Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    ja kga me eigen nu even douchen en dan ga ik idd me bedje in.. wat een ellende allemaal zeg.. mocht onderhand wel eens afgelopen zijn hier

2. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik moet trouwens ook de echo afzeggen want die had ik morgen om half 3. Even het nummer zoeken dat ik die in me telefoon zet..

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ goldy meid, heel veel sterkte!!! zal hier meeduimen voor jullie!

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Lieve Goldy,

Heel veel sterkte morgen!
    Ik zal aan jullie denken en voor jullie duimen.

Xx

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heb verder eigenlijk niets meer onthouden. Het nieuws van Goldy klapte er even in :(

Heb wel een nieuwtje.... Luca loopt :D
    Gisteren de hele dag aan de wandel geweest en vandaag ging hij zo verder. Vind het echt een komisch gezicht zo een klein waggel eendje

6. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    *ik breek ook even weer in*

goldy sterkte meis,zal ook voor jullie duimen

*breekt uit*

7. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goldy, heel veel sterkte morgen!! Ik denk aan jullie!

8. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Heel veel sterkte Goldy en een dikke knuffel!!!

Bij deze anissa dr jasje...(enige foto die niet wazig is,ze bleef niet stil staan)

9. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Goldy, sterkte...

Ben net thuis van mijn werk, geen zin om verder te reageren...

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Leuk jasje MoederK!

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Heel veel sterkte goldy!!!

Goed zo luca!!!

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Heel veel sterkte goldy!!!

Goed zo luca!!!

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goldy heel veel sterkte denk aan jullie..

moederk leuk jasje en toch een leuke foto geworden ..heb vorigjaar ook zo,n jasje gehad voor cait alleen andere kleur hihi..zag hem nu ook weer hangen in het zwart-roze hihi..

hier een rampe nacht gehad alleen maar raar dromen enz bahh ..

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Goldy jeetje meid, ik hoop dat het goed is gegaan, vanmorgen geopereerd toch. Heel veel sterkte

hee meiden

Had even een druk weekje, dus ben ff niet hier geweest.
    Net naar cb geweest , weer prikjes ook.
    Kim is 80,5 cm, en 10.8 kilo. Qua lengte zei ze 2,5 cm boven gemiddelde.
    Alles was goed verder.

xx

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @goldy heel veel sterkte!!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goo Luca :D !!

CD mooi grote meid :D !

Nou dan zal ik nog ff met mijn cb verhaal komen :S ..
    Begon super! Jildou 16 kilo en 1.01 m :D Ogentest ook goed! Dus dat is weer klaar!! Een topkind zei de vpk ;) !! Nou kijk :D !! Dat wist ik allang ;) !!

TOen moest Rinze nog de prikken... Moest dus bij de arts.. Oke... Nou die had nog wel ff tijd.. Nou mooi, was ook niet een 3e keer voor gekomen ;) ! Nou nog ff met dr gepraat over hem. Ja hij loopt wat achter, maar ze maakte zich geen zorgen, hij is wat langzamer ;) !! Wel heeft ze het nr van kinderfysio gegeven voor het geval hij straks wel zou blijven steken in z'n ontwikkeling, aangezien ik in maart pas weer heen moet is het makkelijker om daar eerst langs te gaan dan naar cb.. Nou ja prima..
    Nu komt het.. Hij ziet er nogal lekker uit (ooh:p) en ze vroeg hoeveel melk hij krijgt.. Nou ja s ochtends en s avonds nog bv, maar dat loopt terug omdat ik zwanger ben van nr 3. (wat ze wel erg leuk vond).. En tussen de middag een klein beetje melk. Nou toen zei ze.... Ja ben nog in shock... Het kwam er op neer dat ik maar moest stoppen met de bv, want dat kwam z'n gewicht ten goede.. Nou zulke onzin heb ik nog nooit gehoord!! !Dacht dat ze bv juist moesten stimuleren?? Daarnaast is het amper nog wat wat hij momenteel krijgt aangezien het ten einde loopt :S !! Sorry, maar stond even met mn nekharen overeind ;) !!
    Verder dan eindelijk die prikjes gehad en wat een bikkel :D 1 klein kikje bij de 2e prik en dat was het :D !! Geweldig!!!

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hallo,

vandaag en gisteren gewerkt op mijn nieuwe werkplek, opzicht een redelijke indruk. ook al is het dezelfde sector en het soort werk het is een hele andere instelling met andere regeltjes en manier van werken lijkt echt net een soort van thuiszorg (iets waar niet mijn voorkeur naar uitgaat). ik ga mezelf gewoon wat tijd geven om te wennen en dan hoop ik dat het goed uitpakt en zo niet dan kan ik vanuit daar opzoek naar wat anders. op het moment vind ik alle veranderingen zowiezo moeilijk gewoon omdat ik er echt doorheen zat/zit (burnout) maar ja er moet toch geld binnen komen he en zonder baan gaat dat niet. och ja zal allemaal wel loslopen. dadelijk heb ik 2 gesprekken op school ben erg benieuwd want die moet ik halen om mijn diploma te kunnen behalen

18. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Hey dames,

niet echt bijgelezen want ik moet Thessa zo gaan halen... Goldy veel sterkte vandaag en MoederK wat een leuk jasje!

Hier: vandaag de hele dag aan Thessa haar kamer bezig geweest... Eindelijk issie dan opgeruimd en staat alles een beetje op z'n plekje... heb foto's ervan (want zometeen zal het wel weer een zooi zijn.. dan heb ik toch nog een herinnering van hoe het ook kan zijn ;)) maar zal die straks spammen!

Tot strakjes!

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hier vanmorge naar de gyn geweest
    kleine groeit goed. mag over 3 wkn weer terug bij hem.
    verder moet ik therapie voor mn bekken en rust!
    ik zei dus ja dat doe ik al. ja echt rust zegt tie! want je moet nog zo lang en als het nu al zo erg is.en djesslyn proberen zo weinig mogelijk te tillen .dat deed ik al. maar ja ze loopt nog niet zelf haha dus dan gaat het moeilijk ja aan de hand gaat steeds beter.
    en de kleine zijn of haar voetjes zagen er ook goed uit. aangezien djesslyn een dwangstand had heb ik gevraagd dat ook goed in de gaten te houden.

en ik zal niet weer 41 wkn mogen lopen dus zal wel weer inleiden worden ben ik bang. maar das voor latere zorg.

20. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

heb de foto's van Thessa's kamer in een albumpje gezet... ga nu weer naar onder want Joshua is net ziek geworden... ff troosten... tot later!

Deel Deze Pagina