@Kikkert, staat fotootje van mij en Bram in mijn album, zou het leuk vinden als je via die foto voor mij zou willen pendelen, ben benieuwd!
@ Kikkert: gefeliciteerd met je diploma! @ J2J: klein druktemakertje? ach extra echo is ook niet erg toch?
Gefeliciteerd Kikkert! Wat een leuke foto Bubsie! Hihi wat een kleine draaikont J2J! Ach een extra echo is altijd leuk Driftbuien: hoe gaan jullie er mee om als jullie kleintje een driftbui heeft? Jasses Einneh wat vervelend dat het zo druk is op het werk en je moet overwerken.
Jeetje J2J nu nog zo aan de draai?? Gek kindje .. Maar altijd leuk, extra echo !! Bubsie leuke foto!!
@ Dithje: het werk is te overzien dat scheelt maar het is wel irri idd, gelukkig kan ik vanaf thuis inloggen en veel doen Ik (probeer) Mark te negeren als hij een driftbui heeft (zeg eerst wel dat het geen zin heeft). Gelukkig heeft hij ze tot nu toe alleen maar thuis gehad of bij bekenden Oeps..... was voor het werk een bestand aan het inlezen, kreeg een foutmelding en drukte een keer te vaak op OK..... nu kan ik nog een keer :x:x
@Sam, dat dacht ik dus ook, had zeker verwacht dat de ruimte steeds beperkter wordt om nog veel te draaien, maar hij/zij had nog wel voldoende ruimte zei de dame bij de echo van gisteren. Mijn buik is echt heel flink, in juli dachten al veel mensen dat ik bijna uitgerekend was..... @Dithje, ik vind het soms ook best lastig die driftbuien. Want het kost aardig wat geduld om rustig te blijven praten op zo'n moment, wanneer krijsen/huilen/wild doen de overhand heeft....dus ik lees ook ff mee voor tips/trucs
Vind het ook lastig J2J en Einneh. Wat ik tot nu toe heb gedaan is negeren en als hij het helemaal te bont maakt, zoals zondag, dan zet ik hem op de gang en haal ik hem na een minuutje op. Vind het erg lastig
haha hier worden de erwtjes trouwens met de hand gegeten, dat vind hij zo leuk! Vandaag poepte die gewoon erwtjes hahah @ sam, ahh arme Jildou, hopelijk is ze snel weer wat fitter! @ einneh, gelukkig is Mark weer beter.. Ja die kus fase is wel heel leuk haha. Hij geeft ook vaak handkusjes, zo schattig! @ angel, knuff terug. Hopelijk ben je vrijdag wat wijzer! @ kikkert, Gefeliciteerd!! Eindelijk er vanaf! Zou het heel leuk vinden als je voor mij wil pendelen op geslacht en hoeveel kids want daar zijn man en ik het nog niet over eens haha! Zal zometeen even foto sturen. @ j2j, hahha nu al de middelvinger op steken, dat belooft wat
@Kikkert, we zijn nu vriendjes, wordt beetje schieuwnierig wat de pendel zegt voor ons..... @Goldy, leuke foto!
Maaruuh Kikkert, dat klopt niet.. want heb eerst mk gehad.. tellen die niet mee??? Poeh driftbuien... tip: Driftbuien: NEGEREN! Als kindercoach ook de tip !