Wij zijn net terug van de hap met Luca. Hij was gevallen en had tand door de lip, maar niet alleen aan de binnenkant ook aan de buitenkant. Door en door zeg maar. Daarbij is de huid onder zijn lip ook gescheurd Ha twijfelde maar wil toch de natuur zijn gang laten gaan voor een goede en mooie genezing. De aankomende dagen oppassen met zure en warme producten en veel waterijsjes laten eten. Pffff wat een schrik
dankjewel allemaal! @ sam, ja ik was gewoon ongi maar het was niet veel. Maar ik heb nooit echt veel dus dacht dat het een normale menstruatie was. @ pompeloesje, jaa moet nog even een banner aanmaken. Ik hou maar gewoon even 6 weken aan en ga maandag even bellen voor een echo. @ dithje.. auwwie arme Luca. Wat zielig zeg! Hopelijk heeft hij er niet te veel last van en is het snel weer genezen.
Jeetje Dithje !!! Sterkte!! Hopelijk niets aan de hand!!! Jeetje wat gek GOldy!!! SPannend zeg !! Maar wel helemaal leuk !! Jouw berichtje heeft me vannacht ff aan het denken gezet.. Kon toch niet slapen ... Ik heb inmiddels bedacht hoe we het gaan vertellen als nr 3 in aantocht is !!
@ Goldy wat goed meid!!!! leuk leuk!! Gefeliciteerd!!! en die opmerking van je vriend ken ik. die kreeg ik ook deze keer haha. @ sam. hoe dan?? met een slab? @ dithje ach arme luca. Beterschap voor hem! @ hier, vannacht heel raar gedroomd. was bevallen van een zoontje. en ik lag op het bed te wachten en wist helemaal niks van de bevalling enz. alles nagevraagd aan john wat er was gebeurt en hoe de bevalling was gegaan. was 36 wkn. de bevalling was veel zwaarder geweest als bij djesslyn en heb heeeel erg lang moeten persen. en had hechtingen enz enz. had het ook gevraagd aan hem wist niks. zo raar! had er gewoon beetje vreemd gevoel bij toen ik wakker werd. en we hadden ook nog geen naam voor ons kindje. echt zo vreemd hoe ik af en toe kan dromen. bizar.
@Dithje, beterschap voor Luca! Jeetje zeg, idd schrikken. Hopelijk geneest zijn lip en de huid daaronder mooi.
Bubsie... Ik wil een gedichtje bedenken en die Jildou aanleren.. Daar een filmpje van maken en dan Rinze erbij met een shirt, grote broer ofzo !!
Nou we hebben het wel erg gezellig gehad in de vakantie.. als het zo is, prima ... Maar als het niet zo is, wachten we nog even 2 maandjes...
Ja he?? haha... ik kan het ook anders zeggen... de afgelopen weken waren we net konijnen, maar dan krijg ik hier ook al de bijnaam het konijn !!
Oooooh bignieuws Rinze snapt een heeeel klein beetje dat hij kan stappen aan de hand !! De eerste voorzichtige stapjes zijn er iig !
@ sam, jaa daarom kon ik het dus ook niet geloven dat die zwangerschapstest zo knalposi was. Ik ging er gewoon van uit dat hij negatief zou zijn, ook omdat het nog veel te vroeg was om te testen. Ik was echt ff in schock... maar wel een leuke shock hahah Dat heb je leuk bedacht! En wie weet na al die gezelligheid.. zou het zomaar eens kunnen @ bubsie, haha wat een aparte droom. Vanacht maar even een leuke droom hebben
Hihi wat hormonen al niet met je kunnen doen Bubsie. Kan mij nog goed herinneren dat ik ook altijd zo raar droomde.
hahah Sam, het konijn! Arme Luca! Ohh die dromen kan ik me ook nog wel herinneren ja.. Ik ga zo mijn bedje opzoeken! Hopelijk is Naomi wat later wakker dan vanmorgen half 6! Heb haar ingesmeerd met Luuf, neus gesprayd en gepuft, dus moet goedkomen lijkt mij!!
Grrrr even gal spuwen hoor Sommige mensen :x Kreeg reactie van collega op Facebook over val Luca. Eerste wat ze zegt: " tjonge jonge Luca heeft ook altijd wat" :x:x Doe normaal! *stoom afgeblazen*