Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Sorry Einneh ik kan je niet helpen.
    Succes morgen met werken!

2. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Hoi allemaal,

ik kom weer eens even snel spieken. Heb helaas geen tijd om bij te lezen.
    Hier op dit moment erg druk en stressy... Ik moet vandaag naar de opticien om te kijken voor een nieuwe bril. (Heb al een paar weken acute last van hoofdpijn 's avonds dus de dokter zei dat ik eens moest kijken of het niet gewoon tijd was voor een nieuwe bril. als dat het probleem niet oplost moet ik volgende week weer terugkomen). Daarnaast heeft Collin sinds vorige week een schimmelinfectie of eczeem op zijn billen. Daar heeft hij nu een of ander zalfje voor.
    Met mijn oma gaat het ook niet zo goed. Die was eergisteravond uit bed gegaan in het revalidatiecentrum, is daar naar onder gelopen en wist toen niet meer waar ze was of waar ze naartoe moest gaan. Dus heeft de verpleging besloten om haar een zendertje om te doen zodat ze een melding krijgen zodra ze haar bed uit stapt. Toen we maandagavond bij mijn ouders waren (we moesten naar de tandarts en bleven daar eten) en mijn zusjes waren ook daar hebben we maar gelijk de opdracht gekregen om bij oma thuis langs te gaan en daar te kijken welke sieraden enzo we van haar wilden hebben. Dat viel me erg zwaar. Ik weet dat ze toch niet meer thuis gaat komen (ze staat op de wachtlijst voor een verpleegkliniek) maar om nou gelijk al haar sieraden mee te krijgen is toch wel heftig....

Gister had ik dus ook nergens zin in. Ben lekker aan het naaien geslagen. Heb kussens voor in de bakfiets gemaakt. (Hier was maandag stoffenspektakel dus heb heel wat stof en tafelzeil gehaald voor kleren en bakfiets-kussens.. :)) Het hielp me ook om mijn aandacht niet de hele tijd bij oma te hebben.

Vorige week heeft mannetje te horen gekregen dat hij maandag, disndag of woensdag gebeld zou kunnen worden als hij bij de afvloeiregeling van het werk zou horen. (maandag betekende dat ze wel gingen kijken of hij op een andere functie binnen het bedrijf terecht kon, dinsdag en woensdag betekende dat je vanaf dec/jan geen wrk meer had)
    Maandagavond werd Roger gebeld. Wel met de mededeling dat de enige reden dat hij gebeld is geworden is omdat hij projectmanager jr is en alle jr functies sowieso niet meer konden blijven. Maar per 1 oktober had zijn baas hem aangedragen voor promotie (dat kan normaal pas met 1,5 jr en Roger zit er net 8mnd... zijn baas wilde hem echt niet kwijt). Nu was het maar de vraag of en wanneer deze promotie goed werd gekeurd en of dat eerder was dan wanneer de afvloeiregeling in zou gaan. De verdere details mbt de afvloeiregeling daar zouden ze het bij het persoonlijk gesprek van gisterochtend (kwart na 11) over hebben.
    Maar gisterochtend om half 9 werd Roger al gebeld door zijn baas om door te geven dat de promotie was goedgekeurd en dat hij dus per direct projectmanager 1 is incl. alles wat erbij hoort (salarisverhoging enzo)!!!!!!

Dus was de afgelopen dagen weer een wervelwind van emoties....

pffff...

Mannetje werkt vandaag thuis en is vanmiddag even weg dus ik denk dat ik vanmiddag nog wel ff op de laptop online kan komen (internetkabel van de pc is kapot en moet nog vervangen worden)...

zal ook kijken of ik dan weer kan bijlezen...

veel knuffels voor iedereen!!!

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    einneh ... met dion gaat het redelijk ..hij is wel opgelucht maar alles komt er nu uit en is heel moe gister heeft hij de helemiddag geslapen en vandaag blijft hij een dagje thuis om ff bij te tanken ..school steunt hem ook aan alle kanten dat is wel fijn ..hij is zo,n kanjer met zijn 14 jaar ben echt super trots !!

met je (.)(.) sorry geen idee?? miss een cyclus gebeuren :D ??

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Voor de meiden die ook op Facebook zitten: willen jullie daar even kijken naar de foto's van Luca zijn arm en been? Hij heeft een vlekjes ziekte maar ik weet niet welke.
    Hij heeft geen koorts, wel 2 dagen geleden gehad.

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje ..zit wel op facebook maar heb je niet in de lijst dus kan helaas niet kijken...maar wat vreemd ...sins vandaag die vlekken dan??

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    heb kunnen kijken had je gevonden..idd rare vlekken ...heb echt geen idee sorry ..heb ze nog nooit zo gezien:(

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Sorry Dithje ik kan je niet vinden op facebook.... wil wel kijken maar dan heb ik je naam enzo even nodig

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    was je aan het zoeken op faceb maar kan je ook niet vinden haha

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Op Facebook sta ik onder Judith Ahuis.
    Net bij cb geweest en die denken iets in trant van galbulten. Vanmiddag om 15.40 naar huisarts op advies cb. Afwachten dus...

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ben benieuwd dithje wat die zegt!! hebben ze hem wel prikjes gegeven dan??

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    afgelopen vrijdag op het terras ..

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    en achter haar poppewagen ...is ze echt al mee in de weer pop in pop uit hahaha...

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Schattige foto's Angel! :D
    Nee, geen prikken. Mag 2 november terug komen vor de prikken.

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    oh gelukkig maar ..

had hier nog de ass van de arts aan de tel ... als er een ontsteking is kan je dat ook zien aan de witte cellen maar dan moeten er ook andere waardes hoger zijn dit niet bij manlief het geval...en je hebt verschillende testen op witte cellen en die van hem zijn dus raar hoog ..dus vandaar nog een x prikken en dan verder onderzoek dat is wel noodzakelijk..pff krijg het maar niet uit mijn hoofd

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    zoiets lijkt het mij ook idd, een allegische reactie ofzo. Succes vanmiddag

16. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Angel leuke foto's!
    Ik me voorstellen dat je ermee zit... dikke knuf meid!

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ angel leuke foto's!! ow en achter de kinderwagen wat lief!! loopt ze ook al los zeker?
    wij hebben ook een poppenwagen maar djesslyn loopt nog niet los. ja gister voor het eerst buiten 5 stappen los. john en ik gingen rondje lopen met haar en dr loopauto waar ze steeds achter wil lopen en nu wil ze vaak ook een handje geven das nog leuker. maar echt steun heeft ze niet aan ons dus ze loopt eigenlijk al flink stuk alleen. maar dat heeft ze zelf nog niet door.
    gister had john haar vast en ze keek naar een stenen beeld bij iemand in de tuin en stiekem wurmde john zn hand los en stond ze dus alleen. en toen ging ze ineens lopen 5 stappen wel maar begin in er! op dr nikes! haha wij super trots natuurlijk daar buiten helemaal blij doen haha!

@ eineh: enige keren wanneer ik toeschietreflex had was toen ik zwanger was of bv gaf daarna niet meer. en nu ook niet. dus weet het ook niet.
    kan je zwanger zijn??

@ dithje beterschap met je ventje!

18. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sam, nog van harte gefeliciteerd met Jildou haar verjaardag, leuk dat ze zo lekker is verwend! Lekkere reactie van je smoeder, het is haar geraden dat ze jullie gisteren alsnog feliciteerde met de zwangerschap ;)

@Dithje, och gossie arme Luca, heb geen Facebook dus kan de vlekjes niet zien, maar als ze galbulten vermoeden, zo sneu!! Hopelijk straks duidelijkheid bij de ha.

@Laetitia, idd vreemde dagen achter de rug. Beterschap voor Collin! Gefeliciteerd met de promotie van manlief, da's in ieder geval een zorg minder.

@Angel, leuke foto's van jullie meisje! Kan me voorstellen dat de bloeduitslag van manlief je bezig houden. Ik duim voor jullie!

@Bubsie, mooie kamer voor Djesslyn!

@hier, net terug van mijn zus, heb schoonheidsbehandeling gehad, dus kan er weer tegenaan :D. Bram moet a.s. dinsdag voor de BMR-prik.

19. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ angel, leuke foto`s! Knuffel, hoop dat jullie snel wat duidelijkheid hebben

@ dithje, succes bij de huisarts! Heeft Luca er ook last van?
    Goed dat de prikken zijn uitgesteld.

@ einneh, weet het ook niet.. heb je misschien andere tekenen die kunnen duiden op een zwangerschap?

@ lae, pff ook al een hoop gedoe bij jullie. Dikke knuffel!

Hier vandaag nekplooi meting gehad. Zag er allemaal netjes uit.

20. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Goldy, fijn dat de nekplooimeting goed is!

Deel Deze Pagina