Mooi dat de uitslag weg is Es... Gezellig hoor die meiden van jullie Sterkte!! Hier geen behang nodig gelukkig !
pff hier gaat het steeds slechter, gister had ik hem nog niet gezien toen ik mijn berichtje postte. Nou ik ben echt geschrokken.. het verschil van vrijdag ochtend (laatste keer dat ik hem had gezien) en gister avond was echt schrikbarend. Je zag echt dat hij veel pijn had, zwaar ademen, buiten adem, heel onduidelijk praten, gewoon geen raad weten met zichzelf. De tranen stonden in mn ogen, ik moest mezelf echt inhouden. En vandaag gaat het nog slechter. Mijn man belde mij op dat hij naar huis kwam van het werk en naar het zkh ging want het zkh had gebeld dat het helemaal niet goed ging.. de infectie waarde in zn bloed was gestegen, hij begon ook weer dingen te zien die er niet waren. En ze gingen hem meteen in kunstmatige coma brengen omdat hij het allemaal niet meer aan kon. Ze hebben net een echo gemaakt van het hart en de hartklep lijkt niet goed te werken, en daardoor werkt de rest van zn lichaam ook niet goed. Er zit bloed en vocht in zn longen. Ze gaan nu overleggen of en wat ze kunnen gaan doen dus het is gewoon afwachten. Maar ik heb echt mn twijfels erbij.. ik bedoel, hoeveel kan een (ziek) lichaam hebben in zo`n korte tijd.. Hij heeft al zo veel door staan, kan dit er ook nog bij?? pff
Nou ff wat anders, want word er helemaal naar van om er de hele dag aan te denken. Vanmiddag met Jayden naar het cb geweest, alles was goed.. loopt nu beetje boven het gemiddelde. Weegt 11.315 gr en 81 cm lang. Prikjes gehad en moest eventjes huilen maar was al snel weer goed. Een vlot mannetje vond de arts! Ze stond er van te kijken dat hij ook al op zn hurken ging zitten want ze zei dat dat wel echt vroeg was met 14 mnd. Maar zo zit hij best vaak als hij met iets aant spelen is. Dus dacht dat het eigk wel normaal was haha. Nu ligt hij heerlijk te slapen en ik zit lekker rustig op de bank.. ff bijkomen..
Goldy: he bale dat het nu echt zo slecht gaat... veel sterkte en beterschap!!! en hurken: hier stonden ze ook echt raar te kijken dat mijn kids (al vanaf dat ze kunnen staan) hurken... maar volgens mijn moeder schijnt dat iets indisch ofzo te zijn.. (haar vader hurkte ook altijd en het schijnt dat ik dat vroeger ook heb gedaan) Angel: fijn dat hij woensdag al terecht kan Es: ja, zijn van die heerlijke periodes he... (aandacht vragen)... Collin gaat hier de hele tijd tegen de deur aan bonken als hij zijn zin niet krijgt.. (de deur heeft een heel glaswerkin het midden en sluit niet helemaal dus dat dreunt lekker door) Einneh: hoe staat het met de vlekjes? Hier: Hier is alles goed. Vanochtend een super-koop gedaan.. 10kg aardappelen, 10kg witte kool en 10kg uien (samen met een trosje bananen en 2 flessen frisdrank) voor nog geen 7 euro samen... Dus nu ben ik wittekool-stamppot aan het maken Ben ook tussendoor aan het kijken hoe moeilijk het is om zelf zuurkool te maken... (ze hebben bij de supermarkt ongeveer 1x per 2 maanden zo'n actie met kool in de winter) maar volgens mij valt het wel mee... je moet alleen de juiste spullen hebben... Nu ff mannetje lief aankijken of ik een keulse pot met waterslot mag gaan kopen
*Inbraak* Goldy, meis heb het even gelezen maar wat heftig zeg Wat lijkt me het verschrikkelijk om mee te maken. Ik hoop dat het snel de goede kant op mag gaan, maar wil je ook even via dit topic onwijs veel sterkte toewensen! *Uitbraak*
goldy ..wat een vreselijk nieuws ...hoop dat ze nog iets kunnen doen nu ...heel veel sterkte voor jullie allemaal daar...de duimen draaien
Lieve Goldy! Heel veel sterkte meis! Wat zwaar voor jullie!Dikke knuffel en ik duim door!!! Mooi dat j weer goedgekeurd is!
Lees ik hier dat Naomi haar 15de tandje doorkrijgt. Wow ons meisje heeft er nog steeds maar 6. Maar zelfs met die 6 eet ze als een bootwerker hoor. Volgende week CB, ze zal wel boven de lijn zitten qua lengte, een lange meid net als haar mama
*Even inbreken hoor* Lieve lieve Goldy: wat vreselijk allemaal meis en wat vreselijk om dit allemaal te moeten meemaken. Hopelijk kunnen ze hem helpen en mag het snel weer de goeie kant op gaan met hem. Heel veel sterkte de komende tijd meis voor jou en je man en schoonfamilie. *breekt weer uit*
Haha Koekkie, Rinze heeft dan nu 4 door.. Maar er staan nog maar 2,5 echt (alleen onder) en eet er ook niet minder om hoor !
ho! lappie is gestorven dus kan niet bijlezen en reageren. Zit nu bij mijn moeder maarga zo naar huis,heb honger @goldy sterkte meid! xxx *knuf*
nog ff snel via iPhone... Net telefoontje gehad of ik nog interesse had in een krantenwijkje (4 straten) want ik had me een paar maanden geleden ingeschreven. Dus ik gezegd dat ik dat wel goed vind... blijkt dat ik morgen al kan beginnen ... Ma/Za moeten de kranten voor 7u bij de mensen in de brievenbus liggen... Ik loop deze week nog mee met de jongen die vanaf volgende week stopt en moet dus om 5.45 beginnen... kan vanaf 4.30 beginnen... dus ben eens benieuwd...
Goldy, heel veel sterkte!! Hoop dat het snel beter mag gaan met je schoonvader, ik duim voor jullie! Helaas weet ik hoe je je nu voelt (mijn svader is gestorven toen ik 25 weken zwanger was van Bram).
@Sam... ach ja, het brengt geld in het laatje he (en zo hebben we toch weer geld voor extraatjes) Maar ik ga douchen en naar bedje want morgen kan ik niet rusten in de middag aangezien Roger de hele dag in Apeldoorn is... Truste en tot morgen!
dankjewel voor jullie lieve reacties.. ik heb Jayden zojuist weer naar mijn moeder gebracht. Morgen om 6 uur sochtends rijden we aan naar het zkh. Schoonvader word om half 8 meegenomen voor een open hart operatie. Het is een erg groot risico maar als ze het niet doen dan gaat hij zowiezo dood. Het is morgen dus er op of eronder....
Gatver wat spannend zeg!! Meis kruip lekker je bedje in , wordt zware dag morgen!!! Ik zal me rot duimen !!! KNUFFEL!!