Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    #1001 angel74, 7 okt 2011
    Laatst bewerkt: 7 okt 2011
    goedemorgen allemaal

doe het ff kort want pfff mijn hoofd barst uitelkaar ...

sam ..knufff en rustig aan he!!

goldy ..duimen draaien hier nog steeds en knufff..

cd en bubs spannend hoor dames!!!

dithje hoe is het nu met luca??

verder weet ik het echt ff niet meer dus bij deze knufff

gister heftige ochtend gehad (aangifte) en nu net formulier bloed gekregen voor manlief ..nou staat dus maar 1 aangefinkt ...dna...jak2 (beenmerg)..heb ff gelezen maar staan geen leuke dingen bij moet ik zeggen (moet ik ook heel niet doen maar ja) ... dus hoop dat het allemaal vals allarm is ....

tot nu toe komt jelle vandaag hierheen ..yoehoeeeee.... maar altijd nog ff afwachten he het is nog geen middag ...

2. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Goldy: Ik gebruikte de duowagen meestal voor langere loopafstanden. Kleine stukjes nam ik vaak Marjolein lopend mee naast de kinderwagen of op plankje (ging ook meestal met mijn picanto dan en tja, daar past de duowagen net niet in...)

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Haai meiden.

Net met Naomi naar de dokter geweest, die heeft de waterpokken! De plekken begonnen al op vakantie, maar nu zijn het echt blaasjes! Ze heeft er nog niet zoveel last van gelukkig.. Hoop dat dat zo blijft ;)

4. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ angel, pff heftig allemaal,dikke knuffel!

@ marj, hier ga ik meestal eerst met de auto ergens naar toe omdat wij best afgelegen wonen dus dan is het wel fijn om de mc er op te kunnen zetten. In het begin zal ik wel wat vaker wat langere stukken gaan wandelen (dan nog verlof en mooi weer) Maar daarna is het eigenlijk meer voor als ik alleen weg ga en voor bij mijn moeder als die moet oppassen (die gaat wel altijd ver wandelen). Maar misschien kan ik beter even afwachten hoe Jayden tegen die tijd is, (goed luisteren enz :p ) Misschien is zo`n plankje wel al genoeg.. ik twijfel heel erg.

Mijn kat word dadelijk geopereerd. Vanmorgen op de echo was te zien dat er een gezwel in zijn darmen zat en de dierenarts wou het liefste vandaag nog opereren. Hij krijgt eerst infuus omdat hij uitgedroogd was en tegen 2 uur gaan ze operen. En dan ziet hij meteen of het wel nut heeft om het weg te halen. Dus vind het wel even spannend hoor. Heb het beestje al 12 jaar :(

5. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Goldy, zeker spannend! Hopelijk goed resultaat met de operatie voor de kat.

@CD, fijn dat alles goed is bij jullie, ik duim dat het deze ronde raak mag zijn! Vervelend dat Kim zo moet huilen als jij weg gaat/bent.

@Es, beterschap voor Naomi!

@Dithje, hoe is het met Luca?

@Sam, op tijd rusten hè, drukdruk.

@Angel, knuffel! Probeer je niet gek te laten maken door google etc.

@hier, wat een herfstweer, heb nog niets anders dan regen gezien. Bram slaapt nu, ik even hangen in de bank. Hoor net dat ik smoeder morgen op bezoek krijg, gaat ze zondagochtend weer naar huis.....baal baal....er moet hier nog e.e.a. gebeuren aan klusjes (die ik graag voor de bevalling af zou willen zien) en buiten dat heb ik er zo geeeeen zin in!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jaja, ik ben thuis, kinderen liggen thuis in bed en ik ga nu snel de honden ff buiten laten en dan ook LIGGEN!!! Ben kapot :(!

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ai J2J niet handig dat schoonmoeder komt als je er niet zo'n zin in hebt en er nog klusjes gedaan moeten worden. Woont ze ver weg?

Niet teveel googlen hoor Angel! Daar wordt je alleen maar "gek" en onzeker van. Spannend meis, dikke knuffel!

Spannend voor de kat Goldy. Succes en sterkte voor het beessie!

De galbulten zijn al bijna helemaal weg J2J en Angel. Lief dat jullie er naar vragen. Het drankje doet hem goed dus.
    Hij heeft vandaag alleen wel koorts. Laatste keer meten was het al 39,1 :(. Vermoed dat dat met de tandjes te maken heeft, maar zeker weten doe je natuurlijk nooit.

Ben wel blij. Mijn gesprek van 2 weken geleden met de buurvrouw heeft geholpen. De buurjongen begon net weer te drummen, maar is kennelijk tot de orde geroepen want hij stopte na een minuutje alweer. Heb de afspraak gemaakt dat hij niet tussen 12 en 15 uur drumt ivm het slapen van Luca.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zou t net vragen Dithje! Mooi zo:)! Gauw beter worden hè?ennuh wat goed!!!

9. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou het is dus slecht afgelopen. Mn katje was niet meer te helpen dus heb hem in moeten laten slapen :(:(:(

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Och meis:( wat k*t!! Het zit ook niet mee zeg! Dikke knuffel!

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    weet ik dames..had ook alleen maar gekeken waar het voor stond nou toen wist ik al genoeg ...manlief heeft vandaag toegeven bang te zijn om naar de ha te gaan laatst maar wel blij dat hij gegaan is ..hij voelt zich vanaf het moment dat de arts belde niet lekker en weet dat er iets niet goed is ...kwaad of niet kwaad maar iets is niet pluis...ben wel blij dat hij het aangaf vandaag ..heeft sins vanochtend al weer erg veel pijn in de buik ..water diaree ..misselijk en al 2 dagen heel koud en alleen s,nacht erg transperen pffffff hoop dat we gauw meer weten ...

sorry nog niet bij gelezen ga ik straks ff doen als het gaat met manlief...

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Sterkte daar zeg :( Kan me voorstellen dat jullie ongerust zijn! Wel goed dat Sam er nu over gepraat heeft!!! KNUFFEL!
    En ook nog een knuffel voor gister.. Moeilijke tijden zeg :( !!

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dank je sam! ..hoe is het nu met jou nog zo extreem moe??

goldy ..ahh meis toch bahh zit ook niet bij jullie dikke knufff...
    en miss idd ff kijken tegen die tijd hoe het gaat met de kleine boef;) kan je altijd nog zoals marj zegt een wagen kopen..

dithje ...fijn dat het drankje zijn werk doet ..ai alleen de koorts kan idd de tandjes zijn of de combi van ...dikke knufff..

j2j ... niet fijn als ze komt en je nog zoveel te doen hebt ..

es ..beterschap voor naomi hopen dat ze er niet te veel last van krijgt ...

uhhh ?? knuff voor de rest weet het niet meer:)

wat een pet weer zeg bahh van mij mag het gaan sneeuwen en vriezen beter dan regen :D..komt zo ook nog een klantje helemaal vergeten brrr...morgen een druk dagje bahh..3 klanten plus bezoek morgen avond dat is wel ff gezellie ..

oh ja en jelle is er yoehoeeeee eindelijk na 8weken !! ..hij is nu met rob en dion mee die moeten op vrijdagavond lopen als toezichthouders hahaha...vind wel grappig zelf flink aan de pubber en dan andere pubbers advies geven hahaha...

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Nee toch Goldy! Hè bah meis... Knuffel!

Logisch dat jullie ongerust zijn Angel. Hopelijk komt er snel duidelijkheid. Knuffel.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super Angel dat hij er is :D !! Ja dit weer is ook niet mijn hobby ;) !!
    Hier moe... heb hele middag op de bank gehangen.. Rinze heeft gelukkig ook lekker geslapen tot 4 uur.. Nou ja, heb er wel 2x ff heen gemoeten om te troosten.. Hij is snotterig maar goed..

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    manlief vertelde nog dat hij ook had gelezen en toen kwam het eruit ..hmmm mijn manneke toch :(..en al die vage klachten die hij al een hele tijd heeft staan erbij en dan schrik je nog iets harder dan je al deed .. maar er vallen dan wel puzzel stukjes in 1 zeg maar ..alleen niet fijn dat je het dan al leest voordat je meer weet vanuit de arts ..maar dat horen we gauw genoeg..

17. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedenavond dames!

heb wel terug gelezen maar ben een beetje een zeef :) geef iedereen hierbij een dikke knuf!!
    Heb de afgelopen dagen (vanaf dinsdag) steed meer dan 10 uur per dag gedaraaid op het werk.... morgen en overmorgen moet ik ook nog :(

Vanmorgen met de kleine naar CB geweest: 11,995 kilo en 82 cm, prikken gehad en geen kik gegeven :D verder alles prima in orde

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje Einneh wat een lange dagen en dan het weekend ook nog :(. Succes meis.
    Mooie cijfers van Mark hoor!

19. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Zo weer eens een teken van leven van deze kant:

@ Sam, gefeliciteerd met je papiertje en een beetje kalm aan jij he!!

@ Goldy, he meid wat vervelend dat je afscheid hebt moeten nemen van jullie lieve katje. Sterkte meid!
    Hoe is het verder met je schoonvader?

@ Angel, meid erg logisch dat jullie ongerust zijn. Wel fijn dat hij zijn emoties nu ook een beetje kan uiten. Niet helemaal gek laten maken voor hetgene wat ze aanvragen hoor. Zie hier bij ons op de afdeling dat ze veel dingen op de aanvraagformulieren zetten maar dat is ook gewoon puur om extra uit te sluiten. Hopelijk valt het allemaal een beetje mee. En wat super dat je nu lekker even kan genieten van Jelle. Sterkte meid.

@ Einneh, lange dagen zeg, pfff. Rust maar lekker uit het weekend. En jullie mannetje doet het goed zeg. Lijkt op de curve van Isa.
    Isa was laatste keer 11 kilo en 81,5 cm.

@ Dithje, hoe is het met jullie mannetje en met mams?

@ Es, jij weer heerlijk terug van vakantie en lekker genoten, super. En ach die kleine meid de waterpokken. Geen last van?
    Beterschap voor die kleine.

@ Cd, heel herkenbaar. Hier ook een meid die veel aan me hangt en erg jengelig is. Sterkte is soms erg pittig zo.

@ All, ben verder een beetje een zeef maar geloof dat ik het grotendeels gehad heb. Voor de rest die ik ben vergeten, sorry, dikke knuffel.

Hier begint Isa weer iets op te knappen maar mams is lekker aangestoken. Is ook niet gek met dit weer en iedereen om ons heen is grieperig en verkouden. Ach komt vanzelf goed. Ben al blij dat Isa weer iets beter is. Nog steeds wel hoesten en proesten maar gelukkig geen erge koorts meer en ze kan weer lekker spelen en ravotten zonder te huilen.
    Hier vandaag een verjaardag van mijn neefje, alweer 3 jaar.
    Morgen gaan we wokken, heerlijk. Mocht een keertje van mezelf.
    Ben inmiddels bijna 18 kilo kwijt. Het gaat niet zo hard meer maar het gaat nog steeds wel eraf. We gaan dus lekker door maar soms moet je jezelf ook een keertje verwennen. Ga morgen niet helemaal los, haha maar even lekker wat eten, hmmmmm.

Iedereen een fijn weekend ook al is het weer waardeloos.

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @angel hele dikke knuffel!!!
    @de rest ik heb niks bijgelezen *sorry* zijn er nog belangrijke/spannende/leuke dingen gebeurd????

hier een drukke week, moet veel werken heb er 3 erop zitten en moet er nog 4 pffff... het nieuwe werk bevalt goed maar veel dingen zijn slecht geregeld ik had bepaalde dingen moeten krijgen die ik nog steeds niet heb na 3 weken ect... daarbij is het werk vrij eentoonig (gaat denk ik snel vervelen hihihi) de dingen waarvoor ik geleerd heb komen daar allemaal niet voor...vrij saai dus. och ja ik heb nu zoiets van het werk opzicht is leuk maar saai en ik kan ff rustig aan doen, dus ff een beetje tot rust komen daarna kan ik altijd verder kijken voor een baan met meer pit en uitdaging want ja als ik heel eerlijk ben vind ik het jammer dat ik de dingen waarvoor ik 3 jaar geleerd heb niet in de praktijk kan uitvoeren op deze plek. met de kids gaat alles goed, dylan zit momenteel weer in een heftige dwarse/grote mond periode en dit vreet energie.

liefs kikkert

Deel Deze Pagina