Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ einneh, gelukkig is mark koortsvrij! Nou flink bezig geweest vandaag zeg!

@ lae, veel plezier vanvond!

@ dithje, Luca gaat goed met de tandjes! Ook leuk geshopt vandaag! En tjaa.. testje doen?? ;):p

@ angel, lekker uitgeslapen vandaag, heerlijk zeg!

@ bubsie, wat rot zeg van je broertje, hoe oud is hij?

@ sam, lief dat je man mee heeft geholpen. Hier gister ook samen alles gedaan.. scheelt veel hoor dan dat je het alleen moet doen.
    Lekker gewinkeld zo te lezen! Leuke laarsjes voor Jildou..

@ marsim, fijn dat het goed gaat! Wat goed dat je 14 kg bent afgevallen! Leuk dat je weer mee komt kletsen.

Hier een paar weken geleden een winterjas gekocht van Vinrose.. vind hem super stoer en capuchon kan er ook vanaf..
    Hier dacht ik ook een keer dat hij een stijf piemeltje had maar daarna niet meer voorgekomen.. maar hij speelt er ook nog niet echt veel mee.. haha dat komt later nog wel :p

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Goldy :D Hier heeft Rinze het al heel lang uitgevonden :p !!Heeft hij van z'n vader joh :p (grapje:p) Ik weet wel dat als ze straks 2 zijn ze wel eens last kunnen hebben van een stijf pielemansje;).. Dat ze dan s nachts steeds huilen etc.. Dat schijnt dus ook normaal te zijn :p
    Ja lekker is dat.. Maar kor helpt wel vaker gelukkig hoor :D !

3. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Fijn dat Kor ook mee helpt! :) Hoort natuurlijk ook gewoon zo te zijn al lijkt het soms nog steeds uitzonderlijk

Nou Sam en Goldy, ben ook wel benieuwd naar welke jasjes jullie hebben....foto....plaatje??

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik zal morgen ff foto maken dan ;).. hij staat niet op inet.. En hij hangt in Rinze zn kast :p !

5. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Onze computers hebben trouwens een haatverhouding met Zwangerschapspagina..:x
    Iedere keer als ik naar een andere pagina wil, of wil reageren duurt het zeker een minuut (en dan duurt een minuut lang!!) voordat hij de pagina geladen heeft. Vandaar dat ik het vaak bij alleen lezen hou...

6. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    I'll be waiting....:)

Mijn man had een tijdje terug ook een super lief jasje bij de C&A gekocht voor Anissa. Kan hem online nergens vinden..
    Soort gebreid jasje in bruintinten...echt nog zo'n babyjasje maar staat zo lief..

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmmz irritant moederK!!
    Aaah lieffff :D !!

8. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
  9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Stoer jasje ook :D !! Maar voor mij weer hetzelfde probleem met stofje :p HAHA!!

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Leuke jas Goldy!
    Welke maat heeft Jayden nu?

Argh wat rottig MoederK dat je computer niet mee werkt

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Zit Rinze al in maat 80 Sam?

12. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Ook al zo'n stoere jas voor een stoere knul :)

Ik hou zelf ook niet zo van dat stofje maar vind het wel leuk staan :)
    Ik ben ook meer van stoffen of gebreide jassen

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Dithje, wil je het weten?? Rinze zit in 86 :p ! Maar dat is niet omdat hij zulke lange benen of armen heeft, maar gewoon omdat de broeken niet over zn spekbillen passen (80), en shirtjes niet mooi om zn brede rompje zitten :p !! Die kruipen dan steeds op :S Dus moet altijd omslaan :p ! Lekker handig ;) !

14. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ dithje, Jayden zit nog in 80 maar gaat richting 86

@ sam, wat voor stof is Rinze zijn jasje dan?

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha gewoon katoen, en fleecevoering :p

16. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Hmm, maar zo'n jasje is natuurlijk wel makkelijker schoon te houden.. Nat doekje erover en klaar...
    Ga mijn mening toch maar bijstellen dan. :p

17. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ moederk, jij morgen ook foto maken van het jasje he ;)

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whihi Sam :D

Zo Goldy Jayden ook al richting 86!
    Wat gaat het toch hard...

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat is idd het voordeel van zo'n ander jasje.. anderzijds... worden het wel gauw vlekken hoor dus dan mag je ook wassen :) !

20. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Sam, nou sterkte dinsdag met de prikjes. Ben altijd blij als het weer voorbij is. En tja het is voor een goed doel maar het is toch ook wel zalig om lekker zwanger rond te lopen zonder klachten.

@ Einneh, heel herkenbaar. Bij Isa kwamen er laatst ook 3 kiezen tegelijk door. Ik vond het wel zielig maar aan de andere kant erg blij dat ze tegelijk kwamen want ze had er best wat last van. En jullie mannetje, heeft hij er erg veel last van?
    En wat een boefje met zijn knuffels. Ben erg blij dat Isa geen vaste knuffel of pop leuk vind.

@ Laetitia, en het feestje een beetje doorstaan?

@ Dithje, ik voel me weer prima na die operatie. Heb vele maanden met buikpijn rondgelopen terwijl het niet nodig was. Na de ok vroegen ze of dat ik pijn had en de pijn was bijna even erg als al die maanden ervoor. Nu heb ik totaal geen last meer en kan weer gewoon boven wat uit een kastje pakken. Hoe is het verder met jullie mooie man. En wat een super gaaf jasje.
    Hier trouwens ook een dame die al in maat 80 zit.
    En ik heb zelf ook geen spiraaltje dus met die tussentijdse bloedingen, geen idee. Weet dat het wel kan met een spiraal maar wel vreemd dat je het nog nooit gehad hebt en nu kort op elkaar 2 keer.

@ Moederk, wat fijn dat je je weer wat beter voelt. En die Anissa. Nog maar 1 ( half) tandje. Maar er ligt wat op de loer dus. Fijn dat ze er geen last van heeft.

@ Goldy, meid allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat leuk dat jullie mannetje er een broertje of zusje bij gaat krijgen. Hoe is het nu verder met je schoonvader? Heeft een operatie achter de rug toch?

@ All, zit weer heerlijk in de nachtdienst. Hierna nog 1 te gaan. Moet tot 7.45 uur werken en als ik dan thuis kom gaan we eerst lekker met z'n drieën zwemmen. Daarna duik ik lekker mijn bed in.
    Isa knapt alweer iets op alleen blijft ze wat jengelig. Dat blijft altijd een tijdje als ze ziek is geweest. Vind zichzelf dan ook altijd erg zielig, hihi. Ik ben in ieder geval blij dat wij even van die rot prikken af zijn. Hier trouwens een meisje die niet veel praat. Toen ze nog erg klein was dacht ik altijd die gaat heel snel de oren van mijn hoofd kletsen. Ze maakt de klanken wel binnensmonds maar het komt niet verder dan papa, mama, kijken, mma ( oma).
    Ze heeft al wel een paar keer een woordje gezegd. Dat doet ze dan 5 keer achter elkaar en is er dan weer klaar mee, hihi. Klein boefje.
    Verder begrijpt ze alles dondersgoed en het is een lekker bijdehandje.
    Ze was de laatste keer bij het cb al 81.5 cm en woog 11kg.
    Lange dame dus, en niet te dik maar zeker ook niet te dun, haha.

Deel Deze Pagina