Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Goedemorgen!

Gisteren lekker naar de dierentuin geweest met de oma en tante van Roger... was errug gezellig en daarna nog lekker uit gaan eten.
    Half 10 waren we thuis en nu alweer op want er moeten voor een reünie van vandaag nog 30 dvd's gebrand worden (van de 240 stuks die vandaag af moeten zijn ;))

Vandaag ook nog naar de kerk bij mijn schoonouders in de parochie want ze zijn 30 jaar getrouwd. Niemand heeft zin, maar je kunt het ook niet maken om niet te gaan.

Tot laterz en voor iedereen nog een fijne zondag! (geniet van het begin van de vakantie of van het eind van de vakantie :p)

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen dames,

Hoe is het met jullie?

Hier gaat het de goede kant op. Het is een hardnekkig virus :(
    Ben nog steeds erg verkouden en moet veel hoesten. Vaak ook wel hoofdpijn erbij, maar gelukkig wordt dat met de dag minder. Moet ook wel want ik moet natuurlijk weer gewoon werken. Ben inmiddels al een week thuis.

Jullie nog leuke plannen voor vandaag?

3. Laetitia

Straks naar onze oude kerk voor het 30-jarig huwelijk van s-ouders. Daarna nog even langsgaan bij het oude huis van mijn oma om alle kleren op te halen (het huis is verkocht dus moet nu langzaam leeggehaald worden en spullen die oma nog nodig gaat hebben moet opgeslagen worden en de rest moet al verdeeld worden) en dan weer terug naar huis en hopelijk kunnen genieten van een relatief rustige namiddag!

4. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Dithje, is inderdaad een hardnekkig virus. Wij hebben er allemaal zo'n 2 weken last van gehad. Gelukkig ben je wel weer iets beter. Lekker rustig aan doen meid.

@ Laetitia, dat gaat een drukke dag worden zeg. Veel plezier!

@ Cd, die tandjes komen vanzelf meid! Hoop op een mooie ronde dit keer, met een knaltest! Net was Sam zegt we spreken elkaar wel weer tegen die tijd, hihi.

@ All, hier gaat alles lekker zijn gangetje. Gister lekker wezen shoppen en Isa heeft zich voorbeeldig gedragen. Werd vanmorgen een keer wakker om 8.20 uur :$, lekker lekker.
    Vandaag lekker rustig aan en aan het einde van de middag naar mijn schoonouders om daar een hapje te eten.
    Iedereen nog een fijn klein stukje weekend.

5. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ lae, fijn dat jullie gister zo`n leuke dag hebben gehad! Vandaag weer druk dagje voor de boeg, veel plezier!

@ dithje, gelukkig gaat het iets beter, hopelijk ben je snel helemaal opgeknapt!

@ marsim, lekker, hier vanmorgen ook rond die tijd. Eindelijk weer eens want de laatste tijd is hij steeds erg vroeg wakker.
    Fijne dag vandaag!

Wij gaan vandaag naar het ziekenhuis naar mn schoonvader. En Jayden gaat voor de eerste keer mee. Svader vraagt steeds naar hem maar omdat Jayden zo verkouden was was ik bang dat hij hem zou aansteken.. en dat kan hij nu echt niet gebruiken.
    Ben benieuwd hoe Jayden reageerd want die heeft hem nu al een hele tijd niet meer gezien.

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Dithje fijn dat je weer wat opknapt zeg, morgen zeker weer werken?
    Hoe is het met Luca?

Goldy leuk dat jayden weer mee kan, je sv zal wel blij zijn hem te zien.
    Hoe voel je je verder?

Lea leuk naar de dierentuin geweest. Klusze he vandaag:D

Marsim zo lekker laat wakker eg. veel plezier bij je schoonouders

Ik ben strontverkouden, bah, voel me belabbert:x
    Gisteren de slaapkamer gerold, wat een klote werk:D

Vanmiddag maar even naar de kinderboerderij.
    Kim is de laatste tijd vaak even wakker snachts, dan huilt ze en roept ze mama mama.
    Lijkt of ze bang is dat ik er niet meer ben ofzo.
    Dan ga ik erheen, geef een aai, en dan slaapt ze weer( en ben zelf dan een half uur wakker) Vermoeiend.

FIjne middag nog allemaal

xx

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    CD... Kinderen die overdag nee zeggen tegen mama of papa.. dus echt in de nee-fase zitten. Weet niet of Kim daar al in zit hoor, maar die denken dan idd vaak s nachts dat mama weggegaan is omdat ze nee zeggen, soort verlatingsangst.. Oftewel... Een fase;) !!

8. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Bijgelezen, pfffffff!
    Lae, ik herken jouw gevoel. Nooit meer zwanger, grrr!

Een heerlijke week achter de rug! Het was een supermooi huis, lekker weer en veel gezelligheid. Weinig was, zat wasmachine en droger in!
    Madelief nog steeds verkouden. Vandaag huilerig, volgens mij komen er 2 kiesjes aan.

9. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    kom ff gedag zeggen..
    hier vandaag kijkers gehad voor de meubels maar wilde te weinig ervoor geven dus gaat niet door.
    Djesslyn vannacht bij ons geslapen komen nog meer tanden dus had gister weer koorts en werd om half 11 wakker net toen wij wilde gaan slapen.... was heel zielig, dus toch maar bij ons genomen toen verder hele nacht geslapen. alleen mama wat minder want meisje lag maar te draaien. en papa aant snurken.... hopelijk slaapt ze nu wel door vannacht. zag dat ze in iedergeval boven naast de 2 voorste tanden aan allebei de kanten nog een bij krijgt. flinke dotten zijn het. arm kind.

verder nog steeds last van mn buik ene keer erger dan de andere. geen blaasontsteking. dus ja maar afwachten weer.

oja en we zijn nog steeds niet uit de jongensnaam:(:$

iedereen knuffel van hier!

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Leuk dat jullie hebben gezwommen Marsim. Jullie gaan regelmatig hĆØ?

Hoe was het bij je schoonvader Goldy? Vond Jayden het "gek"?

Was het jubileum van je schoonouders leuk Laetitia?

Ik ga morgen weer werken ja CD. Het gaat echt beter, gelukkig.
    Met Luca gaat het goed. Hij heeft wel oordruppels ivm oorontsteking. Gelukkig is hij er niet ziek van dus geen antibiotica. Wel in de gaten houden. Hoe is het met jullie?

Vervelend die doorkomende tandjes Bubsie!
    Ze moeten er echt even doorheen maar sneu is het absoluut. Luca hoeft gelukkig nog maar 4 kiezen en dan heeft hij alles al.

11. Laetitia

Goedemorgen allemaal,

hier gister toch hele andere planning.... Manlief durfde niet tegen zijn ouders te zeggen dat we ook nog andere plannen hadden dus zijn we toch de hele dag bij ze geweest ('s middags, toen ik de kleren bij mijn oma ging halen nog ff woorden gehad in de auto daarover). Dus we zijn 's avonds laat pas naar huis gegaan. Ik ben daarnaast gisteren ziek geworden en vannacht 3x overgegeven... blergh... kan daar echt niet tegen... dan laat me maar liever bevallen ofzo maar spugen daar raak ik helemaal van in paniek....
    Dus manlief heeft vanochtend gelukkig voor mij gewerkt en gaat zometeen maar klussen. Zijn werk voor vandaag heeft hij ook vanochtend al voor zover afgemaakt.. (hij heeft deze week niet te veel gepland staan omdat Thessa herfstvakantie heeft). Zometeen ff bellen met de oma van een vriendinnetje van Thessa want daar zou ze deze week een keer bij gaan spelen en daarna met mijn moeder bellen want daar zou ze nog gaan logeren.

Het jubileum was wel een beetje raar. Er werd wel wat aandacht aan besteed in de kerk maar het was ook gelijk de 1e jaardienst van de peetvader van Collin dus dat was heel erg dubbel. (zeker ook omdat de peetmoeder van Collin het absoluut niet kan vinden met mijn schoonmoeder dus dat geeft altijd al wat wrijving).... Maar verder hebben we eerst middageten gehad bij mijn schoonouders en daarna zijn de kids video gaan kijken en ben ik met Roger naar mijn oma's huis geweest. Tegen de tijd dat de video voorbij was (pinokkio) kwamen we terug en hebben we de hele middag gekaart (dat wordt daar altijd gedaan om de tijd een beetje de doden)... daarna zijn we daar blijven avondeten... ik kreeg frieten met een kipfilet met roomsaus, de kids hadden kipnuggets en friet, en de rest had frieten met kip int zuur. Ik voelde me voor die tijd al niet lekker (buikpijn en hoofdpijn) maar na het eten voelde ik me helemaal beroerd. Heb nog een halfuur op de wc gezeten en daarna nog een uur op de bank gelegen terwijl de rest verder ging kaarten. En pas toen de kids allemaal in bed lagen en sliepen zijn we naar huis gegaan.. (ook zoiets waar ik niet tegen kan.. gaan we eerst de kids naar bed brengen en w88 tot ze slapen, om ze dan vervolgens weer uit bed te halen om naar huis te gaan.. maja, s-moeders wil is nog altijd wet en gister had ik echt geen puf om daar ruzie om te gaan maken....)... maar de kids zijn lekker wakker geworden. Joshua hoest wat en Collin heeft steeds een verstopte neus maar verder is alles toppie.

Verder niet bijgelezen. Ga denk ik zometeen op de bank liggen.

Tot later!

12. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Even een knuff voor iedereen! Kom snel weer reageren...

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dithje o wat naar ooronsteking zeg. Hopenlijk heeft ie er niet teveel last van. Ging het weer op je werk?

Bubsie jammer zeg dat ze te weinig wilden geven. Hopenlijk snel andere kijkers.
    Wat een nacht had je dan pff, hoop vannacht beter

Lea beterschap meis

xxx

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jammer dat het jubileum anders liep dan verwacht Laetitia.

He MoederK, hoe is het met jou en Anissa?

Het ging goed vandaag CD. Was goed te doen qua gezondheid/energie. Wel grote achterstand natuurlijk omdat ik de hele week niet ben geweest. Hoef mij niet te vervelen dus...
    Hoe is het met jullie?

15. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    heeey

druk gehad gister dus niet veel tijd gehad.. Vandaag lekker rustig aan!

Jayden vond het leuk om opa weer te zien, al was hij wel een beetje verlegen. (en dat is hij normaal nooit) Maarja er hangen dan ook allemaal gekke slangetjes aan opa dus dat is wel een raar gezicht voor zo`n kleintje he.
    Opa vond het ook heel fijn om Jayden weer te zien, al had ik de reactie wel enthausiaster verwacht. Maar hij was erg moe en ook een klein beetje verward dus ik denk dat dat ook meegespeeld heeft.

Verder gaat het goed hier, 15 weken alweer, wow wat gaat het snel. Volgende week vrijdag geslachtsbepaling, spannend!
    Morgen heeft een vriendin geslachtsbepaling, ben benieuwd!

Gister weer mn haartjes geverfd op het werk, ben er heel blij mee:D

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend Goldy!! :D Hier ook bijna 12 weken :D !! Ben wel blij met die mijlpaal moet ik zeggen!! Kan ik het echt ongegeneerd vertellen :D Hoe gaat het met jouw buik??

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    gaat hard het meiden alweer bijna 12 wkn!! fijn or!

vandaag komt er iemand kijken voor de meubels. en als ze het leuk vinden willen ze het meteen meenemen. ok.... haha zit je dan met alleen een bank en box in je huis straks hahaahaha maar ja dan zijn we het wel kwijt. maar ff afwachten nog of ze het willen hebben.

Djesslyn heeft een stoeltje en een tafeltje sinds zaterdag ze vind het wel wat. en heeft vanmorge lief gespeeld met dr little people en hello kitty. denk dat ik nog maar op zoek ga naar wat little people speelgoed want dat gaat wel goed.

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marktplaats staat veel spul bubsie!heb je voor weinig geld veel spul!!

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ja zal zo eens ff neuzen als ze op bed ligt. weet alleen niet zo goed welke ik dan weer moet nemen;)maar zal s ff kijken.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Boerderij is leuk!!!;)

Deel Deze Pagina