Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn Marsim dat Isa weer opgeknapt is! Wel balen dat ze jou heeft aangestoken. Ach, dat gaat ook wel weer over ;)
    Met luca gaat het goed. De galbulten zijn zo goed als weg.
    We hebben vanmiddag even lekker gezwommen en hij vond het weer prachtig.
    Met mams gaat het heel langzaamaan weer de goede kant op. Ze heeft nog steeds heel veel hoofdpijnen en stottert nog steeds. Zolang het maar elke dag een beetje beter gaat.

Hoe zwaar en lang zijn jullie kindjes? Nav de cijfers van Mark en Isa ben ik wel heel nieuwsgierig geworden. Bij hun vergeleken is Luca echt petit.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik denk dat Rinze zon 11 kilo is nu! Lengte geen idee kleiner dan de meesten hier iig! Hij is gedrongen en breed:p

Marsim jij nu beterschap!

Lekker Dithje zwemmen! Heb ik ook wel weer eens zin in! Maar dit weekend maar ff niet! Het is voor jil wat te druk geweest de afgelopen week!

3. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Dithje, wat fijn dat jullie mannetje de galbulten zo goed als kwijt is en dat je mams vooruit gaat. Hoe is het verder met jou? Al een beslissing kunnen nemen met betrekking tot ander werk of brusje?
    Ben je er al een beetje uit, of beter gezegd zijn jullie er al een beetje uit?

En wat heerlijk wezen zwemmen. Wij hebben dit weekend maar overgeslagen maar hoop snel weer een duikje te kunnen nemen met Isa, ze geniet dan zo. Wij gaan een abonnement nemen denk ik aankomende keer.

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heeft veel impact hè Sam, een verjaardag?
    Misschien volgend weekend een poging tot zwemmen wagen...
    Hoe voel je je?

Je hebt gelijk Marsim dat je een abonnement gaat nemen. Hebben wij voor dierenpark Emmen. Wij gaan altijd op de camping Beerze Bulten zwemmen. Echt geweldig voor kinderen!
    Met mij gaat het goed, niets te klagen! Ik heb nog 1 lead uitstaan voor een andere job. Daar hoor ik voor 1 december meer over. Mocht dat wat worden dan stellen we een brusje nog even uit. Zo niet dan gaat de spiraal in december eruit en dan zien we het wel.
    Knap hoor dat je zoveel bent afgevallen! Petje af!
    Heerlijk smullen morgen, je hebt het verdiend.

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje, ja Jildou is heel gevoelig voor dingen die anders zijn dan anders.. Bijvoorbeeld ze komt bij de oppas en het zoontje van de oppas is logeren en zij wist dat nog niet.. dan is ze er meteen wat af! Maar goed, zo kennen wij Jildou al vanaf de geboorte ;) !!
    Met mij verder erg moe, dus morgen ff lekker een dagje thuis met man en kinderen. HEERLIJK :D !

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Joh als je het weet dan kan je er rekening mee houden en is het goed toch? Sensitief meisje dus...
    Heerlijk genieten van je dagje samen morgen!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Daarom, kregen er wel eens gezeur om hoor... och laat haar toch even hier... nee dan zitten wij vannacht ermee... Maar goed, het is wel iets waar je goed rekening mee kunt houden...

8. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    beterschap voor alle zieke kindjes! Jayden begint ook verkouden te worden. Hij is een beetje hees.Hij was vandaag ook hard gevallen bij opa en oma en heeft een dikke bult op zn voorhoofd.

@ dithje, Jayden is ook rond de 11 kilo en 81 cm

Wij gaan morgen toch maar kijken bij een duowagen. Is 1 jaar oud en zit alles bij (behalve adapters voor mc) voor 330 euro, dus dat valt wel mee toch?!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Goldy, geen geduld?? :p Heb je hem al nodig?? :p

10. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah ja als ik iets in mijn hoofd heb dan wil ik dat, erg he!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Geeft niets toch!! Lekker doen wat je wilt:)

12. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Dithje, dus nog even spannend tot 1 december wat het gaat worden. En leuk zeg een abonnement voor het dierenpark. Wij willen dat volgend jaar ook gaan nemen. Isa ging nu nog geregeld met opa en oma, ze is zo gek van diertjes. Maar om nu in de winter een abonnement te nemen vind ik zo zonde.

@ Sam, lekker genieten van een luierdagje!!

@ Goldy, haha ik ken het. Als ik iets wil dan wil ik het ook gelijk. You go girl. Hopelijk is het wat.
    Ach en je mannetje een grote bult rijker, zo zielig.

@ All, hier vanaf vanmorgen een tijd bezig geweest met het wegwerken van de was. Zowel wassen als strijken. Het wassen viel wel mee maar het strijken was wat achterstallig werk. Heb daar zo'n hekel aan. En elke keer zeg ik, ik ga het nu echt bijhouden maar nee hoor. Het mislukt elke keer, hihi. Liggen nog een paar dingetjes van Isa maar verder is alles weer heerlijk weg.
    Met mij gaat het alweer wat beter. Het komt behoorlijk los dus dat is prettig. Gelukkig weer wat opgeknapt na het weekend want doordeweeks de hele week Isa en ziek zijn is ook een slechte combi. Die kleine meid is hier vandaag op oorlogspad. Alles moet eraan geloven en als ze haar zin niet krijgt dan zet ze een keel op, haha. Moet er soms wel om lachen maar soms is het ook donders irritant haha.

13. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hey meiden,

kom ff mn abo weer verlengen. kreeg weer geen mails meer. dus dacht he klopt niet.
    Hier een snotterig en hoestend meisje. hopelijk slaapt ze vannacht goed. en als ze weer zo blaft als een zeehond ga ik morgen ff naar de ha.
    Morgen komt Djesslyn dr slaapkamer! tussen 7 en 8 pff vroeg dus. haha. en John is lekker weekje vrij. ff met zn 3tjes leuke dingen doen. hopelijk blijft het weer ook beetje droog.

verder heb ik niet zoveel bijgelezen dus bij deze voor iedereen een knuffel!

14. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    We hebben de wagen gekocht en ben er super blij mee! Hij ziet er echt nog als nieuw uit en alles zit erbij dus beter kan niet! Hij rijd ook heel licht. Nu nog hopen dat we er veel gebruik van kunnen maken haha. Familie die hier waren dachten dat het een nieuwe was haha!

En we hebben nog 2 nieuwe aanwinsten :D:D:D
    2 hele lieve kleine poesjes van 7 weken oud. Gisteravond opgehaald. En ze hebben het vannacht heel goed gedaan. Heb niets gehoord en alles op de kattenbak gedaan. Hadden ze wel in de badkamer gelegd. Ik zal straks wel eens een foto plaatsen.

@ marsim, ohh dat strijken haat ik ook zo! Heb ook nog een hele wasmand vol met strijkwas, blehhh.

@ bubsie. beterschap voor Djesslyn! Leuk, vandaag het kamertje!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super Goldy!!!

Hier gebeld voor 20w echo! Domme ik was vergeten dat kor dan ook vrij heeft maar goed, het is niet anders! 27 dec om 20.00 uur is het zover:)

16. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sam, spannend! Hoezo dan domme jij? Snap het niet haha.

Hier onze lieve pebbles en smokey!

Bekijk bijlage 189166

17. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    ohh dat je het pas om 20.00 uur hebt gepland bedoel je denk ik ?

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Idd;) dan had ik het liever om 2 uur gedaan haha!

19. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    wat is het hier weer rustig zeg.......

20. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Goldy, leuke katjes! Wat vindt Jayden van ze?

@Sam, kijk afspraak voor de 20 weken echo alweer.....voor je het weet is het alweer zover....time flies!

@hier, vanmorgen CB geweest, prikken gehad :(. Bram weegt 11.935 gram en is 80 cm. Verder alles prima, bij de prikken werd er even gehuild, maar bij het aankleden waren de tranen gelukkig alweer weg. Hij wil nu alleen niet slapen, loopt hier gezellig rond.

Deel Deze Pagina