Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ goldy, ja buik groeit ook goed. is volgens mij wel al groter dan met djesslyn.
    alleen voel ik de kleine nog niet echt.
    heb het denk ik nog maar 2x gevoeld. en djesslyn voelde ik al met 17 wkn. 12 sept hebben we de 20wkn echo.

@ pompeloesje. ja jij was ongeveer gelijk met mij. gelukkig ben je nu ook alweer 12 wkn.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie, misschien ligt je placenta deze keer voor? Bij Rinze lag hij bij mij ook voor, maar ik voelde hem wel heel vroeg. Met nog geen 13 weken, maar was veel minder als bij Jildou qua sterkte! Was langer gekriebel ;) Ook niet erg ;) !!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Koekkie wat fijn om te lezen dat daar alles goed gaat!! Grappig zeg dat ze net alles andersom doet dan bij de jongens :D !! Moet zeggen dat Rinze ook al meer 'praat' als Jildou hoor. Die begon met 15 maanden, maar toen ze eenmaal begon hield ze nooit meer op :p !!

4. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Koelie, heb ik ook nog steeds, babykriebels!

5. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ koekie, fijn dat alles goed is. En jij ook babykriebels, wie weet misschien nog in de toekomst ooit?

@ bubsie, spannend bijna 20 weken echo. Willen jullie weten wat het word?

@ sam, wow 13 weken dat is vroeg!

Vanmorgen vk gebeld maar hadden spreekuur dus zouden in de middag terug bellen. Bellen ze terug, sta ik met een vriendin in een babywinkel dus kon toen niet praten, vroeg ik of ik later terug kon bellen maar ze waren maar tot 2 uur in de praktijk dus nou moet ik morgenvroeg terug bellen. Nog even geduld dus.

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend Goldy ;) !!
    Ja dat had ik niet verwacht. Ik twijfelde eerst ook of het de kleine wel was. Heb toen de angelsound erbij gepakt en daar hoor je de schopjes ook op als een plopgeluid zeg maar. En toen voelde ik het weer en hoorde ik tegelijkertijd die plopjes :D TOen wist ik wel genoeg :D !!

Nou hier vanavond heel wat nieuws :D
    - Rinze heeft door hoe hij z'n voetjes moet verzetten :D !! Dus hij doet nu al veel meer stapjes :D !
    - Rinze tand nr 3 (ja nr 3 pas :p ) is door ;) en 4 bijna.. Wel alle 4 onder.. ook weer bijzonder ;)
    - Jildou tekende net zomaar een poppetje :D
    Oftewel ubertrots :D !!!

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Sam wat goed dat ie stapjes doet, en 4 tandjes heeft hahah. Kim heeft er 6, 4 boven en 2 onder.

Koekkie fijn dat alles goed gaat bij jullie

Bubsie je bent echt alweer ver zeg op de helft. Weet je al wat het wordt?

Goldy hoe voel je je, al klachten? Zal je net zien dat je met een vriendin loopt als ze bellen

Huis bevalt super. Kim haar kamertje roze geschildert. Ze gaat naar een grotere kamer, waar ze ook gewoon blijft.
    Dan moeten we ons eigen slaapkamer nog doen, muur rollen, en kledingkast kopen.

xxx

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Snap dat je trots bent Sam!! :D

Naomi heeft geen zin om te gaan slapen, ligt lekker te mutsen in bed ;)
    Laat haar maar even mutsen hoor.. Normaal duurt het niet zo lang!

Wat drinken jullie kids voordat ze naar bed gaan eigenlijk?? Ben ik ff benieuwd naar..

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    HĆ© Koekkie wat leuk om te lezen dat het zo goed met jullie gaat :) Zoveel woordjes al joh voor de kleine meid?! Wauw!

Whaa wat goed van Rinze Sam! Zul je zien dat hij volgende week zelf loopt ;)
    Jildou ook al zo'n grote meid :) Je hebt je trots zijn dagje :D

Hmmm balen Goldy dat je moet wachten tot morgen. Wachten duurt al zolang...

Spannend Bubsie bijna de 20 weken echo.
    Willen jullie weten wat het wordt? Ben maar een klein beetje nieuwsgierig hoor :p

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Schattig een roze kamer voor Kim CD!
    Fijn dat het nieuwe huis zo goed bevalt.

Luca krijgt meestal nog een slokje water voordat hij naar bed gaat Es. Fles is er hier helemaal uit.

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es bv ;) !! Voor zolang het nog duurt ;) !! Daarna krijgt hij bekertje melk nog.. Krijgt Jil ook nog steeds.

Dithje.. jazeker :D !!

CD: Fijn dat het huis bevalt! En leukleuk, roze kamer :D !!

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ es. djesslyn drinkt nog steed een pyjama papje voor ze naar bed gaat. vaak helemaal leeg.

@ alle meiden die vroegen naar het geslacht.
    nee wij weten het niet. en willen het weer niet weten. dus weer spannend.hihi.

@ sam. sow das wel erg vroeg zeg 13 wkn! nou ik heb het volgens mij 2 x echt duidelijk gevoeld maar verder niet echt.
    maar met de angelsound hoor ik hem wel bewegen. en schoppen zeg maar.
    op de 20 wkn echo kunnen ze wel zien hoe mn placenta ligt ben benieuwd.

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leukleuk Bubsie :D!

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja Naomi dronk 's avonds ook vaak nog wel een papje, maar dat wil ze niet meer..

En halfvolle melk wil ze ook ineens niet meer behalve door haar muesli s' ochtends :( Begrijp jij t? nee ik ook niet :p

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    zo wil djesslyn smorgens nog steeds geen boterham. alleen een fles en verder niets....
    soms weet ik ook niet wat ik er nou mee moet hihi

16. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Es: hier nog steeds nr2 HA, 3 flessen per dag. Is nog steeds in overleg met kinderarts, kno en CB. Vooral omdat ze iets onder het gemiddelde zat qua gewicht kon het geen kwaad. Bij de andere 2 was het op den duur vanzelf over, drinken 's avonds.

cD: tandenstand hier precies hetzelfde, terwijl Madelief best vroeg haar eerste 2 tanden kreeg (nog net geen 5 maanden).

Hier griepgolfje, Robbe, Marjolein en manlief hebben het gehad. Nu hoop ik dat ik de dans ontspring!

Madelief is zo aan het ontdekken... Erg boevig, alles van tafel pakken (inclusief bekers ranja etc), wil niet in de box, wil niet op bed (gaat meteen staan daar) en vooral overal bij staan en steeds meer kruipen op haar knieƫn! En boos dat ze kan worden als ze haar zin niet krijgt!

17. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sam, goed hoor van Rinze en Jildou.

@ cd, Fijn dat het jullie zo goed bevalt in jullie nieuwe huisje!
    Ben snel moe (had ik al voor dat ik wist dat ik zwanger was, vooral op t werk). Laatste 2 dagen s`ochtends heel erg misselijk. Vanmorgen ook veel kokhalzen. En moet ook veel plassen, vooral snachts haha. Bij jayden trouwens helemaal niet misselijk/ziek geweest.

@ es, en is ze nog lang blijven mutsen of ging ze snel slapen? Jayden drinkt warme melk voor hij gaat slapen.

@ dithje, hoe is het met Luca zijn lip?

@ bubsie, spannend! Wij willen wel weer weten wat het word :D

Jayden is de laatste tijd juist heel moeilijk met het avond eten. Een paar hapjes gaan erin en daarna begint hij het uit te spugen. Ook als ik het onder elkaar prak. Heb nu maar appelmoes gekocht van puur fruit dus geen toegevoegde suiker enzo en doe dat er maar een beetje op dan gaat er tenminste nog iets in. Hoe doen jullie dit?

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Beterschap voor de fam Marj!

Vervelend dat je zo misselijk bent Goldy :(
    Heel herkenbaar met eten. Luca wil zelluf doen ;)
    Ik geef hem ook een lepeltje en dan pikt hij het wel.

19. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Koekkie, fijn dat het goed met jullie gaat!

CD. leuk een roze kamertje voor Kim! Hopelijk word je snel weer zwanger! Wat goed dat Kim al loopt!

Marj, altijd rot zo'n griepgolf...hopelijk blijft het je bespaard
    Die periode waar Madelief nu in zit hebben we net gehad gelukkkig. Hier was toen ook niets goed. Erg vermoeiend soms ;)

Dithje, hoe is het nu met Luca?

Sam, leuk dat Jildou al poppetjes tekent en die Rinze gaat echt hard opeens! :D

Goldy proficiat! Leuk zeg!! Hopelijk krijg je niet teveel last van kwaaltjes

Es, hoe is het met Naomi, nog steeds zo benauwd?
    Anissa drinkt nog gewoon flesje (nutrolon) 's avonds.

Hier alles prima. Bijna al haar speelgoed naar zolder gedaan en wat nieuw spul gekocht via MP. Ze vindt het geweldig. Is beter dat ze nu minder speelgoed heeft.

Wat voor soort woorden zeggen jullie kids al, ben er wel benieuwd naar. :)

Morgen suikerfeest :D Heb al 2 taarten (appelkruimel en een botertaart) en een arretjescake gemaakt. hmmmmm!!

20. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Goldy vervelend die misselijkheid . Wel apart dat je al zwanger was zeg, en dacht er nu te voor gaan

Drinken voor slapen: Kim alleen nog water, die fles van de avond is er al lang af, denk al maand of 4 a 5.
    Smorgens krijgt ze nog pap, en na de boterham een fles melk, en 2 x diksap

Woordjes: Aap, oorbel, poes, op, huis, bal, eten, pap, haartjes, af,
    en nog wel meer, kan er even niet opkomen

Bubsie bij djesslyn wisten jullie geslacht ook niet zeker, weet het niet meer.
    Spannend bijna 20 weken echo

Moederk hoe gaat het met jullie?

Dithje hoe gaat het met jou en luca?

xx

Deel Deze Pagina