slaap lekker allemaal!! ff spike uitlaten en dan hopelijk goede nacht met niet al teveel nachtelijke wc bezoekjes (plasjes).
Slaap lekker Bubsie en Kikkert! Nee gelukkig is het niet zo dat ik met tegen zin naar het werk ga Goldy. Ik ben HR Adviseur / Personeelsfunctionaris en werk nu 5 jaar bij mijn huidige werkgever. Ben op zoek danwel toe aan een nieuwe uitdaging/impuls. Misschien kan dat ook wel vinden bij mijn huidige werkgever, dat ben ik nu aan het onderzoeken. Ik neig er nu naar om hier nog te blijven plakken en te gaan zwangeren Helemaal omdat de banen in mijn regio niet voor het oprapen liggen en al helemaal de parttime banen in mijn vakgebied.
oh zo, ja dan is dat misschien wel verstandig om het zo op te lossen. Hopelijk zijn er bij je huidige werkgever nog nieuwe uitdagingen en kun je lekker op je plek blijven. Ik ga ook mn bedje opzoeken, morgen weer een lange werkdag! Truste allemaal!
Dithje ik zeg gaan zwangeren!!! Goldy ik weet het niet zo goed! De eerste weken dacht ik meisje, nu weer jongen! Puur gezien de misselijkheid Hihi! Maar m'n moeder zegt ook meisje en die heeft t altijd goed gehad dus wat dat betreft en kor zegt jongen maar die had het altijd fout whaha! Een jongen is leuk maar qua shoppen heb ik liever een meid!
Zo dames, wordt weer veel gekletst hier de laatste tijd! Kikkert, proficiat!! Heerlijk dat je nu je diploma hebt! Goldy, mooie echo zeg! Fijn dat het langzaam de goede kant op gaat met je schoonpaps... Zag nog mooie foto's van Bubsie, Goldy en Angel geloof ik! Euh....even denken wat ik nog meer gelezen heb... Spannend J2J! Ben benieuwd hoe de kleine nu ligt dan! Hier: Boterhammen eet Anissa meestal uit het vuistje (dubbelgevouwen en dan de helft ervan) of ik geef het haar stukje voor stukje.. Fruit pakt ze ook zelf uit het bakje of ik geef ze en avondeten probeert ze nu steds meer met een vorkje of lepel. Ik help dan mee "scheppen" en zelf doet ze het dan in haar mond.. Soms mogen we nog helpen maar soms wordt ze dan boos en gaat ze met het eten gooien.. Ze is weer erg verkouden nu. Snotneus en flink hoesten en ze is helemaal hees. Anissa heeft nog geen echte driftbuien gelukkig. Wel hangt ze de laatste tijd weer erg veel aan mijn benen als ik ergens anders mee bezig ben. Ik wilde ook nog iets vragen maar ik weet niet meer wat... Met mij gaat het ook wel goed. Ook weer erg verkouden/ziek geweest vorige week. Het gaan alleen lichamelijk niet zo goed van mij. Geen idee wat het is...
@MoederK, jij nog altijd niet fit, misschien een keertje bloedprikken om verder te kijken? Beterschap voor jou en Anissa! @hier, ons kleintje ligt dwars in de buik, ben doorverwezen naar de gynaecoloog waar ik morgenvroeg een afspraak heb....afwachten.
Oei J2J, hopelijk krijgen ze de kleine nog gedraaid dan.. Ik weet niet of bloedprikken zin heeft.. Mijn spieren zijn namelijk de laatste tijd heel snel overbelast. Net of mijn lichaam zichzelf niet meer (snel) kan herstellen. Ik heb zo'n 4 jaar (?) geleden een shinsplint opgelopen (zie google) en die is nog steeds niet weg ondanks alle behandelingen etc en terwijl ik mijn been niet meer belast met sporten. Als ik mijn haren kam of föhn (haar net over schouders) krijg ik een lamme arm en houd ik dus niet vol. Moet dan wisselen van arm. Kan niet lang met mijn armen boven mijn hoofd (boven mijn macht werken). En dan bedoel ik dus echt niet lang.. Kan maar heel kort op mijn hurken zitten. Op mijn werk moet ik soms op een pompje drukken met mijn duim, maar na een paar keer duwen moet ik het met een andere vinger of andere hand doen.. Ik had eergisteren even de accordeon van mijn vader vast en probeerde een paar minuutjes wat. Daarna meteen spierpijn in armen en vingers. Mijn rug is dus zwak maar dat staat er waarschijnlijk los van.. Volgens cesartherapeute zitten veel spieren bij me vast in mijn rug en nek. Oké, ik heb sinds mijn zwangerschap niet meer gesport (wel zwangerschapsgym) maar dit lijkt me toch allemaal niet normaal. Weet alleen niet wat ik ermee moet want het zijn allemaal vage klachten...
Misschien een verwijzing vragen voor Reumatoloog MoederK? Klinkt echt niet goed en is zeker niet normaal. Knuffel!
moederk ..zoals dithje zegt ff verwijzing na reumatoloog vragen want klinkt niet goed ..hier bijna het zelfde (wat armen betrefd ) vanaf mijn middel tot tenen is het ergs ..hier doorverwezen na de reumatoloog en heb fybromyalgie..moet morgen weer terug voor de bloeduitslagen en verder handelingen.. sterkte meis..
@ Moederk: beterschap voor jullie! @ J2J: dus toch gedraaid.... succes morgen! Zo Mark ligt en wij zitten op de bank ff niks doen!
J2J jeetje, gek kindje joh !! SUcces bij de gyn!! Hoever ben je precies.. Vervelend dat je geen banner hebt !!
@Sam, ik ben vandaag 36 weken en 2 dagen. Ik ben zo slecht met banners @MoederK, jeetje zeg dat zijn geen vage klachten lijkt mij, wel duidelijk redenen om een arts te bezoeken.
@Sam, het is zoals het is. Alleen hoop ik stiekem wel dat de kleine nog uit zichzelf wil draaien of een evt. draaipoging (mits daar geen risico's aan zitten) zijn werk doet om de kans op een natuurlijke bevalling te behouden. Maar....als het een dwarsligging blijft dan gaat de gezondheid van ons kindje boven alles en loop ik geen enkel risico en gaan we voor de keizersnede. Zie ook niet zozeer op tegen de keizersnede an sich (natuurlijk wel spannend allemaal), maar de gedachte dat ik een aantal dagen in het ziekenhuis moet blijven vind ik veel erger, niks voor mij Kindje wordt overigens nu geschat op 6 pond.
j2j: bale dat het kindje is gedraaid. Wel fijn dat je er zo nuchter onder blijft... Sam: proficiat!!!!!! MoederK: zou idd naar reumatoloog gaan en als die je niet kan helpen dan maar verder kijken.... hier: vanochtend al vroeg op... ben extra vroeg vertrokken met de krantenwijk omdat Joshua jarig is en ik de kamer nog moest versieren enzo... Om half 7 lag hij al bij papa in bed... Hij heeft een 2e controller voor de vsmile gekregen en 2 spelletjes (Wall-E en Kungfu Panda) en die heeft hij nu al uitgeprobeerd samen met zijn zus.... Nu issie Ice Age 3 aan het kijken en een boterham met gekleurde hagel aan het eten...