Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Einneh, aaah op die manier :D Lekker geshopt dus, leukleuk :D !!

Pompeloesje, wow wat een buik al.... Mooi hoor!!!! En wat een beauty :D

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    j2j ...fijn dat mams is komen helpen ..hopen dat ukje zich niet vanacht aankondigt en ff wacht tot manlief weer thuis is ...knufff voor de laatste lootjes..

pom... die buik echt wauw en wat is laura een lekker moppie he! ze is een heel stuk lichter geworden zeg of zie ik niet goed :D ??

einneh..oh heerlijk ff geshopt!!

hier is cait al de hele avond aan het huilen ..niet contunu maar ff huilen weer stil enz ... weet niet wat er is ...ze schrok een half uur nadat ze op bed lag wakker echt gillen en toen ik boven kwam was haar lamp aan????:( echt vreemd hoor ...en sins dien is ze zo ..heb haar er 2x uitgehaald en elke x als ik haar terug wou leggen begon ze al te huilen als we binnen liepen:(...

oja en vanavond had ze voor het eerst een beetje tomatenketup en zag dat ze helemaal rood werd om haar mond ...iemand een idee????

3. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    heey meiden

even bijgelezen, beterschap voor alle zieken!
    Hier ook een er verkouden mannetje. Tot nu toe gaat het snachts nog goed, hopelijk vanacht ook.

Vandaag gewerkt en daarna zkh. Schoonvader zag er goed uit vergeleken met vorige week zaterdag! Ook goed wakker en heel helder en kon nu een beetje praten. Ben zo blij dat het eindelijk de goede kant op gaat! En hopelijk blijft dat nu ook zo.

@ pompeloesje, mooie buik! En wat is Laura al weer een mooie grote meid!

Voor de rest een dikke knuffel!

4. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Pompeloesje, wat een ontzettend mooie buik heb je al. Dat beloofd nog wat, haha. En wat een prachtig meisje hebben jullie toch. En 90% een jongen, wat leuk zeg.

@ Goldy, wat fijn dat het weer wat beter gaat met je schoonvader. Doet je goed he!

@ Angel, geen idee wat het rode rondom haar mondje kon zijn. Tomatenketchup? Nee, das flauw.
    Verder herken ik het wel dat huilen enzo. Isa heeft het de afgelopen dagen ook heel erg gehad. Begon dan ineens te huilen. Soms hoefde we er niet eens naartoe want dat was ze alweer opgehouden. Ik heb ook donderdag gehad dat ze tussen de middag helemaal overstuur was en hoefde maar binnen te komen of weg te lopen en het was weer raak. Vanavond voor het eerst weer rustig geslapen. Dus hopelijk blijft het zo. Hopelijk is cait ook snel weer in haar hummetje. Soms zit je ook met je handen in je haar. Geen idee waar het soms vandaan komt.

@ All, zo zit alweer achter de pc. Tot nu toe is het rustig. Slechte dag gehad vandaag. Weinig geslapen door het vele hoesten. Maar een tijd in bad gezeten en zitten stomen. Deed me goed. Maar wel behoorlijk wat uren gemist vandaag. Hopelijk morgen weer beter.
    Isa heeft gister (zaterdag) Amersfoort vermaakt, hihi. Manlief was met zijn ouders in Amersfoort geweest om te winkelen. Stond een draaiorgel. Isa ging als een dolle in haar wandelwagen. Als een gek dansen en op haar manier zingen. Mensen lagen helemaal in een deuk. Verder ook goed gemutst de rest van de dag. Geniet er dan zo van.

5. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @angel nee hoor,ze is blond :D helemaal haar papa nu hihi
    heb het ook al twee keer zo gehad met Laura. ze zijn nu wel in de fase dat ze nachtmerries krijgen hoor. het heeft toen ook een uur of twee geduurd voor ze weer sliep in der kamertje...
    van de ketchup,sorry geen idee :)

@goldy ik heb het hele verhaal niet meegekregen van je sv maar ik duim dat alles nu goed blijft gaan. en beterschap voor je mannetje :)

@marsim hoe is het vandaag?al wat minder hoesten?
    jij ook al zo een vrolijk meisje! hier ook een zangeresje en een danserersje hihi
    als ik zeg:zing nog eens voor mama,komt er mooi:lalalalalala uit hihi
    en gisteren had ze zelf de tv opgezet en begon ze te zingen: pietpiraa pietpiraa en maar swingen met die beentjes :D

Hier:Laura was al om 5u30 wakker,nu ligt ze weer lekker te slapen maar nu zit er een klein druktemakertje in men buikje waardoor ik niet meer kan slapen :p:D

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Goldy fijn dat het beter gaat met je sv. En wat leuk zeg het hartje gehoord. Byzonder moment weer he

Marj fijne vakantie

Einneh, ik vond de prijs meevallen. 270 euro, wel voor een midweek, maar wel een viphuisje.
    Had wel een kortingscode van het forum gebruikt:D

pompelmoesje laura wordt al een grote meid, mooie buikfoto, groeit al lekker

Verder weet ik het ff niet meer, net gewerkt

xx

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hé meiden,

Hoe is het met jullie?
    Heb wel bijgelezen maar niets onthouden, sorry :)
    Ben ontzettend verkouden en daardoor ook heel erg benauwd :(

Met Luca gaat het beter *klopt heel hard af*. Vrijdag en zaterdag was nog DRAMA. Vanochtend ging het goed. Heeft hij lekker zitten spelen :)

8. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @cd hoop dat ook jij snel weer met een buikje mag pronken hoor *knuf*

@dithje beterschap *knuf*

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @pompelmoesje thanks voor het stemmen en wat een mooie dame :D en wat een prachtige buik

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @alle zieken beterschap

11. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ CD: dat valt idd mee dan!

@ Dithje: beterschap!

@ hier: net terug vant wandelen, tis echt heerlijk weer buiten!
    Mark ligt nu ff op bed en ik op de bank heb het wel ff gehad nu...... :)

12. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Pompeloesje, ow dat is geweldig he dat dansen en zingen.
    Isa is helemaal gek van molens dus ik zing de hele dag zo gaat de molen voor haar. Ze pakt dan haar kleine molentje en gooit haar heupjes los en dan is het de bedoeling dat papa en mama gaan zingen, hihi.
    En wat was de kleine meid vroeg wakker zeg, ppf. En heerlijk he zo druktemakertje is je buik, geniet er maar lekker van en spreek hem toe dat mama ook moet slapen;).

Gister overdag wel goed kunnen slapen en toen gelukkig niet zoveel gehoest, was ook helemaal op. Verder nog steeds hoesten maar heb het idee dat het minder aan het worden is. Zal wel tijd worden ook. dinsdag alweer 2 weken.

@ Dithje, beterschap meid!

@ All, hier met een akelig gevoel gaan werken en weg gegaan van thuis. Mijn man had voordat ik wegging een temp van 40.4 en was echt helemaal niet lekker. Ik moest gewoon gaan en als het niet gaat belt hij. Hij heeft rare hoofdpijn zegt hij en is echt goed ziek.
    Nu dus met buikpijn op mijn werk. Had er nu liever naast gelegen.
    Hopelijk knapt hij een beetje op en is hij verstandig door vandaag thuis te blijven.
    Verder hier goed. Iets drukker maar goed te doen. Laatste nachtje alweer en dan 10 hele dagen vrij, heerlijk.

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Meiden ik leef nog hoor!! Heb de laatste pagina's wel bijgelezen maar even de puf niet om te reageren.. sorry! :)

Naomi is sinds we terug zijn van vakantie vreselijk gaan hangen aan mij, ik kan nergens meer naartoe of ze schreeuwt het uit.
    Als ik even achter de pc zit (zoals nu) gaat ze naast me staan gillen en als ze even geen aandacht krijgt gaat ze zelfs met haar hoofd tegen de tafel aan bonken! ;) wat moet je daar nou weer mee?!
    Mevrouw is ook erg opstandig en huilerig.. En ook het slapen is DRAMA!! terwijl dat juist weer zo goed ging!

Laat deze periode AUB snel voorbij zijn, want het is NIET geinig!!

14. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Es, heel herkenbaar op het hoofdbonken na. Wat je daar mee moet? Ik geloof wel dat je zoiets in de gaten moet houden.
    Sterkte!

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    es ..geen idee hoofdboken..maar wel in de gaten houden ..denk een fase ..

marsin ..sterkte met manlief hoop dat het gauw beter gaat ..had je al gebeld met hem of hij gewoon thuis is?? knufff..

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Beterschap voor je man Marsim! Ik hoop dat hij inmiddels weer wat op geknapt is. Geniet van je vrije dagen! :)

Het hoofdbonken herken ik niet Es, maar de rest wel. Wij hebben gekozen om dat gedrag te negeren en het heeft gewerkt. Gisteren eindelijk weer een gezellige -zonder continue gehuil- dag.

Nog steeds in bed #blegh, ben echt goed ziek :(

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ es, hier ook een opstandig meisje op zn tijd.
    ze laat goed merken als het niet naar dr zin gaat. Djesslyn gooit zichzelf alleen altijd naar achteren dan. das ook heel irritant.
    hoofdbonken doet ze niet. (ja soms gewoon met dr handen op dr bolletje slaan dat wel) denk ook dat het een fase is. maar tis wel vervelend voor mama he.

laatst kreeg ik van Djesslyn een klap in mn gezicht bril van mn neus af. omdat ze niet aan de overknoppen mocht komen van mij.... ze haalde zo uit en gilde wat en dan gaat ze spetteren met dr tong. is ook echt een draak soms or. maar das gaat nu weer beter. komt best goed met naomi.

@ hier, meubels te koop gezet willen wat anders voor meer ruimte. hebben kamer wel al anders ingedeeld maar nu willen we toch ook andere meubels. dus op marktplaats gezet maar.
    mag hier geen link zetten toch?

en Djesslyn loopt!! nog wel wat onzeker maar ze doet het steeds meer. en nog beter nieuws!!! ze loopt steeds vaker gewoon op dr platte voeten!!!!!!!!!

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jaaaaaaa you go Djesslyn! Echt goed van haar Bubsie! :)
    Volgens mij mag je de link wel hier neerzetten hoor...

19. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ marsim, beterschap voor je man! En jij natuurlijk ook. Nu lekker 10 dagen vrij, geniet ervan!

@ es, wat vervelend allemaal zeg. En wat heftig dat hoofdbonken! Gelukkig geen ervaring mee..

@ dithje, ook beterschap meid!

@ bubsie, Goedzo Djesslyn!!

Hier; Vrienden van ons vandaag echo gehad en ze krijgen een meisje! Is hun eerste kindje.

Als Jayden iets doet wat niet mag en ik op hem mopper dan gooit hij zich zelf neer (zittend) en dan moppert hij wat en daarna komt hij mij een kusje geven haha slijmbal.

Hij is nog steeds erg verkouden maar snachts gaat gelukkig goed met ui op de kamer.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marsim, beterschap daar! Niets aan, lekker 10 dagen vrij en dan ziek! Ben wel benieuwd hoe het nu met je man is!

Es, jakkes meis! . En jeetje dat hoofdbonken, daar heb ik geen ervaring mee. Zolang ze het erg bewust doet, is het negeren denk ik het beste. Als je er de aandacht op vestigt, blifjt ze het doen. Negatief aandacht vragen....

Dithje, Ook beterschap daar!!

Bubsie, Gooooo Djesslyn!

Goldy: Leukleuk :D !! Ben benieuwd wat jullie krijgen :D !!
    Haha en wat een slijmbal :D !

Hier ook verkouden, what's new ;) .. Heb vakantie tenslotte, dan moet je je vooral niet te fit voelen he ;) ! Vanochtend ben ik met vriendin en haar dochter en onze kids naar ballorig geweest. Was erg geslaagd. Ik had hun eerst afgezet en ben met Rinze naar zkh geweest om bloed te prikken (bij mij dan he;)) en daarna terug gereden! Kinderen hebben zich zo ontzettend vermaakt, erg leuk :D ! Vanmiddag eerst even gedut, daarna was Rinze niet erg gezellig maar ach ;) ! Morgenochtend ff wat shoppen hier in het dorp en s middags komt vriendin Rinze, misscihen Jildou (puntjes) en mij ff knippen :D ! En verder deze week ff neit te veel op de planning.. Ben beetje op ;) !!

Deel Deze Pagina