@ sam, leuke foto van Rinze! @ dithje, beterschap! @ einneh, leukk, de eerste echo!! Hier; controle was goed. Wel moeite met het hartje vinden omdat onze kleine wiebelkont zo veel beweegt, toen ze het hartje gevonden had was ie ook meteen weer weg haha. Ze zei; nou dat zal niet lang gaan duren voordat je m gaat voelen als zo beweegelijk is. Dus verteld dat ik dacht het al te voelen en zei ze dat het idd al kon! Zometeen even bellen voor afspraak 20 wk echo. Ook alweer over 6 weekjes!
Hihi Goldy! Leuk!! Ik heb die afspraak vorige week al gemaakt! Waar we heen gaan us het altijd erg druk en aangezien het rond de feestdagen is heb ik maar een afspraak gemaakt!!
hoihoi niet alles bij gelezen sorry.. goldy ...heerlijk zo,n wiebelkontje vast een meisje hahah..daar gok ik op..20wk echo alweer in zicht jehh wat gaat het hard... sam...yeehhh die rinze super leuke foto gaat steeds beter met hem volgens mij he? ..lekker nasi en hachee jamieee dithje ...beetje laat miss..maar ik zeg goed uitzieken ..beterschap
daar ging iets mis... poging 2... *irritatiemodus aan* IK WIL OOK NOG EEN KINDJE!!!! *irritatiemodus uit* Zo, dat moest er ff uit.... Sorry, dames... ik vindt het heel erg leuk dat jullie allemaal weer zwanger zijn hoor Maar irriteer met op het moment erg aan mijzelf dat ik het nog niet los kan laten dat ik misschien (waarschijnlijk) niet meer zwanger ga worden dus moet af en toe ff stoom afblazen... Verder hier een hele drukke tijd gehad... Veel op en neer naar mijn ouders gereden want het huis van mijn oma is onderhand verkocht (op tijd van 2 weken en dat terwijl het huis nog niet eens te koop stond) dus nu moet daar alles weggehaald worden enzo en ik zou de kleren van oma krijgen. Maar nu zitten we met het feit dat oma nog altijd op de wachtlijst staat om naar een verpleegkliniek te gaan. Als ze dat nog gaat halen dan heeft ze wel haar eigen kleren nodig (nu heeft ze maar een paar kledingstukken in het revalidatiecentrum) dus nu moet alles al uitgezocht worden en moet er gekeken worden of ik het al mee wil nemen naar ons thuis met het risico dat ik het weer terug moet gaan brengen als ze naar de verpleegkliniek kan... maar daar zijn we nog niet helemaal uit. Daarnaast gaat steeds wat slechter met haar. Ze heeft al een sensortje op het nachtkastje staan zodat de verpleging merkt als ze 's nachts uit haar bed komt (ze is al 3x kwijt geweest omdat ze uit bed was gekomen en zich dan verloren had gelopen). Daarnaast is haar geheugen steeds slechter aan het worden (gister was ik even daar met mijn vader en toen zei ze tegen hem "ik moet je iets vragen maar ik schaam me eigenlijk. Ben jij mijn oudste of jongste zoon?" en 3 minuten later (we waren over iets heel anders aan het praten) vroeg ze het weer)... dus het is echt maar even afwachten hoe het allemaal gaat... Ook nog leuke dingen gehad. Zaterdag zijn we naar Plopsaland geweest. (foto's/filmpjes staan op facebook) Was een ontzettend lange en vermoeiende dag maar wel heel erg leuk. De kinderen hebben een prachttijd gehad. Komende zaterdag gaan we met de tante en oma van Roger naar het Gaiapark en daarna lekker uit eten dus die dag is ook gevuld en zondag zijn mijn schoonouders 30 jaar getrouwd dus moeten we daar ook nog even ons gezicht laten zien. Heb trouwens 1 filmpje die ik jullie wil laten zien. Collin en ik waren aan het wachten tot papa en de kids uit de kikker waren en hij hield zich bezig door mijn knie te knuffelen... en wat een lol dattie had... hier is het filmpje... http://www.youtube.com/watch?v=QkWTSQIFokw
Lief Laetitia en knuffel meis!! Aaah Bubsie, ze loopt geweldig toch?? Prima dacht ik zo !! En uberlief dat kusje op het eind !!
Bubsie wat schattig, dat ze de baby ook een kusje geeft. Lea leuk dat lachen haha. Ik ken je gevoel, en ik ben nog maar in de 4 e ronde. Ik gun het ook iedereen hoor, maar denk dan was ik ook maar zwanger Goldy super alles goed bij verlos xx
@bubsie wat een schatje @goldy fijnte horen dat alles goed was...en een wiebelkontje hihihi @lea knuffie voor jou @de rest knuffie hier eigenlijk weinig te melden alleen dat de auto kapot is en dat het goed gaat
cd: ja, idd... erg frusti.. dat niet-zwanger zijn Maja, van de andere kant heb ik het op dit moment ook druk genoeg zonder dat ik zwanger ben... Joshua heeft waarsch. een blaasontsteking (weet niet of ik dat hier al had verteld).. zijn urine wordt nu op kweek gezet en dinsdagmiddag krijgen we de uitslag... maar hij is dus steeds te laat op de wc en moet echt 20x op een dag ofzo gaan... en dus ook 's nachts met het gevolg dat hij nu al een dag of 5 iedere ochtend voor 2 uur wakker is, te laat is voor zijn potje, een schone onderbroek aan doet en dan bij mama in bed kruipt om Collin niet wakker te maken... dus hopen dat ze dinsdag weten wat er aan de hand is en een oplossing hebben.... Verder niet bijgelezen zo op de vroege ochtend... doe ik later vandaag nog wel
hoi! ga vanavond weer eens even bijlezen. Wou me alleen ff melden Na de echo vanavond kom ik wel weer reageren! Fijne dag dames!