@Laetitia, gefeliciteerd met Joshua's verjaardag! Een fijne dag vandaag. @Sam, 15 maanden BV, toppie! @hier, net terug van de gynaecoloog en.......ons kleintje ligt goed , had gisterenavond wel het idee dat hij/zij eruit zou komen zulke pijnen in mijn buik, weet nu waarvan dat kwam. Draaikontje Moest wel lachen om de gynaecoloog, ik stond nog maar in de deuropening, had net hand gegeven, zegt hij ""nee, dit is geen dwarsligging aan jouw buik te zien", later vertelde hij dat ie al 30 jaar in het vak zit....
@sam super joh! bijt rinze niet? chayenna beet op een begeven moment en ik had steeds kloven tot bloedens aan toe. @j2j super om te horen dat de kleine uk weer goed ligt! @lea van harte gefeliciteers
Laetitia, gefeliciteerd met Joshua! Mooie dag om jarig te zijn !! J2J JEEEJ Geweldig ! BOefje, nu al !! Daar krijg je nog wat mee !! Kikkert, Ik voed, jaja ongelooflijk maar waar, met tepelhoedje. En ja hij bijt wel eens, maar dat doet met dat ding niet zo zeer als zonder! Plus dat hij alleen nog maar onder tandjes heeft, dat scheelt ook weer !! Zoo... ben weer bij, nu aan de studie.. Morgen de grote dag !!
Alle Bofkontjes | Bofkontje van het jaar verkiezing | Wie word het bofkontje van het jaar 2011? meiden zouden jullie ook op chayenna willen stemmen? @sam met of zonder tepelhoedje maakt niks uit meid het is toch gewoon top dat je het zo lang volhoud!!!!! super
Ja maar het 'algemeen bekend' onder de bv-kenners dan dat het tepelhoedje meestal niet lang gebruikt kan worden ivm productie. Dan loopt het vaak snel terug. Hier gelukkig geen last van gehad. Maar goed, ik had natuurlijk al 14 mnd ervaring met Jildou !! Ik hoop wel dat nr3 wel gewoon uit de borst wil drinken zonder die dingen, want ik vind ze maar niets maar ja !!
ik heb hier de eerste weken ook met tepelhoedje gevoed omdat ik zoveel pijn had en ik ervaarde het tepel hoedje wel als zeer irri maar ik kon nou niet zeggen dat de productie er minder van werd maar goed dat was ook in het begin. blijf je nu gewoon doorvoeden tot dat rinze niet meer wil?
Ja precies, maar een paar weken is wel wat anders dan 15 mnd he? Met Jildou heb ik hem ook de eerste 3 maanden gebruikt, daarna niet meer, die deed het toen wel goed. Maar goed, nu met ervaring merk je wel als de productie achteruit gaat en kun je er wel wat tegen doen natuurlijk. Ik weet nog niet waneer we stoppen. Hij krijgt nog maar 1x hoor. S avonds ben ik al mee gestopt, want daar maakte hij feest van in knijpen, bijten en krabben ! Hij krijgt nu alleen s ochtends nog, maar ik denk niet dat we nog erg lang door zullen gaan hoor. We zien het wel.. Loopt natuurlijk ook terug als hij maar 1x per dag drinkt en ik ben natuurlijk weer zwanger.. Als het klaar is is het klaar straks
@ moederK, wat vervelend dat je zo`n last hebt! Dat lijkt me ook niet normaal. Beterschap en knuffel! @ lae, gefeliciteerd met Joshua, fijne dag vandaag! @ j2j, fijn dat jullie kleintje toch nog even is gedraaid hihi! @ kikkert, ik zal stemmen! @ sam, petje af hoor! Hier vanmorgen met de kat naar de dierenarts geweest. Hij is heel dun geworden en at de laatste tijd niet meer zo goed. Hij is er nu nog steeds want ze gingen allerlei onderzoeken doen. Dat waarschijnlijk tegen de 300 euro uit komt.. nou had er eigenlijk niet op gerekend maar heb het natuurlijk wel over voor mn beestie! Nu aant wachten op telefoontje dat ik hem op kan halen..
Oh J2J wat een boefje die beeb van jullie. Fijn dat hij/zij gedraaid is! Heel veel succes morgen Sam, toi toi toi!
Sam, succes morgen! Heb het erg druk gehad met school en al mijn vrijwillige activiteiten. Manlief en ik zitten voor het eerst samen thuis deze week (en vorige), heerlijk! Komende zondag even shoppen voor Robbe, hij wordt over 10 dagen alweer 7! Verder morgen over 2 weken heerlijk een week op vakantie, we zijn er al wel weer aan toe. Lekker een week naar Denemarken, bijkomen van alle drukke weken...
@ Angel, wil cait alweer een beetje eten? En wat een leuke foto weer, op de glijbaan. @ Goldy, wat een prachtige echo. Gefeliciteerd meid! @ Laetitia, hoe is het met je hand? Nog gefeliciteerd met jullie mannetje. @ Sam, hoe is het met Jildou? Al een beetje opgeknapt? En bedankt voor de tips mbt de driftbuien. Hier nog zo'n meisje, haha. Goed hoor al zolang bv. En inderdaad tepelhoedjes zijn naadje! Succes vandaag!!! @ Einneh, mark alweer wat beter? Blijft tobben dan he? @ Kikkert, meid van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma. Het zwoegen is niet voor niets geweest! @ Dithje, de kriebels voor een tweede zijn er bij jou ook dus. Moeilijk hoor die dilemma's werk en tweede kindje. @ Moederk, dat is niet fijn dat lichamelijk niet zo lekker bent. Hopelijk valt het allemaal een beetje mee en ben je snel weer een beetje de oude. @ J2J, gelukkig geen "dwarsligger". Op naar een natuurlijke bevalling. En idd wat je zegt is een keizersnede nodig dan is het niet anders. Die dagen blijven in het zkh vond ik het ergst. Was liever thuis geweest. @ Marj, lekker bijkomen dit weekend en hopelijk vliegen die 2 weken zo voorbij. Heerlijk vakantie! @ All, geloof dat ik iedereen wel gehad heb nu, haha. Hier gaat alles goed. Druk maar goed. Met Isa gaat het prima. Loopt de benen onder haar kontje vandaan en heeft zo nu en dan flinke driftbuien. En negeren werkt inderdaad!! Verder hier inmiddels 16 kg kwijt. Ben even stil blijven hangen ivm menstruatie en mijn tussenweek ( mocht weer wat eten) maar niets aangekomen in ieder geval. Zit nu voor de verandering weer in de nachtdienst, haha. Heb mijn buik er nu al vol van. Veel patiënten die bellen om niets, grrrr. En ik moet nog tot 7.45 uur, pffff. Dit weekend weer lekker zwemmen met Isa en hopelijk nog wat van het lekkere weer oppikken. Al zal ik grotendeels overdag slapen. Iedereen een fijn weekend en geniet van het lekkere weer!!
Marsim volgens mij vroeg je eerder hoe t met jildou ging? Gaat wel goed gelukkig!nog onder de plekjes maar ze is er maar 1 dag wat sneu van geweest!Naar mijn idee ging het examen wel goed! Binnen 2 weken de uitslag!
@ Sam, gelukkig dus wat beter met Jildou. Kindjes moeten niet ziek zijn. Erg spannend dus nog 2 weekjes wachten. Je hebt er in ieder geval een goed gevoel over, dus kat in het bakkie, hihi. Wat ben jij trouwens vroeg wakker? Zijn ze al zo vroeg aan het mutsen?
Nee meestal ben ik tegenwoordig 6 uur al wakker, bleagh! Half 7 is jildou meestal wakker en komt dan bij ons! Rinze is aan het uitslapen geloof ik!! ik ga er zo maar uit, moet straks nog taart halen bij iemand die m gemaakt heeft en nog het nodige in huis doen! Half 11 is de eerste visite er!
@Sam, fijn dat je een goed gevoel hebt over je examen! Veel plezier vandaag met Jildou haar verjaardagsfeestje, alvast van harte!! @Marsim, jij ligt nu lekker in je bedje, aan het uitslapen van de nachtdiensten. Nog veel "lastige" klanten gehad in de nacht
Spannend Sam! Leuke verjaardag vandaag! J2J, super dat de kleine toch nog gedraaid is! Marsim, hopelijk is je nacht nog snel voorbij gegaan Marj, fijn een vakantie in het vooruitzicht Goldy, hoe is het met je kat nu? Arm beestje! Hier: ook nog steeds bv aan het geven, had ik van tevoren nooit verwacht dat ik het zo lang zou gaan (en kunnen) geven... Hier ook alleen 's morgens en soms tussen de middag. Alleen lastig nu Anissa ouder wordt. Eergisteren stond ik met iemand te praten in het centrum. Ik had Anissa vast. Opeens zegt Anissa "pakken" en steekt zo haar hand in mijn shirt! Ze weet nu goed waar het zit en hoe ze erbij moet komen... Gisteren een gezellig dagje gehad in Huizen terwijl mijn man met anissa naar zo'n indoor speeltuin was gegaan. Bedankt trouwens voor jullie tips en beterschapwensen