super gave jas van Mexx heb gezien. Denk dat die er nog wel komt, hihi
O ja Sam, vooralsnog ga ik ervan uit dat ik niet zwanger ben. Heb niets voor niets de spiraal. Kan natuurlijk wel maar wat is de kans???
Leuke schoenen Sam! Goldfy, fijn dat de operatie zo goed is gegaan! Hopelijk het herstel ook! Bubsie, wat erg van je broertje.. Marsim, leuk wat van je te horen! Zo, dat is niet niks dat je weer geopereerd bent. Leuk dat Isa al zo snel aan de wandel ging! Zo Einneh, gaat snel opeens.. Beterschap Dithje! Ben benieuwd waar de klachten door komen.... Sorry, niet meer onthouden.. Anissa heeft dus nog maar 1 (half) tandje onder en nu schreef ik eergisteren dat de 2 boventanden ook zijn doorgekomen. Zie nu 2 streepjes. Maar nu zag en voelde ik straks opeens dat er ook 2 kiezen aan het doorbreken zijn! Gaat hard opeens!!!! En dat zonder klachten! Zelf gelukkig weer iets beter eraan. Ongi loopt weer op zijn einde dus... Was de laatste dagen ook enoooorm moe..
Trouwens ff een heeeeel ander vraagje... voor de jongens-mama's... Is het normaal dat meneer pielemansje soms behoorlijk stijf is?? Rinze wil er nog wel eens aan liggen trekken met afdrogen of verschonen en voor ik het weet...
Ja nog niet eerder gehad. Het gekke is dat ik de eerste keer (12 dagen geleden) 2 dagen bloeding heb gehad en nu dus weer 2 dagen...
Yep dat blijkt normaal te zijn, vond het eerst ook vreemd maar heb een vriending welke in de kraamzorg heeft gezeten en zelf een kleine man van 3 heeft . Heeft te maken met het ontdekken van het eigen lichaam
Haha oke nou gelukkig maar !! Vanochtend uit bad ook zo mooi.. hij lag daar gewoon te spelen met een boekje en ik was hem aan het afdrogen en hups .. Moest er wel om lachen Dat werkt iig !
Dit is de link naar het jasje. Wij willen m alleen in het licht blauw. Dik gewatteerd jack van glanzend polyester, met verwijderbare capuchon. Gevoerd met zachte fleece. - in de Mexx Online Shop Nederland Googlen heb ik uiteraard al gedaan Word ik niet veel wijzer van. Uiteraard vele dingen mogelijk zoals zwanger, verzakte baarmoeder, gewoon buikpijn...
Haha Sam, gelukkig... Dithje, ik heb met de spiraal een aantal maanden helemaal geen bloeding gehad en opeens kreeg ik toch weer maandelijks mijn menstruatie.. Maar dus niet zo kort en zo snel achter elkaar.. Einneh, ja echt snel Eerst was Anissa de laatste hier die tandjes kreeg en dadelijk haalt ze iedereen nog in
Haha oké Dithje.. bijzonder weer nou dan zal het wel bij het spiraaltje horen.. ik zou het dan gewoon ff afwachten allemaal! En testen kan natuurlijk altijd even.. Leuk jasje! Alleen houd ik niet zo van dat stofje Maar dat is mijn probleem !!
Ga het gewoon even afwachten idd. Kan er volgende week evt een test aan wagen mochten de klachten aanhouden. Ben alleen bang dat ik dan soort van teleurgesteld ga zijn als het negatief is