Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Laetitia, leuk filmpje, wat een lieverd! Knuffel, kan me voorstellen dat je soms even van je af wilt schreeuwen.

@Bubsie, leuk filmpje!

@Dithje, goed uitzieken hoor!

@CD, knuffel! Dat je maar snel zwanger mag worden, ik duim voor je!

@hier, nog niks gehoord van de PC dokter, dus ik heb manlief's laptop nog maar even in gebruik. Net alvast de enveloppen voor de geboortekaartjes in orde gemaakt. Bram ligt op bed, met koorts :(, tand/kies of nog de nasleep van de prikken....

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  3. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ha meiden

@ Sam, ik zag een knappe Rinze bij de deur staan, toppertje!
    Verder alles goed en doe je het een beetje rustig aan?

@ Dithje, al een beetje opgeknapt?

@ Laetitia, snap heel erg goed dat het soms frustrerend is!
    Wat een leuk filmpje zeg!

@ Bubsie, wat knap zeg dat ze zo lekker aan het stappen is en wat lief dat kusje op het einde, smelt.

@ Es, ahh Naomi op lekker op pad, leuk hoor. Sterkte met je mond.
    Wat hebben ze precies gedaan?

@ J2J, ja meid het begint behoorlijk dichtbij te komen nu he. Vind je het al spannend? Buikje nog rustig?

@ Pompeloesje, ben erg benieuwd naar je echo meid.

@ Kikkert, grrr auto kapot. Is altijd zonde van je geld he!

@ All, manlief is inmiddels weer opgeknapt. Gaat morgen weer proberen te werken voor 1 dagje en dan weer weekend.
    Is echt heel erg ziek geweest en dat heb ik in al die tijd dat ik hem ken nog nooit zo gezien van hem. Vond het best even eng.
    Verder met ons alles prima. Isa is de laatste dagen zo ontzettend vrolijk en is ontzettend veel aan het brabbelen en aan het praten. Lig soms echt in een deuk. Afgelopen dagen heeft ze ook supergoed geslapen. Gaat rond 18.45 uur naar bed en dan tot de volgende ochtend 7.45 uur en sliep dan tussendemiddag weer zo'n 2 tot 2,5 uur. Helemaal top. Morgen gaat manlief weer werken dus dan zal ze wel weer wat vroeger wakker zijn denk ik.
    Verder weinig in petto de aankomende dagen, dus alles heerlijk rustig aan.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oeh gelukkig maar Marsim!! Aah en wat een skeetje!!! :D Lekker slapen!!
    Hier heb ik wel rustig aan gedaan, alleen wel gebaald van dochterlief ;) .. Ze was boven gaan spelen en om 11 uur dus in slaap gevallen.. Rinze was ook vroeg moe, maar daar zat ik steeds al de tijd mee te rekken, zodat ik s middags ook even kon gaan liggen.. Maar ja, aangezien ik er half 12 achterkwam dat Jildou al sliep, zag ik m'n rustmoment al wegvliegen ;)! Kwart over 12, nadat Rinze en ik gegeten hebben, heb ik hem in bed gelegd en 1 uur kwam Jildou aanzetten. Dus helaas voor mij. Had het eigenlijk wel even nodig. Voelde me vandaag wel zo ontzettend bleagh en moe.. Nou ja, straks maar niet te laat er in!

5. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    zie onderschrift!
    alles ok!
    ga nu op de bank,ben kapot!

Kom morgen wel uitgebreid! xxx

6. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ j2j, betrschap voor bram!

@ es, wauww wat goed van Naomi!

@ marsim, gelukkig is je man weer opgeknapt! Geniet van je lekker rustige daagjes!

@ sam, balen dat je geen rustmomentje kon pakken vanmiddag! Idd maar op tijd naar bed vanavond ;)

Ik kon vandaag al om 3 uur gaan op t werk omdat het zo rustig was. Dus thuis ff lekker bezig geweest, alles weer fris en schoon dus heb ik morgen een dagje helemaal niks! (alleen boodschappen doen) .

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lekker Goldy!!

Pompeloesje SUPER :D :D !!

8. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ pompeloesje, fijn dat alles goed is! En zeker een jongetje, geweldig!! Leukk!!

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Marsim; ze hebben 2 verstandskiezen eruit moeten snijden (trekken ging niet) En een plaatje in mijn kaak gezet omdat mijn kaak scheef stond, keer gebeurd door het vallen in mijn jeugd maar nu moest er echt iets aan gedaan worden.
    Helaas is het gaan ontsteken en nu zit er dus ook een drain in :(

Pompeloesje; Jeeeeeeeeeeej Super gefeliciteerd!!!

Hoe slapen jullie kids nu? met pyjama en slaapzak? Het is in Naomi haar kamer ongeveer 17 a 18 graden en ze ligt nu met romper korte mouw en pyjama aan in der slaapzak!

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    o bah es wat klinkt dat pijnlijk!! beterschap ermee!!

verder weet ik t niet meer sorry...

hier zo ff b12 prik halen en urine controleren. heel de week al pijnlijke buik en steeds harde buiken..
    verder gaat het met djesslyn super hier, ze wil iedere dag lekker blokje om buiten stappen helemaal los, dus ze heeft de smaak te pakken en als we dan weer naar binnen gaan ishet huilen want mevrouw wil nog langer buiten blijven haha.
    vanmorge werd ze pas om 9.15 wakker. ben ik niet gewend en lag zelf dus vanaf 8 uur te denken wanneer komt ze nou eens. nou nadat ik gedoucht was pas. lekker or.

11. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Sam, he daar ging je dutje.

@ Es, auwie dat is pijnlijk. Sterkte hoor, hopelijk ben je snel van de pijn af.

@ Goldy, lekker dat je wat eerder weg kon.

@ Bubsie, idd maar even laten checken dan! Ow das lekker uitslapen zeg.

@ Pompeloesje, gefeliciteerd meid. Leuk een knul erbij.

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Pompeloesje leuk een jongen erbij, gefeliciteerd

Es auw lijkt me pijnlijk je mond, hoop dat het snel beter gaat. Goed zeg dat ze loopt

j2j alles nog rustig daarbinnen?

Marsim fijn dat je man weer opgeknapt is, lijkt me ook naar hoor

Ben lekker 3 dagen vrij nu, en doodmoe haha.
    Had gisteren avonddienst tot 23.00 dat sloopt me altijd.
    Straks nog ff lekker op de fiets weg.

Morgen gaan we ons slaapkamer rollen,, moest nog steeds gebeuren.
    Kim gaat dan even naar mijn moeder een half dagje.
    Hou daar nooit van haar weg te brengen als ik vrij ben maar ja, tis niet anders.xx

Kim mist nog steeds 2 ondertanden, heeft wel een kies al. Zouden ze nog komen?
    Boven heeft ze 4 tanden en onder 2.
    xx

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Komt vanzelf CD :D !! Hihi daar heb ik ook last van hoor, breng ze liever ook niet weg als ik vrij ben, maar ja..soms moet het even.
    Heb jij nog getest trouwens of was je ongi gewoon ongi en klaar ermee zeg maar?

Kor komt net binnen, lekker vrij vanmiddag :D ! Straks ff shoppen hoop ik!! Kijken of Jil nog gaat slapen!

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ cd, Djesslyn heeft sinds van de week pas dr 3e tandje vanonder en boven nog steeds maar 2 dus komt vast goed met kim. Djesslyn is ook niet zo heel snel met dr tanden.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier boven 2 en de rest en de hoektanden staan klaar. Beneden 4 en staan ook nog 2 klaar! Hier vliegen ze zn kaakje uit momenteel :D !! Met 1 jaar, nog maar 2 tandjes ;) !

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Oke dus er is hoop hahah.
    Sam nee het was ongi en klaar haha. Nu de 4 e ronde, hopenlijk brengt die wat goeds:D

Ga denk ik pas een week na nod testen, ben er beetje klaar mee

xx

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    We praten aan het eind van deze ronde weer ;) !!:p

18. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @CD, alles nog rustig hier....geniet van je vrije dagen!

@Marsim, fijn dat manlief is opgeknapt en Isa zo lekker vrolijk is, lekker genieten!

@Pompeloesje, super dat alles oke was bij de echo, leuk een broertje!

@hier, nog alles op zijn plek, vandaag echt een off day gehad, zo moe! Lig nu voor pampus op de bank, op tijd bedje in.

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Knuffel meis!!!

20. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009