Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Moederk ja dat werkt goed hè?hier toen een kast aangeschaft met bakken! Sorteren die hap!Werkte hier ook super! Dan hebben ze wat meer overzicht!
    Hier zegt Rinze ja, en een hele schreeuwende ja, als een beer sinds gister;) en mem, heit soms en hoi! Oog en beh van schaap en boe van koe;) veel plezier met suikerfeest!!!

Marj beterschap daar en hopelijk ontspring je idd de dans;)!!!

2. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Helaas, ik sluit mij toch aan bij de rij zieken. Overgeven en diaree... Gelukkig Madelief straks naar KFC en Robbe spelweek...

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Beterschap meis!!bleagh!!x

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Marj; beterschap!!

Naomi heeft gisteren nog even liggen mutsen in bed, maar gelukkig sliep ze snel..
    Wel was het vanmorgen voor ons doen erg vroeg, half 7.

Moederk; Ja Naomi is nog steeds flink verkouden en dus ook goed benauwd helaas!:(

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Marj bah beterschap

Sam gaan jullie eigenlijk nog binnenkoort voor een 3 e?

En goldy hoe is het met je sv?

xx

6. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ moederk, veel plezier vandaag!

@ cd, mn schoonvader krijgt als het goed is binnenkort te horen wanneer hij weer word opgenomen. Ze gaan die kleinere ingreep doen (via een klein sneetje een paraplutje zetten om het lek te dichten). De grote operatie vinden ze een te groot risico.

@ marj, beterschap!

Wat een doos die assistente van de vk, snapt mn verhaal volgens mij niet helemaal. Ze zou de vk me terug laten bellen.;)

7. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Goldy o dus toch nog in de operaties pfff.
    Wat stom zeg van die assistente, schiet lekker op

Heb straks avonddienst tot 23.00, en moet morgen ook weer om 7.15 beginnen. Blehh

8. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    is het een broertje? :D

9. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @marj beterschap!

@goldy sterkte met de misselijkheid,ken er alles van :(

@es beterschap voor je meisje :(

10. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Even een paar fotos van van de week

11. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Nog 1

12. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Boefje

13. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hier was ze opgeklommen

14. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    mooie foto`s cd! Echt een knap meisje!

Ik ben vandaag echt zo ziek als een hond. Ons mam heeft Jayden net mee genomen zodat ik mn bed in kan. Oh wat ben ik ziek zeg. Zegt mn moeder ook nog, ben je niet zwanger? Ik zeg uhh nee. haha wou het bijna vertellen.

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ goldy en marj, beterschap meiden.
    @ goldy ahhaha neej or hihi. ja das ff moeilijk dan he je mond te houden.

@ pompeloesje: broertje?? omdat ik in de hijvorm praat? Ik weet niet wat het wordt en we willen het ook niet weten maar dat praat gewoon makkelijker vind ik. vind het net wat beter klinken dan "het". dus ik heb geen idee of het een broertje is haha.

@ cd, nee met djesslyn wisten we ook niet dat het een meisje zou zijn.
    weet nog dat de verloskundige vroeg aan john toen ze er net uit was en papa wat is het? dat hij echt twijfelend zei...... uhh een meisje? (alles was natuurlijk nog zo opgezet dat tie dacht zie ik dat nou goed haha)

@ hier net een zenuwbehandeling gehad bah. over 4 weken terug voor de 2e helft. ben doodsbang voor de tandarts dus dit was weer een hele overwinning.

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ cd. leuke foto's!! en leuke kleren! hier ook haha.
    laat ze die staartjes zitten joh? Djesslyn echt niet meer. baal er wel beetje van. maar zodra ze moe wordt of gaan duimen doen ze 1 hand in dr haar wrijven en dan komt ze die elastiekjes tegen of speldjes en dan zijn ze er zo uit. maar ze doet ze ook in dr mond dus durf het niet meer zo goed.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie volhouden hoor die staartjes.. Jil heeft ook periode gehad maar nu vindt ze alles prima :D !!

CD wat een mooi meiske :D !! Ja wij gaan iig over 2 maanden voor nr 3.. maar kan ook nu raak zijn.. we wachten nog even af ;)

Goldy, haha dat zou ik niet kunnen geloof ik :p Maar wat dom zeg dat die assistente het niet snapt.. Snap niet dat ze niet een afspraak met je kan maken, nadat je alles hebt uitgelegd....

Hier geshopt van 10 tot 2. Wat een lieve kinderen heb ik :D Alleen met 2 kleintjes op stap. Geen kick of huiltje gehoord!! Lekker samen broodje gegeten etc. Erg gezellig dus :D !! Maar ben nu compleet gesloopt : D!

18. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sam, wat zou je niet kunnen?
    En ze wou wel een afspraak maken maar pas voor oktober! Want ze ging van 8 augustus laatste menstruatie uit terwijl ik zei dat die waarschijnlijk niet echt is geweest omdat de cb test al over de 5 weken aan geeft. Ik zeg kan dat dan niet eerder, zegt ze nee want dan kunnen ze nog niets zien en we gaan altijd van laatste menstuatie uit. Ik zeg jaa maar dat is geen echte geweest . Dus toen is ze van die er voor uit gegaan 11 juli, dus heb afspraak staan voor 21 sept maar ze zou de vk nog terug laten bellen omdat ik vroeg of de menstruatie van 11 juli dan wel echt geweest zou zijn, en dat ik me eigen er een beetje druk over maak.

19. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    ohja en de vk heeft nog niet terug gebelt. dus hoop morgen en anders maar zelf weer bellen, wat een gedoe allemaal!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat en gedoe zeg!! bah! Ik bedoelde t 'liegen' tegen je moeder;)..

Deel Deze Pagina