Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Goldy, meid heel veel sterkte!!

@ Dithje, wat goed van Luca.

@ Sam, pfffffffffff die cb ook altijd.

@ Laetitia, jeetje nog een krantenwijk erbij. Heftig hoor.

@ Bubsie, wat fijn dat alles goed was met de kleine.

@ All, even kort maar krachtig. Isa heeft een Piep humeur vandaag, grrr. Verder vandaag boodschapjes gehaald en net een lekker stuk wezen wandelen. Morgen nog een dagje vrij en dan donderdag en vrijdag weer werken, bleh. Heb er totaal geen zin in.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie nog niet druk over maken joh, Jildou 9 dagen overtijd, Rinze 2 dagen voor de uitgerekende datum ;) !! Dus het kan prima :D !!

Nou hier weer een topactie :( ... Had op mn zw.site die ik gebruikte voor de zw.schap van rinze destijds weer ff verhaaltje getypt, maar deze muts had dus niet aangeklikt op prive.. dus is er een mailtje naar de mailinglijst gegaan :( .. Nu is er 1 vriendin die het nu weet.. Is niet zo n ramp, maar mn moeder stond er dus ook bij :( ! K*T

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Edit.... ik heb t ww van mn moeder dr mail geraden en het mailtje snel verwijderd :D !! YES!

4. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    *weer even inbreken*

tip voor bubsie,ik zat met 16 weken in de ziektewet met bi,wat mijn ontzettend goed heeft gedaan is de bekkenfysio die op de manier van cecile rost werkt.
    ook heeft zij een boek! en die is super! staan oefeningen in.
    nog steeds bi,maar met dit boek vol te houden,werk zelfs in de huishouding.

*breek uit*

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Argh wat een actie van het cb Sam. Ongelofelijk dat ze dat meende?!
    Ai meis niet zo handig dat je het niet op prive hebt gezet. Gelukkig ben je een goede hacker :p

Fijn dat je weer bent goedgekeurd Bubsie!
    Lastig en vervelend dat je zo'n last hebt van je bi.

Oeps Marsim, niet fijn dat Isa niet zo in d'r hummetje zat vandaag.
    Hopelijk is ze morgen weer gezellig ;)

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha geen goede hacker, maar ken m'n moeder te goed :p !!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Help... ik ben met de studie bezig.. Alles nog een keer doornemen, maar het blijft maar niet hangen..stomme zw.hormonen ook ;) !! Ben zo dom als een varken momenteel :S .. Ik gooi de juslepel al in de saus etc.. Gaat fijn dus ;) !!

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Haha je bent alweer goed op dreef zo te lezen...
    Wanneer heb je examen?

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    volgende week zaterdag (1 okt)....

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Oh dat is al snel!
    Moet je nog veel leren of ken je het eigenlijk wel en is het nu alleen nog overkijken?

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou het eerste stuk is aardig weggezakt, dus daar ben ik nu bijna weer doorheen... Dan de volgende 22 lessen nog;) maar die hangen nog wel redelijk denk ik / hoop ik :p !

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Komt vast goed meis!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    En anders maar hopen op een hele goeie gok ;) !!

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ diaan, thanks. ga is ff google op die methode.

@ sam. haha sorry moet wel lachen om je actie!
    hier ook gister sta ik in de kruitvat om billendoekjes te kopen sta ik bij de kassa zegt dat meisje. das dan 21 euro. ik mn pas zoeken. ja hoor ligt mn pinpas nog thuis. had net wat rekeningen betaald. lekker lomp en had geen gepast geld meer ook.stond ik ook ff lekker voor lul.

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!

Naomi wordt steeds vroeger wakker 's ochtends ;) Nu vind Vincent het niet zo erg zo kan hij haar ook nog even 15 min zien voordat hij gaat werken haha.. Maar ik moet er wel ff aan wennen hoor aangezien ik het niet gewend ben van haar! En je ochtend duurt ineens zoooo lang!! :p
    Al wil ze dan wel ineens weer om 10u naar bed, mja logisch als je zo vroeg wakker bent.. En dan ga ik meestal wel even mee :D ff uurtje nog me ogen dicht doen. Heerlijk!!

Zo nog 4 dagen!! Dan gaan we op vakantie! Ben vandaag begonnen met ALLES wassen, morgen nog een was en vrijdag en dan zaterdag koffers pakken!! :)

16. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen allemaal,

Ik heb gisteravond teruggelezen, wilde gaan reageren maar we kregen visite... ;), hierbij dan ook iedereen een dikke knuf! vanavond zal ik wat uitgebreider reageren!

@ Hier: maandag waren de vlekjes van Mark al bijna verdwenen dus gisteren gewoon naar het KDV geweest. Daar bij de ingang hangt een mededelingenbord en wat staat daarop: bij meerdere kinderen 6e ziekte geconstateerd! ;)
    Oke weten we dat ook weer!

Ik zal me gaan klaarmaken voor het werk (moet extra ivm project) mijn zusje komt Mark zo halen :D

17. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    hey meiden,

De operatie is gister goed gegaan. Om 08.00 werd hij meegenomen en om 16.00 kregen we te horen dat de operatie goed is gelukt. Hij heeft een nieuwe grotere hartklep gekregen waarbij het lek ook meteen helemaal is afgedicht. En de klep zat er goed vast in volgens de chirurg. Ze hadden tijdens de operatie wel zijn longen geraakt en beschadigd dus dat moet nu wel goed in de gaten gehouden worden. Als er een bloeding ontstaat moet hij via zijn rug aan zijn longen geopereerd worden. Maar tot nu toe lijkt het nog goed te gaan. Nu zijn er wel wat andere complicaties en ze houden alles goed in de gaten. Gisteravond een ct-scan gehad omdat hij een groot en een klein pupil had (niks verontrustends op te zien gelukkig). Vanacht een echo van zn hart gemaakt en daarop was te zien dat zijn hartkamers goed functioneerde.
    Alleen wil zijn urine nog steeds niet op gang komen en daar maken ze zich nu wel zorgen om. Ze gaan overleggen of hij aan de nierdialyse word aangesloten. Waarschijnlijk is dat wel de bedoeling. Ook zn lever werkt niet optimaal, daardoor heeft hij nu een lage bloeddruk. Maar de lever gaat stilletjes aan iets beter omdat zn hart nu wel goed werkt.
    Hij word nog in kunstmatige coma gehouden en ligt ook aan de beademing. Hij word eigenlijk door alle apparatuur en medicijnen in leven gehouden, want als dat er niet zou zijn, zou hij sterven. Dus we moeten het eigenlijk zo zien. Hij is nu stabiel maar wel in kritieke toestand. En het blijft gewoon afwachten.
    Maar wat is dit een sterke man zeg! Wat hij al allemaal heeft doorstaan, en hij blijft er voor vechten!!

De chirurg heeft wel gezegd dat dit de laatste keer is geweest dat ze hem aan zn hart konden opereren. Dus mocht deze hartklep alsnog niet goed blijven zitten of dat er complicaties bij optreden is het niet meer mogelijk om nog een hartoperatie te ondergaan.
    Maar hopelijk word het hem gegund dat hij nu eindelijk eens helemaal beter gaat worden! En dat hij over een tijd lekker met zn kleinkinderen kan spelen! Kon ik de tijd maar vooruit spoelen!

18. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

ff snel: wat fijn Goldy dat de operatie toch goed is gegaan... En nu maar hopen dat hij goed herstelt!

Hier: Gistermiddag/avond met een zieke Joshua gezeten dus toen die naar bed ging ben ik ook maar gelijk naar bed gegaan... Moest er vanochtend alweer om 5u uit...

Denk trouwens dat ik morgen probeer om 4u al eruit te komen. Dan kan ik gelijk om half 5 de kranten ophalen en rondbrengen en dan kan ik daarna nog ff een uurtje op bed liggen... Wordt op dit moment wel even beetje erg vermoeiend maar dat komt ook omdat ik maandagavond pas hoorde dat ik dinsdagochtend moest beginnen :D... ach ja, anders morgenmiddag nog ff het bed in met de kids (Thessa heeft morgen laatste schooldag dus dan kan het nog)...

Ga weer naar onder toe want ik hoor Joshua alweer roepen!

tot laterz

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ goldy, fijn dat de operatie goed is gegaan. ik duim voor jullie dat hij goed mag herstellen!

20. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Goldy, fijn dat de operatie in ieder geval goed gegaan is, nu afwachten hoe svader zich er door heen slaat. Hopelijk snel van alle complicaties af en vooruit kijken. Sterkte en beterschap!

@Bubsie, weer goedgekeurd door de gyn. Rustig aan dan maar!

@Es, bijna op vakantie, heerlijk vooruitzicht!

@Laetitia, knap hoor dat jij dat kunt om 's ochtends zo berevroeg een krantenwijk te doen.

@Dithje, goed van Luca dat hij loopt! Is zijn lip mooi genezen?

@MoederK, mooi jasje van Anissa, staat lief!

@hier, alweer een paar weekjes met verlof. Helaas twee weken eerder dan de bedoeling was moeten stoppen, mijn bekken heeft het wat zwaar deze keer, waardoor mijn linkerbeen niet meer alles wil en kan. Morgen therapie hiervoor. Verder extreem moe sinds een aantal weken en daarvoor gisteren bloed geprikt om verder te onderzoeken. HB was laatste controle vk laag (ijzertabletten) en suiker was toen iets te hoog, maar na een ontbijttest bleek dit gelukkig loos alarm. Ging dus tot 33 weken allemaal goed, nu met 35 weken wat klachten, maar alles voor ons kleintje!

Bram doet het super, praat al weer meer woorden, loopt 7/8 passen los (en gaat dan over op kruipen). En weer wat tanden en kiezen rijker, die komen hier steeds met meerdere tegelijk waardoor hij dan snotterig is en wat meer jengelig. Maar de witte puntjes waren weer te zien, dus het ergste tandenleed is weer geleden ;)

Deel Deze Pagina