Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha marsim dat is waar, hopelijk komt dat straks weer;)! Dat kletsen is hier precies zo! Ach Jildou kwam met 15mnd los en is nooit meer gestopt, whahaha ! Rinze doet alles in andere volgorde das ach het kan allemaal Hihi!
    Ja ben ook blij dat we ffvan die prikken afzijn straks!
    Werkse nog even en zwemse straks!

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Haai meiden..

Heb jullie even nodig! Naomi kwam vanmorgen uit bed met haar wang onder de rode vlekken. (het loopt door naar haar keel) Nu is ze natuurlijk flink ziek geweest 2 dagen geleden, gisteren voor het eerst zonder hoge koorts. Misschien dat het daarmee te maken kan hebben??

Ik weet niet zo goed of ik er naar moet laten kijken.. Ze toont nu niet meer ziek..

Bekijk bijlage 183801

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es' hmm lijkt wel wat op allergische reactie! Anders misschien de 5e ziekte? Heb je daar al op gegoogled?

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja Sam, het lijkt er wel erg op. Alles wat er staat heeft ze gehad, alleen nu pas de vlekken, de koorts is al weg, maar dat is ook normaal staat er..
    Hmmm morgen maar ff naar de HA bellen dan, we gaan volgende week zondag natuurlijk wel op vakantie! ;)

5. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Leuke jasjes voorbij zien komen!

Hier helpt manlief ook mee in de huishouding, alleen gisteren niet omdat hij naar de luchtmachtdagen was ;)

@ Marsim: Mark heeft er volgens mij wel veel last van nu maar het is ook wat lastig te zeggen omdat hij ook net ziek is geweest ;)
    Mark moet persee zijn blauwe Nestle knuffel hebben bij het slapen anders gaat hij dus echt niet slapen.......
    En, lekker gezwommen?

@ Es: zit het alleen daar of ook op haar rug/buik ofzo?
    het lijkt nl heel erg op de vlekken welke Mark nu heeft en ik denk dat dat te maken heeft met de 6e ziekte

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat ik alleen afvraag Es' Naomi heeft t toch eerder gehad? Volgens mij kun je maar 1x krijgen namelijk!

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Einneh; zal straks als ze in bad gaat eens kijken op haar lichaam, heb haar romper nog niet helemaal uit gehad vanmorgen;)

en 5e of 6e ziekte... zoveel verschil is het niet zo te lezen!

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sam; Nee dat was toen wel een allergische reactie.. toen zijn we er mee naar de HA geweest en was geen 5e of 6e ziekte..
    Maar deze vlekken die ze nu heeft zijn ook anders als toen!

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    het verschil is dat de 5e ziekte begint met vlekjes en dan koorts. De 6e ziekte begint met koorts en dan vlekjes.

Het is idd wel zo dat als je het gehad hebt je het in principe niet weer kunnen krijgen.

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Bij Naomi was het eerst 3/4 dagen koorts en nu de vlekken! :(

11. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
  12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja het is wel erg herkenbaar allemaal!!

Zal morgen wel ff bezoekje doen aan de HA, voor de zekerheid, aangezien we ook op vakantie gaan volgende week.

13. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Dat is dan idd wel verstandig!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik zou ff bellen aangezien t besmettelijk is! Oké maar dan denk ik iddook 1 Vd 2;)

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    6e ziekte is besmettelijk totaan dat de huiduitslag er is (had ik al ff uitgezocht omdat Mark naar het KDV gaat ;))

5e ziekte weet ik niet, zo ff kijken

edit: iets gevonden
    Huidarts.com - Huidaandoeningen

komt voornamelijk voor bij kids vanaf een jaar of 5.....

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Maar dan nog is t zeer waarschijnlijk over voordat jullie weggaan! Ik zou t gewoon ff afwachten, woensdag is de dokter er ook nog wel! Maar goed ik ben niet zon dokterganger als t niet erg noodzakelijk is.

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie morgen of ja goeie, tjee hier is volgens mij iedereen met het verkeerde been uit bed gestapt. dylan heeft al een paar driftbuien gehad. manlief is zo lastig als wat, hij maakt mij iedere nacht wakker met zijn gesnurkt en vanochtend heel erg vroeg weer dus om 7uur had ik het gehad dus ik dacht sta maar op, tegen 8.30uur waren beide kids wakker dus ik denk laat die snurker maar liggen is meneer beledigd dat we al aan het eten waren ahhhhrrgggg maar als ik hem wakker maak is ie ook beledigd pffff. maar verder alles goed hoor :p

hoe is het hier??? heb nl niks bijgelezen.

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ik hou totaal niet van de HA, alleen als het echt moet ;)
    Ik ben alleen wel benieuwd wat het KDV gaat zeggen mocht hij dinsdag nog vlekjes hebben....... Manlief heeft afgelopen dinsdag al zorgverlof opgenomen.....

@ Kikkert: mannen soms ook; die van mij kan er ook van van hoor. Mark was rond 7 uur al wakker, ik tegen manlief wil jij even kijken volgens mij liggen zijn knuffels niet meer in bed, zegt manlief; nou dan moet je ff gaan kijken (hij draait zich om en snurkt verder en ligt nu nog :$)..... soms....

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @einneh o ja leuk z'n opmerkingen. soms denk ik echt dat de meeste mannen het wel makkelijk vinden als de vrouwen het doen. ik heb zoiets van als ik huismoeder was vond ik dat niet zo erg maar tegenwoordig werken de meeste mama's ook dus de taken kunnen best verdeeld worden. (wil overgins niet zeggen dat als je huismama bent dat je alles maar alleen moet doen hoor).

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha goedemorgen mannen :D !!
    Zo'n man had ik ook wel wat. Ik zeg nu gewoon, nadat ik vanochtend al een keer naar beide kids was geweest om half 6 dat hij nu wel ff naar Rinze mocht (inmiddels half 8 ;)En dat heeft hij heel braaf gedaan :) ! Maar door de week ben ik meestal de klos hoor, maar nu omdat ik steeds zo misselijk ben, helemaal als ik steeds mn bed uit moet s ochtends past hij wel wat op zn vrouwtje ;) !

Deel Deze Pagina