hey es!! weer veilig thuis! jullie hebben duidelijk genoten van die paar dagen heerlijk vakantie en pachtig weer. fijn or. en snap dat je je dan ongemakkelijk voelt in het vliegtuig. lijkt me ook helemaal niks dan. leuke foto's!
Es, ben jaloers!!!!! Sam, geVEELiciteerd! Voor Isa beterschap! Hier: druk aan het bakken voor Robbe's verjaardag. Vieren we zondag, maar ga zaterdag eerst nog met onze oppas naar Nick en Simon in Rosso! Dus beetje druk qua voorbereidingen! O ja, Madelief heeft vandaag paar keer even los gestaan. Toen ze het doorhad begon ze heel hard te ................LACHEN!
@ einneh, nou over een paar daagjes toch een testje wagen dan spannend!! @ dithje, ja wel verdacht dat hij het na de 1ste x chocopasta krijgt.. @ sam, super goed zeg! Gefeliciteerd! @ cd, heey meis.. zat pas nog te denken dat het weer even geleden was dat we wat van je gehoord hadden, hoe is het met jullie?? @ marsim, heel veel beterschap voor Isa! Wat zielig zeg! @ bubsie, jeej wat goed van Djesslyn!! Nu worden het steeds meer stapjes en daarna is ze niet meer te houden @ es, hele leuke foto`s. Fijn dat jullie zo`n lekkere vakantie hebben gehad! Alleen de terugreis wat minder dus.. @ marj, leuk weekend voor de boeg dus! Veel plezier bij Nick en Simon. En goed van Madelief zeg! Ik ben aan het twijfelen om een duowagen te kopen. Wel via marktplaats want voor de hoeveelheid dat ik m gebruik vind ik een nieuwe te duur. @ sam, had jij een duowagen met Jildou en Rinze??
Hoe is het met je schoonvader Goldy? Qua duowagen kan ik je niet helpen... Succes met je keuze. Leuke foto's Es! Super gaaf dat je een dolfijn hebt mogen aaien. Waar zijn jullie precies geweest in Portugal? Wij zijn een paar jaar geleden ook geweest en ik zag je foto van Zoomarine op fb. Wij zijn daar toen ook geweest. Jaaaa you go Djesslyn! Lekker trots op zijn Bubsie Hoe is het met jou J2J? Kan je verschil merken nu je die vitamine B spuiten krijgt?
@Dithje, merk minimale vooruitgang met de injecties. Blijf hopen dat het nog wat beter gaat worden de komende weken. Energie goed proberen te verdelen gedurende de dag, maar merk nog te vaak dat ik rond een uur of 17.00 uur niet meer vooruit te branden ben, ondanks dat ik dan middagdutje zoveel mogelijk probeer mee te doen....'s avond hang ik in de hoek van de bank, lig namelijk ook totaal niet lekker in bed. Ik draai me wat af, op zoek naar een goede houding en als ik dan eenmaal wat beter lig.....ja hoor dan moet ik er weer uit om te plassen....dus de nachten dragen ook niet bij aan "batterij opladen" @Es, welcome back! Mooie foto's van een mooie vakantie, lekker dat jullie zo genoten hebben! @Goldy, wij hebben afgelopen weekend een duowagen gekocht. Het is de Urban jungle mountain buggy.
Goedemorgen! J2j hoop dat je je snel beter voelt!! Knuffel! Goldy nee wij hebben plankje achter de kinderwagen en dat kon prima! Nu gaan we iig voor een fietskar/cq wandelwagen.
J2J, die hebben wij ook, superwagen! Goldy, wanneer heb je m nodig? Wij hebben de onze straks niet meer nodig! We hebben een rode urban mountain duo, met 1 reiswieg. Ja, we doen zo langzamerhand steeds meer babyspullen weg. Heb net de maxi cosi verkocht, net als wipstoel en ook al babyspeelgoed. Verder veel kleertjes weggegeven (kan het niet weggooien of in humanitasbak gooien) aan een kennis die werkt voor Jeugdzorg. Ze heeft 2 clienten die zwanger zijn (en geen cent te makken hebben). Weet dat het dus goed terecht komt! O ja Sam, zal binnenkort even foto mailen van de kar! Help mij aub herinneren...
@ dithje, hier ook een duowagen zelfde als de rest hier lees ik. heb m voor 50 euro kunnen kopen! vond een nieuwe ook veel te duur voor de keren dat je hem gebruikt. en ik vind een plankje dan weer niks. want geloof nooit dat djesslyn daar op blijft staan. en daar komt ook nog eens bij dat het niet eens achter onze wagen kon geloof ik. dus schiet ook niet op.
Es leuke fotos van je vakantie, ben jalours hahaha Goldy ja hier alles goed, dank je. Hoop dat het deze ronde raak is Hoe is het nu met je sv? Kim is opeens huilerig als ik weg ben. Gisteren was Rob thuis, ik werken, had ze erg gehuild smorgens, en riep mama mama. Toen ik thuis was en ik wou naar boven, zelfde verhaal. Krijsen bij de deur. Moelijk hoe hier mee om te gaan vind ik, ging weer naar beneden, maar ben bang dat het straks erger wordt. Hoe is het met alle zwangere dames? xx
@ dithje, de ene dag is hij heel goed bij bewust zijn en reageert hij ook en de andere dag zit er helemaal niks in. Maar man en smoeder gister gesprek gehad met de dokters en het is allemaal ingewikkeld om uit te leggen wat ze nu van plan zijn maar ze hebben iig nog hoop en dat moesten wij ook blijven houden zeiden ze. @ sam, ja dat wou ik eerst ook zo`n plankje maar aangezien dat Jayden een heel ondernemend mannetje is denk toch dat ik een duowagen koop. @ marj, in april hebben wij hem nodig, maar zie dat je in Groningen woont en dat is wel een eind van ons vandaan. Hoeveel wil je ervoor hebben?? @ bubsie, nou zeg wat een koopje voor 50 euro. @ cd, spannend! Nog een paar daagjes en dan kun je testen, ben benieuwd! ahh sneuu dat ze zo moet huilen als je weg gaat! Ik heb een easywalkerduo op marktplaats gezien, staat voor 350 euro maar ben aant proberen om de prijs nog wat lager te krijgen want moet er nog wel een reiswieg en adapters voor maxi cosi los bijkopen. Komt uit 2008 en ziet er nog heel netjes uit op de foto`s.
Goldy, wij denken compleet (wagen, bak, regenhoes) aan zo'n 250 euro oid, maar er valt over te praten natuurlijk! Die van ons is uit 2007. 350 is wel veel geld idd voor een wagen uit 2008 waar je nog vanalles op moet kopen (vind ik). Zo'n bak betaal je ook nog zo,n 50 euro voor via mp (minimaal).
Heb je een foto? En kan daar ook de maxi cosi op? Ja klopt reiswieg 50 euro en adapters rond de 20 euro via mp. Dus zit je nog op zo`n 350 totaal
Wat sneu CD dat Kim zo verdrietig is als jij weg gaat. Hoe is het met het huis? Alles klaar en naar wens? Fijn dat de artsen nog hoop hebben Goldy. Ik blijf aan jullie denken.
CD wat sneu zeg !!! 15mnd sprong??? Geen idee hoor !! Knuffel iig!! En spannend.. al voorgevoel??? GOldy, ja Jildou ook een erg ondernemend typje, maar vond het altijd geweldig! Daarbij heeft ze toen ze 2 werd een loopfiets gekregen en daar heeft ze ook heel wat op af gereden! Nu fietst ze heel veel mee. Maar je kent je eigen kind het beste. Wij hebben gezegd, we zien wel hoe het gaat, en anders is er zo een duo-wagen, maar heb hem nooit gemist! Jaaa MARJ... Kom maar op met die foto !! Hier verder MOEMOEMOE!!! Gister hele dag tot 5 uur aan het werk geweest. Vandaag weer, zonder pauze en dan vanavond weer tot 9 uur.. Dus ben gesloopt!!
@ dithje, lief van je! @ sam, werkse vandaag! @ marj, oh wel jammer dat er geen maxi cosi op kan. Vond dat met Jayden altijd wel makkelijk als ik hem daar in kon laten liggen voor de kleine stukjes Hier, zometeen weer met de kat naar de dierenarts. Ze gaan waarschijnlijk een echo maken om te kijken of er iets in de maag zit. arm beestje