Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    En hoe is het met onze hoogzwangere??

Hihi heb toch maar gebeld vanochtend en we gaan nu 10 uur s ochtends ;) !! Zijn er vast andere mensen blij dat ze s avonds om 8 uur kunnen :D!

2. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    :) Ik waggel nog even verder....officieel nog 2 weken precies....ben benieuwd of dit kleintje wel op tijd komt (anders nog 4 wkn)

3. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Sam, dat is inderdaad een betere tijd, hihi, domme jij, haha.

@ Goldy, ow wat een schatjes zeg. Hoe gaat de kleine man er mee om? Ben erg benieuwd. Isa reageerde van de week zo leuk op een poesje, dus wie weet.

@ J2J, hopen dat deze kleine frummel niet zolang op zich laat wachten. Wat is het dan toch weer hard gegaan he.
    En die prikken, blijft 3x niks he. Gelukkig was hij weer snel gestopt met huilen. Isa blijft huilen tot aan thuis onderhand, zo zielig.

@ All, hier knappen we beiden langzaam aan wat op. Isa wat sneller dan mama. Heb nog steeds dagen dat ik niet helemaal top ben maar ach we hobbelen lekker verder. Gisteravond een scholing gehad en nu moet ik vrijdagnacht pas weer werken. Dan kom ik maandag weer uit de nacht en dan ben ik 10 hele dagen vrij, hmmmm.

4. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ j2j, goed dat bram weer is goed gekeurd ;)
    Jayden vind de poesjes errug interessant :p En nu komen ze ook wat beter bij hem. In het begin waren ze een beetje bang van hem haha.
    Succes met de laatste loodjes!

@ sam, fijn dat je de echo nog hebt kunnen verzetten!

@ marsim, Jayden is best lief voor ze, doet ze aaien, kusjes geven. En af en toe geeft hij ze een mep :p haha. En soms ook best hardhandig. Maar ja hij moet het nog leren he.
    Een lekker vooruit zicht die 10 dagen vrij!

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
  6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    cd .. heb ff gekeken maar zie idd een licht roze streepje ;) spanned meis...zou wel helemaal leuk zijn zeg!

einneh ..en en ??? hahah

j2j ..spannend meis ben benieuwd wanneer kleintje komt hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten ;)

sam ...bijna echo yoehoee spannend weer!!

goldy ..wat een leuke poesjes zeg ...leuk speeltje voor jayden hahah...

zo leuk al die zwangere weer :D

hier gaat het gewoon zijn gangetje niet veel nieuws .. gister heeft sam weer bloedgeprikt dus spannend wanneer we iets horen ..
    verder wordt jelle alweer 16 over 4wk :$ wat gaat het hard zeg pfff...

7. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ cd, ik zie ook een licht streepje! spannend.

@Angel, wanneer krijgen jullie de uitslag?? Kleintjes worden groot!!

8. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @CD, jaja ik zie een licht streepje! Gefeliciteerd, super!!

@Angel, 16 jaar alweer, grote kerel!

@Marsim, het is idd 3x niks die prikken, ben altijd weer blij als we ze achter de rug hebben. Nu gelukkig hele tijd prik-vrij. Lekker joh, straks 10 dagen vrij, geniet er maar lekker van!!

@Es, hoe is het met Naomi d'r waterpokken?

@Einneh, hoe is het met Mark?

@hier, het regent...alweer... Ben wakker geworden met een zwaar hoofd, heb gisteren denk ik iets teveel gedaan. Er moest nog een kledingkast weg, alle kleren enz. moesten eruit. Gelijk alles gesorteerd op houden/weg ermee. De kledingcontainer blij kunnen maken ;) en nog niet klaar. Straks maar weer even aan de slag. Dat was één van de redenen dat ik smoeder liever niet zaterdag hier had. Ze is ook niet geweest, ze was moe. Wil nu a.s. zaterdag komen....

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    CD; Ik zeg ook voorzichtig gefeliciteerd, zou idd nog een test doen over 2 dagen ofzo!

J2J; Ja het gaat wel goed hoor.. zitten nu veel korstjes op.

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    marsin ... 1 nov hebben we weer tel afspraak ..maar ass zei als het niet goed is wordt je eerder gebeld ..dus hoe langer ze niet bellen hoe beter denk ik?

j2j ..fijn dat ze niet is geweest vond je vast niet erg hihi.. nog ff gauw alles op orde voor dat het begind hihi ..

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Schattige katjes Goldy! Lief hoor dat Jayden zo enthousiast met ze is :)

Heerlijk Marsim 10 dagen vrij! Geniet er maar fijn van, maar voor nu eerst maar eens helemaal opknappen!

Fijn Sam dat je de echo nog hebt kunnen verzetten. Anders duurt de dag ook zo lang hè ;)

Hm wat erg nou J2J dat je schoonmoeder niet kwam ;)
    De laatste loodjes meis, spannend hoor!

Wow CD wat gaaf! Ik zie ook een heel licht streepje :D
    Morgenvroeg nog een keer testen? In ieder geval vast een voorzichtige gefeliciteerd!

Spannend Angel! Duim voor jullie.

Woezel en Pip zijn kennelijk erg slaapverwekkend. Lucs zat net voor het eten even de kijken en opeens zat hij in zijn stoel te slapen :p

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey meiden,

hoe is het hier?
    met ons redelijk heb een pittig werk weekje achter de rug (ff 40 uur gewerk ipv 24)
    dylan is ziek, chayenna niet helemaal lekker en manlief gestress want hij is gestopt met roken nu 4 weken (ben echt trots op hem...van 25 sigaretten-->zware shag naar niks). en voor de rest alles goed :D

ben me trouwens flink aan het irriteren aan bepaalde mensen in mijn omgeving....sommige zitten de hele dag thuis (gedwongen of gekozen om huismama te zijn) en dan liggen ze zich werkelijk de hele dag te beklagen ik krijg d'r werkelijk wat van. en dan roepen ze maar bohh ik heb het zwaar, ik ben moe en als klap op de vuurpijl had ik maar vakantie..... begrijp me niet verkeerd ik heb niks tegen huismama's of wat dan ook, ik heb respect ervoor want huismama zijn is ook pittig. maar ik kan er gewoon niet tegen dat ze zich om iedere scheet wat ze vast zitten gaan beklagen....zooo dat moest er ff uit

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @cd ik zie ook een streepje :D

14. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ cd, ik zie het streepje ook! Hoop dat hij snel wat duidelijker word :D Voorzichtig gefeliciteerd!!

@ angel, blijft spannend zo, steeds afwachten!

@ j2j, ja wat een weer he bah! Nou flink aan de slag geweest zo te lezen, vandaag maar wat rustiger aan doen ;)

@ dithje, haha Luca in slaap gevallen in zijn stoel, zal wel erg moe zijn geweest dan!

@ kikkert, beterschap daar! Wat knap dat je man is gestopt met roken!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Sorry dames, weer weinig puf om te reageren. Ben net thuis, zometeen de kinderen bij de oppas halen. Rinze is al wakker, maar Jildou sliep nog. Zou ze 3 uur halen.. Nou ja prima ;) Kan ik heeeeel even hangen... 20 min :p

Maar CD, ik zie idd ook een streepje :D ! Morgen maar weer een testje dacht ik zo :D !! Die steken in de lies ken ik :D Had ik bij Rinze ook heel erg en nu al week voor NOD! En nog steeds heb ik ze dagelijks! Spannendddd!! :D Houd je ons op de hoogte?? :D

16. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ J2J, he wat jammer dat smams niet langs is geweest;) En ik herken het nog zo toen ik zwanger was dat ik ook alles perse gedaan moest hebben, haha. Wel een beetje aan jezelf denken he!!

@ Es, gelukkig met Naomi wat beter.

@ Dithje, ow die luca dat hij zomaar in slaap kan vallen in zijn stoel. Zie ik Isa niet zo snel doen hihi.

@ Sam, rustig aan meid!

@ Kikkert, beterschap daar en wat goed van die kerel van je zeg!

@ All, Isa toch weer zieker geworden, pfff. Vanmiddag weer temp van 38.8 en na het slapen was ze nog warmer maar vond het zo zielig om weer te tempen dat ik haar een zetpil heb gegeven.
    Is vandaag 3 keer bij me in slaap gevallen. Zou ze normaal nooit doen tenzij ze echt niet lekker is, zo zielig. Hopen dat ze een goede nacht maakt en morgen weer wat beter is anders deze week toch maar even naar de huisarts voor haar en mezelf. Denk je dat het beter gaat, val je weer terug, bleh.

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ cd, meid ik zie ook een licht streepje!! hopelijk is die over paar dagen nog duidelijker! voorzichtig gefeliciteerd!!

@ hier, Djesslyn ligt nu voor het eerst in dr nieuwe kamer! ze ligt nu half uur te slapen hopelijk slaapt ze heel de nacht gewoon goed door. ze is in ieder geval helemaal blij met dr kamer is er niet weg te slaan haha lamp en behang vind ze super. denk dat john morgen ff wat foto's maakt van de kamer zodat jullie mee kunnen genieten.

morgen gaan we naar de dierentuin voort eerst met Djesslyn gezellig met zn 3tjes!

vandaag gyn geweest en weer goed gekeurd. baby groeit goed. voetjes zagen er tot nu toe ook goed uit. nu met 35 wkn nog een keer terug voor controle voetjes.
    verder rustig aan doen en weer fysio verwijzing gehad van de gyn voor mn bekken.

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn dat alles goed is met de baby Bubsie!
    Ben erg benieuwd naar de de foto's. Veel plezier morgen!
    Welke dierentuin wordt het?

Ach die arme Isa Marsim :(
    Je hebt gelijk dat je even naar de huisarts gaat. Beterschap!
    Luca heeft dit ook nog nooit eerder gedaan. Zat echt met open mond te kijken. Hij valt nauwelijks in de buggy of de auto in slaap...

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ dithje, blijdorp wordt het.

20. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    nou meiden 2 e test niet nodig, bloed vanmorgen:(
    Snap er nik van, testje was hier ook echt roze, duidelijker dan op de foto.
    Misschien misgegaan.
    Balen weer

xx

Deel Deze Pagina