Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sam, blehh wat kinderachtig van de vrouw zeg ;)
    Goedzo Rinze! Had je eerder moeten zeggen :p

@ cd, leuk dat je hebt geboekt voor kempervennen. Wij zijn er ook 2 x keer geweest. Is hier een half uur/drie kwartier vandaan.
    Lekker vooruizicht!

Mn smoeder en man vandaag weer gesprek gehad met de dokter. Het lijkt allemaal de goede kant uit te gaan! Er zijn wel een aantal dingen die nog goed in de gaten gehouden moeten worden maar al met al zijn ze er vrij positief over! Kunnen nu ook beter met hem communiceren want ze hebben een klepje (weet niet precies wat het is) bij dat stukje van de beademing gemaakt en daardoor kan hij een beetje praten. Ik ga morgen weer op bezoek dus ben benieuwd!
    Smoeder zegt dat hij elke dag vraagt hoe het mij en de kleine frummel is haha. En hij zegt steeds dat we een meid krijgen haha.

2. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Pfffffff, helemaal bijgelezen. Win eh, gefeliciteerd!
    CD, getsie.

Hier verschrikkelijk druk gehad, nu vakantie! Morgen naar Denemarken!!!

Net ging Madeluef los staan en 2 stapjes!!!

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goed nieuws Goldy! Fijn ook dat je schoonvader weer beetje kan praten.
    Wat denk je zelf mbt het geslacht van de baby? Leuk over 3 weken de echo :)

Heerlijk vooruitzicht CD!

Ik vind het juist goed Sam dat je een "speciale" Hyves hebt aangemaakt. Snap dan ook niet zo goed waar die vrouw nou zo'n probleem mee heeft? Ze had beter met jou in overleg kunnen gaan of haar zegje doen ipv naar de directrice gaan.

Veel plezier in Denemarken Marj!

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hoi meiden...

ik vergeet jullie niet hoor :p
    ik heb eigenlijk niet bijgelezen sorry....
    ik wil bij deze iedereen een knuffel geven!!!

hier zijn beide kids ziek (beginnen weer wat op te knappen), dylan heeft een vriendinnetje hihihi hij had zelfs mijn gsm gejat en verstopt omdat hij wilde bellen met als gevolg gisteren avond om 22.30uur de gsm kwijt en we hebben 30min gezocht hahahaha was best lachwekkend.
    chayenna leert met de dag nieuwe dingen, echt heerlijk vooral als je d'r ziet dansen dan gaat ze echt helemaal los :D .

thuis gaat het ook heel goed, we krijgen eindelijk eens de rust die we nodig hebben en dat merk je echt heel goed. het enige kl*te is dat het niet zo goed gaat met mijn moeder die zit er geestelijk een beetje doorheen.

liefs

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goldy wat fijn!!!

Kikkert beterschap met de kindjes maar super dat het beter gaat :D !!

Marj knappe meid en een hele fijne vakantie gewenst!!!

JAAAA Rinze heeft de slag te pakken :D !!
    Dithje.. nou idd, en als ze het zo verschrikkelijk vindt dat ze een uitnodiging krijgt dan accepteert ze die toch gewoon niet? En het domme is nog, want ik had het idee dat ze dus blijkbaar nogal op dr privacy gesteld was, dat haar hyves dus voor jan en alleman te lezen is :S!! Snappen jullie het nog?? Ik niet meer!! :D

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
  7. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ dithje, mijn gevoel zegt heel sterk een meisje hihi. Ben benieuwd of ik gelijk heb :p

@ kikkert, wat grappig dat Dylan een vriendinnetje heeft en de telefoon had gestolen haha! Sterkte met je moeder!

8. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeej net met de angelsound het hartje gehoord (L)

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

Mark was om 7.10 al klaarwakker (had zijn knuffel uit bed gegooid dus stond te jammeren :(), nou ja tis niet anders, hij is nu lief in de box aant spelen :D

@ Bubsie: Heerlijk ff zo'n dagje dierentuin!

@ J2J: goed om jezelf denken hoor!
    Ik denk dan ik een week of 5 zwanger ben, echo zal de exacte datum moeten zeggen.

@ Laetitia: Gefeliciteerd met de promotie van je man! en veel plezier vandaag!

@ Pompeloesje: bale dat de bi weer opspeelt.... het voelen van de beeb lijkt me weer heerlijk!

@ CD: wij zijn heel vroeger wel eens naar de Kempervennen geweest, park is prima en omgeving is erg mooi!
    ik vind alleen centerparks best wel duur, Landal is goedkoper en heeft betere aanbiedingen (vooral als je last minute boekt!)
    Kan me heel goed voorstellen dat je nog baalt! dikke knuf meid!

@ Sam: jeetje wat flauw van die vrouw.... kun je helemaal niets mee...
    Go Rinze!! goedzo!

@ Goldy: fijn dat het beter gaat met je svader!
    Fijn dat jet het hartje zelf hebt gehoord!

@ Marj: fijne vakantie!

@ Kikkert: besterschap voor de kidz en sterkte met je moeder!

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dames zoals jullie mss weten pendel ik voor het forum, nu is het zo dat mochten jullie een aanvraag willen doen dan mogen jullie mij ook buiten de tijden een pb sturen ;) voor mijn medemama's maak ik natuurlijk een uitzondering :D

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Einneh, ga je er dan ook uit?? Weekends blijven we vaak nog even liggen, ook al zijn de kinderen wakker. Jildou kijkt vaak tv op onze slaapkamer en rinze kan heerlijk spelen boven. Traphekje dicht, deuren dicht waar hij niet naartoe mag en klaar ;) !!

Hier een drama nacht gehad. Rinze was constant wakker. Hoestte heel erg, arme manneke. Is nu ook al 2 weken verkouden dus schiet niet echt op zo! Om 2 uur maar bij ons genomen, toen was ik er vaak genoeg uit geweest vond ik zelf ;) toen heeft hij nog wel wat geslapen, maar ook veel wakker geweest. Net met hoestdrankje op in bedje gelegd en hopelijk is het dan nu even stil ;) Straks ook nog visite voor Jil haar verjaardag nog. En zelf word ik ook verkouden, dus ook niet zo fit.. Fijn ;) !!

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sam, wat een raar mens joh! inderdaad accepteer dan niet.
    en ach.. ook al een drama nacht gehad. hier ook, denk dat djesslyn tanden/kies krijgt. koorts en huilerig hele tijd. na poos haar ook bij ons genomen en toen wel nog paar uur kunnen slapen.
    hoesten hier ook or. ben er vorige week toch maar ff voor naar de dokter geweest want ze stikte soms bijna snachts.
    maar schijnt dat het heerst en kon wel 5 wkn duren. dus hebben nog ff te gaan.
    gelukkig gaat dat snachts wel beter nu.

@ all knuffel! sorry ff niet goed bijgelezen weet t niet meer. (of ligt het aan mn hormonen hihih)

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoihoi allemaal..

ff kijken wat ik onthouden heb...

sam ..goed van je dat je een spec hyves hebt gemaakt en jehh wat een reactie zeg brrr.. he bakkes niet lief van rinze hopen dat hij gauw opknapt en weer lekker doorslaapt ..

goldy ..wat lief van je svader hopen dat alles de goede kant uit blijft gaan.. en een meisje oh dat zou wel heel leuk zijn :D

einneh ..zo mark was wel vroeg vandaag ..

marj..veel plezier in denemarken heerlijk!!

dithje ...hoe is je dag verder verlopen met draakje luca?? :D

kikkert ..wat goed van manlief zeg petje af...

uhh verder ?? knufff

wij gaan morgen helaas niet weg :( ...sam voelt zich niet lekker ..slaapt nu alweer ..pff hopen dat we snel iets meer weten ...

verder alles oke rustig weekend heerlijk het weer is ook nog eens super dus lekker aanrommelen in en om huis...

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie.. ooh ook gezellig.. Ja dat het heerst geloof ik wel. Jildou heeft het ook, maar niet zo erg als Rinze het heeft... Jij ook beterschap daar!!

Angel beterschap.. Wat een killing onzekerheid zitten jullie in zeg!! Knuffel!!

15. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ha lieve meiden even een zwaai en een knuffel van deze kant.

Duik zo mijn bedje maar weer in. Heb vannacht toch gewoon gewerkt al ben ik nog steeds niet helemaal toppie.
    Blijf nu ook zoveel hoesten dat slapen ook niet super gaat. Ach ja.
    Heb wel het één en ander bijgelezen maar eigenlijk ook bijna alles weer vergeten, sorry.

@ Einneh, meid van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!

@ Sam, wat een rot reactie zeg over dat hyves gebeuren, bleh.

@ Angel, hopelijk meer duidelijkheid voor jullie. Beterschap met je mannetje.

Zieke mama's en kindjes beterschap!

Als ik vannacht tijd heb dan kijk ik even of dat ik wat uitgebreider kan reageren, vanaf nu.

Fijn weekend allemaal!!

16. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Goldy, fijn dat het weer wat beter gaat met svader. Spannend dat jullie over een paar weken weten of Jayden een broertje of een zusje krijgt.

@Dithje, gisteren "overleefd" ;)?

@Angel, och gossie arme manlief, ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben en manlief opknapt! Beterschap!

@Einneh, dan wordt jullie baby een juni-kindje toch?

@CD, goed vooruitzicht naar de Kempervennen! Het kan maar vast geboekt zijn.

@Bubsie, beterschap voor Djesslyn!

@Sam, wat een rare vrouw, laat varen, jij gaat lekker genieten van de herfstvakantie! Beterschap voor Rinze! Goed dat hij kwam staan, nog fftjes en dan rent hij je voorbij :)

@Marj, wat goed van Madelief!! Veel plezier in Denemarken, geniet ervan!

@hier, buik is weer rustiger, baby dus nog altijd in de verpakking :p. Manlief en Bram zijn naar smoeder (ze woont trouwens op 2 uur rijden van ons, geloof dat Dithje dat laatst vroeg). Komen morgen rond de middag weer naar huis. Nu maar hopen voor manlief dat ons kleintje dan niet ineens besluit vannacht te komen........ Ons mam is vanmorgen komen helpen met het restant van mijn opruiming, alles weer netjes en op orde.

17. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marsim, beterschap en een knuffel terug voor jullie!

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Sam: nee hoor meestal blijven we liggen alleen wilde ik hem weer vroeg op bed hebben omdat ik met mem zou shoppen voor een winterjas. Daarom ben ik er deze keer wel uit gegaan, hij lag nl 9 uur alweer ;)

@ zieken :beterschap!

@ J2J: ja ik denk ong 18 juni, goed uitgezocht: manlief 10 en ik 24 juni jarig.... ;)

Boodschappen gedaan en Mark heeft een winterjas met muts en sjaal (maak binnenkort wel ff een foto), pantoffeltjes en schoentjes :$. Ik niets..... wel heel veel leuke dingen gezien maar tja..... heeft niet zoveel zin voor de winter. Heb mijn moeder steeds maar verteld dat ik het niet zo mooi vond of al zoiets had ;)

19. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hoi!

wij hebben een nieuwe lappie! :D:D
    ga dus van af nu terug inspringen en meelezen als dat mag :)

@kikkert heb net de 160e stem uitgebracht ;) mooie meid hoor!

zal nog even een foto plaatsen van buik en van Laura,kunnen jullie eens kijken hoe ze veranderd is...heb de meeste wel op fb maar ja,elke mama showt graag toch? :D:D
    Bekijk bijlage 190546

20. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België

Deel Deze Pagina