@ sam, veel plezier vandaag @ moederk, de onderzoeken hadden allemaal een goede uitslag. Dinsdag krijg ik nog de uitslag van schildklier dus even afwachten nog. Hier; Ga zometeen met mn schoonmoeder naar het zkh. Manlief blijft thuis met Jayden.. fijn naar buiten met dat lekkere weer, heerlijk! Gister sensatie in het winkelcentrum waar ik werk. Was een demonstratie van de extreem rechtse NVU. Politie, ME en helikopters ingezet om de veiligheid te bewaren. En een gedeelte van de woonwijk helemal afgezet.. Niet normaal dat ze dat daar doen.
Hai dames, Hoe is het met jullie? Hebben jullie genoten van het mooie weer? Ik wel. Gisteren heerlijk bij mijn mams en man geweest Lekker de bbq nog even aangestoken. Zal wel een van de laatste keren zijn geweest. Hoe is het nu met je schoonvader Goldy? En hoe is het eigenlijk met de misselijkheid? Haha MoederK die Anissa Goed hoor dat je nog steeds BV geeft! Hebben jullie fijn gezwommen Marsim? Goed idee trouwens, ga ik deze week denk ik ook weer eens doen met Luca. Hebben jullie een leuk feestje gehad Sam?
@ dithje, het gaat niet achteruit maar ook niet vooruit en dat is geen goed teken. Hoe langer hij zo blijft hoe kleiner de kans word dat het goed komt. Woensdag weer gesprek met de dokters dus dan hopelijk meer duidelijkheid. De misselijkheid is zo goed als weg. De medicijnen heb ik niet meer nodig gelukkig. Fijn dat je zo genoten hebt. Hier ook zaterdag gebbqt, idd waarschijnlijk de laatste keer. Vanmiddag ga ik fietsen met jayden en mijn moeder. We gaan naar een park waar een vriendin van me werkt. Kunnen we even op terrasje gaan zitten en Jayden lekker spelen. Nog genieten van het weer zo lang het nog duurt!
Goldy bah wat sneu zo met svader!! Dithje feestje was geslaagd! Jil is flink verwend! Nog wel beetje jammere reactie van smoeder op t nieuws van de derde op komst!vertel ik nog wel!
Jeetje Goldy wat erg de situatie met je schoonvader. Heel veel sterkte! Hmmm Sam beetje jammer van de reactie van schoonmoeder... Ben benieuwd wat ze precies gezegd heeft.
Nou Jildou zong het liedje wat we haar hadden geleerd.. Iedereen luisterde.. En toen was het stil... Vrienden van ons en zwager en zn vriendin reageerden erg leuk. Schoonmoeder keek ik richting toen het liedje afgelopen was.. en toen deed ze tggggg.. Serieus het kwam er niet leuk uit. Maar goed, had ook geen uberblije mensen verwacht aan de schoonfam-kant.. Kan me ook niets schelen! Wij zijn superblij en daar gaat het om! Maar goed ik wil me er niet meer over opwinden ook, ze zijn het niet waard! En helemaal nu niet want.... Ik heb net onze frummel z'n hartje gehoord met angelsound ! Wat is dat dan weer heerlijk!!! GENIET !!!
sam.. grrr wat een vervelde opmerking van je smoeder bahh.. het gaat idd om jullie en dat is het belangrijkste hou je daar ook maar aan vast meid.. het hardje gehoord superrr meid wat heerlijk is dat zeg dihtje ..heerlijk bbq mmm was ook heerlijk weer voor !! goldy.. wat naar dat het nog steeds niet beter gaat bahh..heel veel sterkte voor jullie allemaal knuff hier een rustig weekend gehad ...vrijdag hebben we heerlijk op het terras gezeten ..toen kwam dion met vrienden erbij zitten heel gezellie hele jeugdbende erbij hahaha.. maar wel leuk .. zaterdag hebben ze ook hier geslapen zelfs een meid erbij (appart)pfff was wel leuk ...hebben we trouwens tegenwoordig dagelijks de hele jeugdbende op bezoek vind wel fijn liever dan op straat hangen ..doen ze ook wel maar niet zo lang en vaak meer ...zaterdag verder nog bezoek gehad en de trouwfilm gekeken hihi wel weer ff leuk..zondag weer druk dagje werken gehad en huis gedaan en vandaag weer ope de pop .. cait is een lekkere draak kan echt niks meer doen waar ze bij is zodra ik me omkeer doet ze wel weer iets wat niet mag..geef haar dan ook een doekje ofzo dan doet ze 1x en dan doet ze weer lekker wat niet mag moet er wel om lachen in mezelf..lekker in de peuterpubbertijd volgens mij eten ging gister weer goed maar even kijken wat het vanavond weer doet ..
Angel, ook zo'n draak dus! Hier wil ze overal op klimmen. Op kdv zeiden ze al dat ze hun handen vol aan haar hebben! Verder een dikke knuffelkont, ze geeft sinds een week echt bewust kusjes. Ze heeft het ook heel druk met het vangen van onze hond en jonge kat. Bezigheidstherapie, die kat. Kun je heel lang achteraan kruipen!
Jaa snap er niks meer van hoor, gister zat er totaal niks in bij mn svader. En vandaag was hij weer super helder en goed reageren, zelfs armbewegingen aant doen enz. We zijn zelf niet geweest vandaag maar mn schoonmoeder vertelde het. Verder zijn ze nog steeds aant onderzoeken waardoor zijn bloed steeds afbreekt. @ sam, sjee wat stom dat je schoonmoeder zo reageerde! Blehh. Super dat je met de angelsound het hartje hebt kunnen horen!! Ik heb nog steeds niet geprobeerd. Ben niet zo veel met de zwangerschap bezig eigenlijk maar dat komt echt door de omstandigheden. Als ik het zo zeg vind ik het ook beetje stom klinken eerlijk gezegd.. mja kan er niks aan doen.
Goedemorgen dames! Ik heb niet veel terug gelezen sorry, heb het razend druk op het werk (moet ook veel 's avonds werken... ) @ Sam: wat een stomme reactie van je schoonmoeder.... bah.... Super dat je het hartje zelf hebt gehoord! @ Goldy: Hoop dat de onderzoeken bij je svader snel wat opleveren! zo weet je ook niet waar je aan toe bent. Sterkte! @ hier: zal Mark zo wakker maken, gaat vandaag weer naar het KDV. Komende vrijdag naar het CB voor de 14 mnds prikken Gelukkig is hij weer goed opgeknapt, nu hopen dat het zo blijft!
Goldy bij 2e is t sowieso anders en voor jou nu ook extra denk ik! Ik probeer er extra vAn te genieten want misschien is het de laatste wel! Einneh hOop dat Mark daar net zo weinig last van heeft als Rinze!! Geen reactie gehad eigenlijk! Beetje uit zn hum na een week dat was het!
goedemorgen allemaal .. sam van harte gefeliciteerd met je meisje maak er een leuke dag van ...(feestje al gehad maar toch) kom later ff verder reageren ...
Van harte met Jildou Sam!! 3 jaar alweer Wat een rare en niet tactische opmerking van je schoonmoeder Niets van aantrekken en extra genieten Wat apart Goldy dat je schoonvader zo schommelt qua toestand. Hopelijk gaat het binnenkort beter en kunnen ze de oorzaak van de schommelingen achterhalen. Kan mij voorstellen dat je nu minder kan genieten. Misschien een idee om heel bewust 10 min per dag te plannen? Bah Einneh vrijdag prikken Ik moet morgen met Luca... Ben wel benieuwd hoe hij gegroeid is, naar die prikken kunnen mij gestolen worden Sowieso maar even afwachten want het mannetje had gisteravond koorts. Hij krijgt 3 hoektanden tegelijkertijd
goldy ..hopen dat de onderzoeken iets opleveren meid... kan me voorstellen dat het allemaal ff langs je heen gaat ..miss een idee de tip van dithje! einneh ..succes op het cb bahh prikjes nooit leuk... dithje ...succes voor morgen brrr ook al prikjes ..vind het ook nooit wat bahh... zo en 3 tegelijk arme knul heeft luca er veel last van?? marj ...jij ook al zo,n lekkere drakelin hahah... en wat leuk he dat kussen ?? hihi..hier kan ze ook goed kussen als ze iets doet of wilt doen wat niet mag en ik zie het optijd ...ze weten het zo goed de draken hahaha.. wel heel lief cait is hier ook druk met de tanden.. spuit broeken ligte verhoging verder gelukkig niet echt klachten ... eten was gister weer een ramp ja de augurk en worst ging er met gemak in hahaha..maar de boerekool maar een paar hapjes nou ja beter dan niks .... we hadden gister ff een heftig avondje pfff...mijn ex belde voor dion en dion heeft alles eruit gegooid wat hem op zijn hard lag pfffff ..heel zwaar maar ohh zo knap van hem ...zijn ook super trots op hem ..daarna was hij zo gebroken zo sneu mijn arme knull hoop wel dat het nu met stapjes vooruit gaat en hij zonder te veel woede en gepieker door kan ....hij is wel na school gegaan maar komt om 12 u lekker weer na huis school belde net dat hij ff met een andere klas ging fitnessen om ff alles eruit te kunnen gooien en dan lekker naar huis ...als ie komt ff knuffelen en lekker na bed sturen ..
de uitslag van manlief ..is dat zijn bloedwaardes veel te hoog zijn geen idee wat dat inhoud..maar in aug ook al 2x laten testen en toen was het goed althans wel iets maar niet benoemswaardig buikfoto was op te zien dat er verstopping was ...nu moet hij wel nog een x bloedprikken en verder onderzoek maar hoe en wat nog geen idee
@ angel. rot zeg die onzekerheid! bloedwaardes te hoog. weet je ook welke waardes? nou hopelijk weten jullie snel wat er aan de hand is en zijn jullie uit die onzekerheid. @ sam, wat een k*t opmerking! dat je je zo rustig hebt gehouden! nou meid gewoon lekker genieten. tis toch jullie keuze en jij moet ze toch opvoeden hun toch niet! kan ik zo kwaad om worden. mijn smoeder zegt steeds. zo als dit een jongen is zijn jullie gelijk klaar! (waarop ik denk. ow maak jij dat uit?!) wij zijn er nl nog niet uit. ik wil wel graag 3 kids. maar manlief weet dat nog niet helemaal. maar goed we zullen wel zien. eerst maar 2 proberen. maar je hebt wel gelijk, dat een 2e zwangerschap anders is. het gaat zo ontzettend snel! en je vergeet het soms gewoon totdat kleine boefje weer gaat beuken op mn blaas hihi. @ goldy sterkte meid. hoop dat het toch vooruit mag gaan met je svader! snap dat je beetje op de automatische piloot draait momenteel en je zwangerschap beetje vergeet. @ verder weet ik het niet meer sorry! iedereen knuffel! @ hier gister naar de verloskundige geweest. bloeddruk was goed. kleine hartje weer gehoord weer goedgekeurd dus. volgende week naar de gyn, vind ik persoonlijk leuker want die maakt bijna altijd een echo! maandag komt djesslyn dr kamer!! heb er zo'n zin in. vant weekend gaan we nieuwe laminaat leggen in dr nieuwe kamer verder is het behangen en sausen al klaar! nog ff plinten verfen en dan kan de kamer komen. vind het nu al leuk geworden.
bubs .. fijn weer helemaal goedgekeurd..hoop voor je op een echo... spannend allemaal weer zeg wel kamertje hebben jullie voor dreslyn? ..weet niet welke bloedwaardes..manlief belde en vertelde alleen dat de arts zei dat iemand vaak bloedarmoede heeft maar hij had ze juist veel te hoog?? echt geen idee of hij verteld het me niet zoals de arts zei kan ook nog he? ...manlief vond ik wel erg stil maar ja hij vond van niet..maar zie het gauw genoeg als ie thuis is straks ....
@ angel. we hebben babykamer alaska besteld en dan met een langer bedje. kan ze in tot een jaar of 6. je kan hier de zijkanten ook vanaf halen straks als ze groter is. ben benieuwd of je man je meer kan vertellen als hij thuis is.