@ sam, ja het gaat snel zeg! Fijn dat je de 12 weken bijna gepasseerd bent Mijn buik groeit goed!! Harder dan bij Jayden, ik had met 14 wk een foto genomen, zal hem hieronder eens neerzetten. En met jou buikie? @ bubsie, Hopelijk vinden ze de meubeltjes mooi en zijn jullie er mooi vanaf Leuk dat Djesslyn zo lief gespeeld heeft vanmorgen!
Zooo netjes!! vrijdag zal ik ff showen! Ik zit hier aan de miniworstenbroodjes! Rinze heeft bedacht dat je die worstjes er beter uit kunt halen ! Rinze loopt trouwens achter de loopauto! Gaat snel nu! In 1,5 week van gaan staan naar bijna lopen! Hij is ook niet bang dus ideaal!!
hee meiden Dithje ja dat zal wel genoeg werk. Hier gaat het wel goed, beetje verkouden nog. Tussen mij en mijn man ook super gelukkig. Nog steeds in huis aan het rommelen, meeste is wel klaar nu Goldy mooie buik al zeg, groeit hard. Spannend volgende week vrijdag de geslachtsbepaling. ga je het ook vertellen hier? Sam bijna 12 weken, het schiet lekker op Ik heb soms een beetje een dubbel gevoel. Weer graag zwanger zijn, maar soms denk ik het is ook wel lekker zo. Ben vaak doodmoe na werken enzo. Hebben jullie die gedachte ook wel eens? heb gewoon gevoel soms van ik houd nu net alles draaiende. Maar misschien met een 2 e gaat dat ook wel weer hoor, het zijn alleen gedachtes vanavond nog een avonddienstje, en dan 3 dagen vrij.Morgen een vakantiedag genomen, mijn man is dan ook vrij. Heerlijk zon extra dagje xxx
CD ooh dat gevoel ken ik wel hoor En dat heb ik ook vaak gedacht toen ik al zwanger was .. Deze keer valt het mee, maar bij de 2e had ik het wel eens. Dan dacht ik.. hadden we nog niet even kunnen wachten?? HAHA! Terwijl ik degene was die al heel snel na de geboorte wel weer zwanger wilde zijn !! Kwam denk ik ook wel omdat de 2e zw.schap voor mijn gevoel heel anders was dan de eerste. Bij de 1e is het zo bijzonder allemaal, ook voor de omgeving en nu doen mensen vaak alsof het heel normaal is, terwijl het voor mijn gevoel nog net zo speciaal is.. Maar joh, er is tijd genoeg hoor !! (zegt zij die binnen 4 jaar 4 keer zwanger is geweest en straks 3 kinderen op de wereld heeft gezet )
@ cd, hier ook dat gevoel soms or. van ojee kan ik het wel aan straks met 2 van die kleintjes....denk dat het erbij hoort. @ sam, komt met heel bekend voor dat normale hoe mensen nu doen. wordt ook bijna nooit gevraagd hoe het nu gaat terwijl met de 1e zwangerschap iedereen steeds vraagd hoe het gaat hoe jeje voelt enz enz. nu vind ik zelfs dat ouders/schoonouders bijna nooit vragen hoe het gaat. Heb geboden op een boerderij en pretpark
Oke meiden, dus dat gevoel is niet zo raar hahah. eerst maar is zien zwanger te worden, misschien duurt het nog wel een jaar Bubsie die boerderij heb ik ook, kim vind die echt leuk. Ik heb ook die ark van noach gekocht via mp, krijgt ze bij sinterklaas erbij. Ik koop niet alles nieuw hoor, ze heeft dat nu toch niet door xx
Achtbaan van FP!!! Heeft Madelief voor haar verjaardag gekregen, is erg leuk. OOk de schoolbus en de boerderij zijn succesnummers hier.
@ sam, ja doe dat maar, ben benieuwd Super goed dat Rinze achter zn loopauto loopt! @ cd, ja we vertellen het gewoon. Ik had dat ook hoor van te voren, die twijfels. Maar nu eigenlijk niet meer.. het zal vanzelf wel goedkomen
@ Goldy, allereerst wat een ontzettende mooie buik heb je al. En 15 weken wat gaat de tijd toch hard. Fijn dat jullie kleine man opa weer even heeft gezien. @ CD, ik herken het gevoel heel erg goed. Loop er zelf ook een beetje mee. Daar komt ook bij dat zwanger worden ook voor ons niet vanzelfsprekend was dus bij mij gaat er met regelmaat van alles door mijn koppie heen. Ben je trouwens weer een beetje opgeknapt? @ Bubsie, hopen dat je de meubels verkoopt meid. Ach is het even kaal binnen. Heb je een mooie balzaal voor je meisje, hihi. Hoe voel jij je verder? En nog geen jongensnaam, jullie hebben nog even. @ Sam, nog een paar dagen en dan 12 weken, gaat hard. EN dan............. kan je het van de daken schreeuwen!! EN met je buikje pronken natuurlijk. En wat gaat Rinze ineens hard zeg, kanjer! @ All, vandaag teamvergadering gehad op het werk wat enorm uitliep. Isa was bij mijn moeder en heeft zich weer prima vermaakt. Vanavond weer wegen. Ik ga waarschijnlijk stoppen met het dieet of het op een iets aangepastere manier doen. Krijg de shakes niet meer weg. Beter gezegd ik word er flink misselijk van en akelig gevoel in mijn buik. Dus vanavond even bespreken. Ik wil absoluut doorgaan met lijnen maar niet op zo'n manier dat mijn lijf zo tegen werkt. We wachten vanavond wel af. Morgen nog een dagje vrij en dan donderdagavond werken en vrijdag weer de nacht in, 3 nachten. Vrijdagochtend nog een lekker duikje nemen in het zwembad. Mannetje is vrijdag ook thuis en mijn zwager gaat mee met mijn nichtje. Eén groot feest dus voor die kleintjes.
Leuk om te lezen dat het goed gaat met de zwangere dames! Dithje, fijn dat je je weer wat beter voelt. nu dus veel in te halen op je werk... Met Luca ook alles goed? Marsim, je moet je inderdaad wel goed voelen bij het lijnen anders werkt het niet.. CD, ik herken dat gevoel wel ja.... Hier: Anissa krijgt denk ik weer een kies of tand erbij want sinds gisteren huilt ze de hele dag door en zijvert ze enooooorm veel. Ze slaapt amper en eet ook bijna niets. Echt zielig! Vannacht bij me in bed genomen. Ze werd daar wel rustig van maar echt in slaap komen lukte niet dus ik heb alle uren gezien! Ook overdag heeft ze in totaal een 3 kwartier geslapen (ik heb vrij deze week) dus heb niet bij kunnen slapen. Mijn man heeft haar net even meegenomen en ik lig dus al in bed. Maar kan nu niet slapen, grrrr Ze heeft trouwens ook erge uitslag (bultjes) rond haar vagina (niet op haar billen) en beetje op haar beentjes en voetjes. Kan die ook met tandjes te maken hebben?? Anders laat ik het even nakijken want vooral rond haar vagina lijken de plekjes wat te gaan ontsteken. Met mij gaat het wel, laatste tijd moe
@ moederk, ach arme Anissa en mama. Zo triest het om je kindje zo te zien. Zelf zuigt het ook al je energie uit je. Probeer maar lekker te slapen meid. En uitslag met tandjes ja maar helemaal doorlopen tot aan de voetjes heb ik nog nooit gehoord. Als je denkt dat het wat ontstoken aanziet zal ik sowieso iemand er naar laten kijken. Sterkte ermee!!
Wat een mooi buikje al Goldy! Alweer 15 weken, wat gaat het toch snel. Spannend hoor de geslachtsbepaling. Ben benieuwd of jouw gevoel goed is Snap wat je bedoelt hoor CD. Die gedachtes heb ik ook af en toe. Ik denk dat een tweede veel sneller en makkelijk mee gaat in het ritme, maar dat is mijn gevoel. Heb natuurlijk geen ervaring. Fijn dat het ook goed gaat tussen jou en manlief! Ah wat zielig MoederK dat Anissa zo laat heeft. Ik zou voor de zekerheid even die plekjes/bultjes laten nakijken. Knuffel voor jullie! Ja Sam die Rinze van jou is goed bezig! Voor je het weet stapt hij ijverig rond Ook alweer 12 weken. Het gaat echt snel joh. Zou leuk zijn Bubsie dat je je meubels kunt verkopen. Heb je al andere meubels op het oog? Ik wil morgen wat leuks gaan doen met Luca. Iets van een binnenspeeltuin ofzo. Heeft iemand dat al gedaan met haar dreumes? Was het geslaagd of zijn ze er nog te jong voor? Met Luca gaat het goed. Het is echt een boefje De oordruppels doen goed hun werk. Nog een paar dagen en dan stop ik ermee. Even afwachten hoe het dan gaat...
Binnenspeeltuin is leuk hoor! Vindt hij vast super! Zelfs Rinze die nog niet eens loopt vindt het geweldig !! Ballenbad is leuk, maar ook het springkussen
Die koers vaar ik nu ook, dus word het Giga Konijnenhol of indianendorp. Bij de laatste is sowieso een apart peuter gedeelte. Denk dat ik daar maar voor ga.
Je hebt gelijk!!! Veel plezier! Pfff hier de dag weer kotsend begonnen! Gister ook al! Ben er nu toch wel klaar mee hoor! Nu snel een poging doen tot eten en dan zo de kinderen wekken! Jildou is altijd vroeg en nu slaapt ze natuurlijk nog!!