Ja het is echt niet leuk dat hoofdbonken want ze doet het ook best hard.. Nu ik dit typ staat ze het ook te doen en tegelijkertijd te huilen omdat ze even geen aandacht krijgt van mama, ik probeer het nu te negeren maar dat hoofdbonken vind ik zowat gevaarlijk.. dus vind ik het ook moeilijk om te negeren.. Het gaat er steeds harder aan toe.. Fijn die peuterpubers
@Marsim, beterschap voor je man! Geniet van je vrije dagen! @Sam, leuk dagje gehad in Ballorig, kan me voorstellen dat dat allemaal best vermoeiend is, goed uitrusten de rest van de week.' @Es, jeetje Naomi kan er wat van, met hoofdbonken hier geen ervaring. Hoop voor je dat deze fase snel over is. @Dithje, beterschap!! @Einneh, goed uitgekiend idd , de baby straks misschien tussen jullie eigen verjaardagen in. @Goldy, beterschap voor Jayden. @Angel, hoe is het nu met manlief? @Bubsie, succes met de verkoop van de meubels. Weet niet of je er bekend mee bent, maar www.koopplein.nl zou je wellicht ook advertentie kunnen plaatsen, gaat per regio. @hier, mijn laptop heeft cola gedronken...... Toetsenbord plakt nu behoorlijk en sommige toetsen zijn de weg kwijt (spatiebalk is ineens de tab-toets enz.), heb gisteren al gebeld met de "PC dokter", hij zoekt nu voor mij uit of er een vervangend toetsenbord te krijgen is. Laptop is net een jaar oud.... Gisteren weer goedgekeurd bij de vk, vanmiddag op verjaardag bij mijn oma, alweer 93! Lekker weertje ook vandaag, lijkt wel avond zo donker!
Marsim hoe is het nu met je mannetje? es kim heeft dat hangen aan mij ook heel erg sinds een paar weken, als ik opsta is het al mama mama, en huilen. Ik negeer het en doe gewoon mijn ding. Maar ja zij bonkt dan ook niet met hoofd, lastig Bubsie goed zegt dat ze loopt. Hopenlijk verkoop je je meubels een beetje snel J2j hopenlijk heeft die pc dokter een toetsenbord voor je Hier alles zijn gangetje, kim net in haar bedje gelegt, heerlijk even rust pfff Met dit weer kan je ook weinig he. Vind een hele ochtend binnen* van 06.30 tot 11.00) ook niet echt geslaagd, ze gaat zich dan vervelen. Hebben jullie ukkies dit ook? xx
Es maar ze bereikt dus precies wat ze wIl bereiken zie je dat? Ze wil aandacht, lukt niet, hoofdbonken lukt wel! Mooier kan ze het nIet krijgen! Negeren dus of juist een slag voor zijn door even met haar te spelen en juist aandacht geven als ze lief speelt!! Anders kom je in zo n negatieve spiraal! J2j mooi goedgekeurd en oeps!!!! Cd hier ook wel eens wat hoor maar wat ik danwel eens doe hem ff boven neerzetten en ik ff was opruimen boven! Weer even iets anders!
@ sam, leuk naar ballorig geweest! Daar wil ik binnenkort ook een keer naar toe. Beterschap! @ es, dat lijkt me ook moeilijk ja! Maar denk ook dat sam gelijk heeft, lastig! @ j2j, Balen van de laptop, hopelijk kan hij gemaakt worden! @ cd, Vind dat binnen zitten ook maar niks, Jayden is het liefste buiten en gaat zich hier binnen ook vervelen. Ik ga straks maar even naar de winkel en ff langs me mams. Zijn we er even uit. Hier; Ik denk soms dat ik de kleine al voel. Maar kan dat wel al zo vroeg?? Jayden voelde ik met 18 weken. En mn buik groeit hard zeg! Morgen controle bij vk..
@es ik was vroeger ook een hoofdbonker toen ik klein was...ik deed dit uit boosheid. ik herinner me dit overigens niet meer hoor. maar vaak werkt negeren het beste (wat natuurlijk heel moeilijk is), dylan had ook al heel vroeg flinke driftbuien, en die zette ik dan in de hoek dan dan kon die daar ff uitrazen. chayenna die heeft ook driftbuitjes als ze geen aandacht krijg of haar zit niet krijgt en hoe klein ze ook is die stuur ik net zogoed weg of zet haar in de box. sterkte ermee...uiteindelijk zul je een manier vinden die werkt voor jou en voor haar.
@goldy ik voelde chayenna ook al met 12 weken ook super vroeg (de meeste verklaarde mij voorgek maar ik voelde het echt) en de vk zei dat dat idd kon vooral bij een 2de ook omdat je weet wat je moet voelen
@j2j balen meid van je laptop...dat is me hier laatst met de koffie gebeurd maar dat was gelukkig niet zo heftig toen lang er meer op mij.
@cd herkenbaar maar ja ik/wij kunnen niet anders want wij wonen op in een flat/appartement (staat al 4 jaar tekoop). dus zoals jij je nu voelt zo voel ik me bijna iedere dag of ja de kids. hihihi sterkte ermee
Dan zal het de kleine wel zijn , voel het nog niet heel vaak. Maar elke dag wel een keertje. Soms een paar keer per dag. Ga er lekker van genieten !
Wat een plaatje Sam! Gaat beter. Geen koorts meer gelukkig. Jammer genoeg wel manlief aangestoken Heeft sinds gisteravond koorts. Als het zo blijft dan ga ik morgen werken denk ik. Zou morgen werken ipv vorige week vrijdag. Ben donderdag en vrijdag weer vrij. Manlief verklaard mij voor gek, vindt dat ik thuis moet blijven om goed uit te zieken.
Vind het zo lastig... Helemaal omdat ik weet wat voor achterstand ik opbouw. Mijn mailbox stroomt vol en ik heb morgen ook een belangrijke meeting...
Goedemorgen dames! @ zieken: beterschap!! Heb wel teruggelezen maar ben een beetje een zeef ...... en heel erg moe na 2 dagen werken.... bah.... (als de moeheid net zo is als bij de 1e dan duurt het het nog maar 11 weken ) 10 nov 1e echo! zo'n zin in!!!
Leuk Einneh eerste echo! Kan mij voorstellen dat je er nu al naar uit kijkt Ach joh, die 11 weken zijn toch zo voorbij Vandaag toch ook maar thuis gebleven. Wat een hardnekkige griep is dit zeg .